die 3 sprong dinges.. de middelstequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef marcodej het volgende:
Ik miste de fout bij overschakelen van stream naar tv.Waterbakje?
Goud is toch wat speciaals, ook al is het 'maar' paardrijden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is maar paardrijden hoor. Ook al gaat het om goud, kan me niet echt boeien.
zit je zelf ook in de paardensport?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef
MrBadGuy het volgende:
Mijn hart maakt nog steeds veel toeren hier
De knollen naar het HHHquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hebben die knollen al zilver gehaald.
Vergeet de ruiters niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef golfer het volgende:
In ieder geval hebben die knollen al zilver gehaald.
Kan je ook goud voor krijgen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef TLC het volgende:
Ik schijt 7 kleuren stront in mijn broek van de spanning
Idd ja, wil wel elke medaille gewonnen zien worden eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goud is toch wat speciaals, ook al is het 'maar' paardrijden.
Ze hebben een medaille, nu nog kijken of het zilver of goud wordtquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fack, serious? Zijn ze bezig voor een medaille, wel nice.
maar paardrijden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Goud is toch wat speciaals, ook al is het 'maar' paardrijden.
Ikke 3; goud, zilver en brons.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:20 schreef TLC het volgende:
Ik schijt 7 kleuren stront in mijn broek van de spanning
en 1 rijder maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:21 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
scroll ff naar boven - kan niet 2e keer dezelfde reactie plaatsen gaat op strafpunten EN tijd
Die brons mag je iig uit je onderbroek halenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Ikke 3; goud, zilver en brons.
Ja, dat zou een mooie zijn.quote:
Dat zal wel ja. Of die Maher misschien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik zeg Skelton vs Houtzager....
En dan ben ik heel bang voor die ervaren Brit
Ik vind dit allang geen falen meer.... Engelsen zijn favorietquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef BorisDeLul het volgende:
Het blijft Nederland he.. Falen op momenten dat je het af kan maken.
Je kan het ook zo zien dat het ineens wel meezit met Nederland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef BorisDeLul het volgende:
Maher maakte een fout in zijn ronde hier. Ze gaan sowieso voor Skelton.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Of die Maher misschien.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef marcodej het volgende:
Maar weer een 'uitgelezen' kans op goud gemist. Netnietland.
Springen wel, dressuur totaal niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Jezus joh, best een spannende sport.had ik niet verwacht.
Dit is een totaal onverwachte medaille. Britten zijn absoluut favoriet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:22 schreef BorisDeLul het volgende:
Je kunt ook lezen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen wat, moet je normaal reageren. Zou je eens moeten doen.
Strafpunten gaan altijd voor lijkt me.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Worden de strafpunten nou als secondes opgeteld in de barrage? Of gaan strafpunten altijd voor en komt daarna pas de tijd?
1 RUITER MAARquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
Alle 4 moeten dus nog een keer rijden.
Kunnen ze niet gewoon net zoals bij het boogschieten 1 pijltje laten beslissen?
Beiden hadden 4 strafpunten... de 5 van GB en de 8 van NL worden weggestreeptquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik ff niet begrijp. Brit haalde 4 strafpunten én een tijdstraf van 1. Waarom nu toch barrage als Nederland enkel die 4 strafpunten haalt?
Alleen die laatste ruiter is crap.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit is een totaal onverwachte medaille. Britten zijn absoluut favoriet.
De britten hebben staan 4-0-0-5. Nederland heeft 8-0-0-4. Beide landen mogen het slechtste resultaat wegstrepen en voila: beide vier punten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik ff niet begrijp. Brit haalde 4 strafpunten én een tijdstraf van 1. Waarom nu toch barrage als Nederland enkel die 4 strafpunten haalt?
Dat bleek geen succes. Op 3 pijlen had Van der Ven gewoon goud gepakt, 100% zeker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
1) strafpunten en bij gelijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Strafpunten gaan altijd voor lijkt me.
Omdat zowel de Britten als de Nederlanders nog een rijder hadden die een fout maakte.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Af en toe wel een beetje saai idd, maar over het algemeen kijk ik mijn ogen uit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Springen wel, dressuur totaal niet.
Ja, bij bv twee foutlozen telt de tijd pasquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Strafpunten gaan altijd voor lijkt me.
Omdat Engeland eerder ook 4 had en dus deze 5 mag wegstrepen. Engeland heeft dus nu 4-0-0-5, Nederland 8-0-0-4.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
De commentatoren zeggen toch echt dat ze alle vier weer moetenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
nee, alleen 1 maar. Houtzager vs Skeleton denk ik
Glazen bol?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef marcodej het volgende:
Maar weer een 'uitgelezen' kans op goud gemist. Netnietland.
Roelfs lult dus maar wat met zijn "alle combinaties doen weer mee" in de barrage,.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
nee, alleen 1 maar. Houtzager vs Skeleton denk ik
quote:
Ik deed een troll na.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef Barry87 het volgende:
Kunnen we
[..]
Glazen bol?
Over 'Netnietland' gesproken:
RUS 5 G 17 Z 15 B 37
JAP 2 G 12 Z 13 B 27
Doe maar gewoon op (voetbal) penalties. Daar hebben de Britten nog nooit mee gewonnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:23 schreef golfer het volgende:
Dank. Ja Roelfs zei het. Dus ik check het hier. ;Dquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef ZwarteMaan het volgende:
Sinds wanneer is een barrage alle 4.. is volgens mij maar 1.. en BBC feed hier zegt 1 ruiter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |