GPSquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
Hoe weten die ruiters eigenlijk welke weg ze moeten afleggen ?
Helemaal lullig als de beste dan de balken eraf blaastquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TheVulture het volgende:
we liggen mentaal nu wel voor... met onze minste ruiter tot nu toe op 0 rond
De sporen van de ruiter ervoor volgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
vooraf al bekend.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
Tomtomquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
Krijgen ze door via het oortjequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
Eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:42 schreef controlaltdelete het volgende:
toch vind ik zover ik het kan beoordelen, die brit net wat strakker rijden.
ze mogen blijkbaar een resultaat wegstrepen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef DeeBee het volgende:
0-0-0-0 wint sowieso van 0-0-0-4 neem ik aan, ongeacht de tijd?
Mag je zelf beslissenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
Staat van te voren gewoon op papier enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef TLC het volgende:
Alsof mannen niet gespannen mogen zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:43 schreef slangpie het volgende:
terin,g als man vind ik dit zelf spannend en ben ik zenuwachtig
Nee 1 persoon/paard.quote:
Vooral die paarden van ze.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Britten zijn wel beter, ziet er allemaal wat sterker en beter uit.
Jawel volgens het commentaar.quote:
Kan je net zo goed deze sport afschaffen op de OS.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het ligt aan de paarden niet aan de ruiters
welquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk! gelukkig!
Amenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat een negatieve reacties hier... we hebben gewoon een medaille hoor... eentje waar vantevoren dik voor getekend was
Nee we staan nog op 0 (want die 8 mogen we schrappen)quote:
Zilver hebben we, goud is in zicht (al verdwijnt ie een beetje naar de horizon).quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef TheVulture het volgende:
Wat een negatieve reacties hier... we hebben gewoon een medaille hoor... eentje waar vantevoren dik voor getekend was
We zijn gewoon snelquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik bood mijn excuses al aan ;D
ongesteldquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef Malahide het volgende:
Ik krijg echt jeuk van die puisterige kuttrolletjes in bijna alle OS topics
We zitten niet meer vantevoren he? Anders hadden ze het ook schriftelijk kunnen afdoen. Als je de finale speelt/rent/springt/ruitert moet je winnen. Punt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:45 schreef TheVulture het volgende:
ja i know, zit nu op mobiel, dat gaat zo snel niet....quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ik bood mijn excuses al aan ;D
Engelsen hebben een beter team dan NL .... dus goud zou heel mooi zijn maar geen faalquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We zitten niet meer vantevoren he? Anders hadden ze het ook schriftelijk kunnen afdoen. Als je de finale speelt/rent/springt/ruitert moet je winnen. Punt.
PETER CHARLES IS DONDERS SLECHT MENSEN !quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef marcodej het volgende:
Nederland moet nu twee keer foutloos en hopen op een fout van de Britten.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef alors het volgende:
[..]
ja i know, zit nu op mobiel, dat gaat zo snel niet....
dat die zijn bek lekker houd jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:50 schreef DeeBee het volgende:
Roelfs, opperkneus.
Die man werkt zooo op mijn zenuwen...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:50 schreef Morthill het volgende:
einde verhaal dus, op tijd win je het ook niet, helaas.
Maar zilver is ook mooi
Idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef vincerusso het volgende:
heerlijk die non winnaarsmentaliteit hier![]()
![]()
Zilver dusquote:
We moeten eens wat minder voetbal uitzenden en meer naar winnaars kijken!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef vincerusso het volgende:
![]()
Britten kunnen het normaal ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef BorisDeLul het volgende:
Wel typisch Nederlands; niet weten te presteren in dit soort 'shootouts'. Maar ja, dat zullen we altijd houden.
Vreselijk inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef AthCom het volgende:
Bereid je voor op dat kutgejuich van het Britse publiek.
Team GeeBee did it again11!11!1!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef TheArt het volgende:
Zilver is een klasse resultaatNooit verwacht op voorhand.
Zeker als types zoals jij, die wel die fantastische winnaarsmentaliteit hebben, niet meedoen. Wat jammer zegquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef BorisDeLul het volgende:
Wel typisch Nederlands; niet weten te presteren in dit soort 'shootouts'. Maar ja, dat zullen we altijd houden.
Voetbalquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
We moeten eens wat minder voetbal uitzenden en meer naar winnaars kijken!
Ze zijn gewoon op waarde geklopt hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:51 schreef vincerusso het volgende:
![]()
Vreemd genoeg was ik met brons meer tevreden geweest dan met dit zilverquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vind dit toch weer een prima, redelijk onverwachte, medaille. Ook al hadden we brons gehaald was ik best tevreden hoor.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd genoeg was ik met brons meer tevreden geweest dan met dit zilver
Prima resultaat, maar echt helemaal onverwacht ook weer niet. Er zijn gewoon een stuk of 7,8 landen die meedoen voor drie medailles.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik vind dit toch weer een prima, redelijk onverwachte, medaille. Ook al hadden we brons gehaald was ik best tevreden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |