daarmee kan ze je lekker stevig omhelzenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef adhalomylife het volgende:
De meid heeft wel belachelijk brede schouders.
Waar danquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:07 schreef Klonk het volgende:
je weet dat ze heel ver bij je vandaan woont?
OMGquote:
Ja dan moet je aardig kunnen zwemmen als er een ijsbeer achter je aankomt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
ergens in noord groningen volgens mij
Dan verhuis ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
uurtje rijden Paul, grijp je kans, stop met rukken en scheur naar Eindhovenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef Guus Muisarm het volgende:
Volgens mij Eindhoven. Ze zwemt ook bij PSV en met 2 trainingen per dag doet ze dat niet vanuit groningen.
Ooooh leuk dan gaan we elke dag naar Stratumseindquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:10 schreef Guus Muisarm het volgende:
Volgens mij Eindhoven. Ze zwemt ook bij PSV en met 2 trainingen per dag doet ze dat niet vanuit groningen.
Ze woont toch in Eindhoven?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ze traint in Eindhoven, toch? Gaat ze iedere dag van Groningen naar Eindhoven, of heeft ze daar ook een kamer?quote:
Rustig ... rustig ... we hebben net al een mini tsunami in limburg gehad he? Even bijkomen eerst.quote:
Volgens mij woont ze in kamers of zo in Eindhoven anders is het niet te doenquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze traint in Eindhoven, toch? Gaat ze iedere dag van Groningen naar Eindhoven, of heeft ze daar ook een kamer?
Ze is over twee weken jarig, dus mannen, wees attent en twitter op tijd.
Tsjah een hal is zo sfeerloos, niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:19 schreef Brembo het volgende:
[..]
Volgens mij woont ze in kamers of zo in Eindhoven anders is het niet te doen.
Met je neus tegen de ruit van het wedstrijdbad?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga ook maar eens wat vaker zwemmen, is hier naast de deur.
Ja dat schiet niet op idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:21 schreef beantherio het volgende:
Volgens Robin Haase is ze saai dus laat maar zitten
is ze pot?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:56 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat ik met haar ga verkeren![]()
[ afbeelding ]
en lange armen en grote voeten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:57 schreef adhalomylife het volgende:
De meid heeft wel belachelijk brede schouders.
"Waar is dat feestje"quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef hafcfan het volgende:
Ze gaat veel feesten, dus als je weet waar ze uitgaat pak je kans
Dat biedt juist kansen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik kan niet zwemmen, maak ik dan nog kans?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |