je krijgt een ban als je hier een ander woord gebruiktquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Fok-it het volgende:
fallusgebruik gewoon normale woorden, je bent geen arts.
plz explainquote:
STIJVEPIEMELquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
je krijgt een ban als je hier een ander woord gebruikt
Eerder voor domme leugens verspreiden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en jij weet dit door?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef LookAtMe het volgende:
Leuk weer zo'n seksueel gefrustreerde puber die een meisjes account aanmaakt in de hoop dat meisjes er serieus op gaan reageren met wat ze in hun kut stoppen.
NEUKE KUTJE POEP IN MOND AHOSSASNUDAquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
pics van je bureaulampquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Zenit- het volgende:
Ik deed er gister een bureaulamp in. Lekker dat het was.
Die van de IKEA zeker? die glijdt goed he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Zenit- het volgende:
Ik deed er gister een bureaulamp in. Lekker dat het was.
en toen ging je naar de dokterquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:15 schreef Fopje het volgende:
Ik heb mijn oor wel eens in mijn anus gestopt. Was wel raar.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef LookAtMe het volgende:
Leuk weer zo'n seksueel gefrustreerde puber die een meisjes account aanmaakt in de hoop dat meisjes er serieus op gaan reageren met wat ze in hun kut stoppen.
Ik quote dit evenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
STIJVEPIEMEL
STIJVEPIEMEL
STIJVEPIEMEL
STIJVEPIEMEL
kijken wat er gebeurt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerder voor domme leugens verspreiden.