je krijgt een ban als je hier een ander woord gebruiktquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Fok-it het volgende:
fallusgebruik gewoon normale woorden, je bent geen arts.
plz explainquote:
STIJVEPIEMELquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
je krijgt een ban als je hier een ander woord gebruikt
Eerder voor domme leugens verspreiden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
en jij weet dit door?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef LookAtMe het volgende:
Leuk weer zo'n seksueel gefrustreerde puber die een meisjes account aanmaakt in de hoop dat meisjes er serieus op gaan reageren met wat ze in hun kut stoppen.
NEUKE KUTJE POEP IN MOND AHOSSASNUDAquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
pics van je bureaulampquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Zenit- het volgende:
Ik deed er gister een bureaulamp in. Lekker dat het was.
Die van de IKEA zeker? die glijdt goed he?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Zenit- het volgende:
Ik deed er gister een bureaulamp in. Lekker dat het was.
en toen ging je naar de dokterquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:15 schreef Fopje het volgende:
Ik heb mijn oor wel eens in mijn anus gestopt. Was wel raar.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef LookAtMe het volgende:
Leuk weer zo'n seksueel gefrustreerde puber die een meisjes account aanmaakt in de hoop dat meisjes er serieus op gaan reageren met wat ze in hun kut stoppen.
Ik quote dit evenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
STIJVEPIEMEL
STIJVEPIEMEL
STIJVEPIEMEL
STIJVEPIEMEL
kijken wat er gebeurt
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eerder voor domme leugens verspreiden.
Het eerste waar ik aan dacht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:13 schreef LookAtMe het volgende:
Nee, Leen Bakker. Goedkoper en glijdt minstens zo goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die van de IKEA zeker? die glijdt goed he?
heeft het arme diertje het wel gered?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef WarmZaad het volgende:
mijn kat, ik ging op de bank zitten en VLOEP,
weg was hij
ja, alleen de haarballen die hij de dagen erna uitspuugte waren wel bruin van zichzelf schoonlikkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:26 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
heeft het arme diertje het wel gered?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef WarmZaad het volgende:
weg was hij
Pussy-ceptionquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef WarmZaad het volgende:
weg was hij
ik wou zeggenquote:
Uitstel van executie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef Yveske het volgende:
Hmm.. Lompe Hork heeft dit topic gespaard, dus wellicht potentie
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:25 schreef WarmZaad het volgende:
weg was hij
Hij haat mij ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef Yveske het volgende:
Hmm.. Lompe Hork heeft dit topic gespaard, dus wellicht potentie
Ik geloofde je in eerste instantie, maar zo maken ze toch ook Caviaar of niet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:38 schreef Daandroid het volgende:
ik heb ooit eens een dode cavia in mn anus proberen te proppen maar toen mn moeder mij riep voor het avondeten bleek dat die cavia helemaal niet dood was en begon ie enorm met zn poten te krabben. Uiteindelijk naar de eerste hulp met mn moeder gereden, ik heb daar 3 dagen gelegen en mn cavia was al dood bij aankomst
Een dom lul verhaal voor een nog dommere TS
Ligt eraan hoe zwart je je Kaviaar wilt hebben, als het niet zwart genoeg is, moet je aan de visboer vragen of hij het wat langer in zijn anus wilt laten weken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ik geloofde je in eerste instantie, maar zo maken ze toch ook Caviaar of niet?
Ja klopt, en het drankje Cavianusquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef Yveske het volgende:
[..]
Ik geloofde je in eerste instantie, maar zo maken ze toch ook Caviaar of niet?
Ja zelf ben ik meer van de kibbelingen als ik naar de visboer ga.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe zwart je je Kaviaar wilt hebben, als het niet zwart genoeg is, moet je aan de visboer vragen of hij het wat langer in zijn anus wilt laten weken.
Kut, daar gaat me recordquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:59 schreef humorduck28 het volgende:
Een driedelige bankstel inclusief kussens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |