50/50quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand die er wel verstand van heeft vertellen hoe groot de kans is dat onze laatste ruiter foutloos rijdt?
Komt over een kwartier pasquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn zo met goud bezig bij de NOS nu dat ze helemaal vergeten dat we in ieder geval een medaille hebben
oh leuk, er staat een paard in het hhhquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:00 schreef Sheepcidus het volgende:
gaan die paarden ook naar het HHH huis?
twee keer de helft!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
Kan iemand die er wel verstand van heeft vertellen hoe groot de kans is dat onze laatste ruiter foutloos rijdt?
Als hij goed rijdt ook sowieso een medaillequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:01 schreef Tchock het volgende:
Verrek ja. En die commentators zeggen er niets over.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef Grifte het volgende:
Ja op teletekst staat dat we al medaille hebben
Heeft de NOS al door?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:02 schreef Grifte het volgende:
Ja op teletekst staat dat we al medaille hebben
Geldquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:03 schreef Smoofie het volgende:
Dat je dat wilt, in Saudi werken, islamitische dictatuur.
Teletekst ís de NOSquote:
11equote:
Ach, dat is sneller dan gisterenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ja eindelijk valt het kwartje. lol.
Met alleen teletekst is het nog spannender.quote:
London gaat het doen in Londenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef Sheepcidus het volgende:
dat paard heet london dat is een voorteken
NL was wel een goede kanshebber volgensmijquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Was een medaille hier verwacht? niet echt toch!
Mwah, ook zeker niet onmogelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Was een dubbeltje op zijn kant... meevaller dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Nee niet echt van tevoren. Was wel mogelijk, maar verwacht nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Nee, niet verwacht, maar het zit allemaal dichtbij elkaar in de paardensport. Dus beetje loterij. Knap dus een medaille.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Ze waren wel kanshebber voor een medaille. Maar dan moest alles meezitten. Ziedaar, die fabel dat niets mee zit deze OS voor Nederland kan ook weer de kast in!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Nee. Duitsland, Fransen, Groot-Brittanie, Amerika, Zwitserland, dat waren de favorietenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:04 schreef truedestiny het volgende:
Vanavond klaverjassen om het goudquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als Engeland en Nederland allebei op 4 eindigen?
Die van Dorian heb ik al meegerekendquote:
20 jaar geleden... mijn Godquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barcelona 92 kwam op de allerlaatste sprong in de allerlaatste rit aan. Jos Lansink toen. En we wonnen goud.
Barrage?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat gebeurt er trouwens als Engeland en Nederland allebei op 4 eindigen?
Toen was ik niet geboren en ik mag al autorijden. Voel je je nu nog ouder?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
20 jaar geleden... mijn God
* Malahide voelt zich oud
jep.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
NL was wel een goede kanshebber volgensmij
En in Sydney individueel goud en zilver. Was machtig toen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef Malahide het volgende:
[..]
20 jaar geleden... mijn God
* Malahide voelt zich oud
Ja en als de Engelsen een springfout maken dan is foutloos genoeg voor goudquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toen was ik niet geboren en ik mag al autorijden. Voel je je nu nog ouder?
Als NL en GB foutloos zijn, komt er een extra ronde tussen 1 ruiter van beide landen volgens mij.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ik ben van shirt gewisseld: klotsende oksels.
In ieder geval Houtzager en Van der Vleuten... Schroder moet nogquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Bangarang het volgende:
Hoeveel nederlanders in indivudele finale ?
Zeker 3.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Bangarang het volgende:
Hoeveel nederlanders in indivudele finale ?
Met lansen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als NL en GB foutloos zijn, komt er een extra ronde tussen 1 ruiter van beide landen volgens mij.
Het is eigenlijk heel makkelijk: de laatste Nederlander moet het beter doen dan de laatste Brit voor goud en v.v., als het gelijk eindigt gaan we verder. En als Nederland meer dan 4 strafpunten heeft, kunnen we nog ingehaald worden door SA.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en als de Engelsen een springfout maken dan is foutloos genoeg voor goud
Vrieling heeft het sowieso gehaald. Dus sowieso 3. Als Schröder max 8 punten pakt, is ie foutloos.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval Houtzager en Van der Vleuten... Schroder moet nog
en dan gaan ze dueleren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als NL en GB foutloos zijn, komt er een extra ronde tussen 1 ruiter van beide landen volgens mij.
jepquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef Wilskracht het volgende:
Saudi Arabie had toch een voorsprong op Nederland gisteren?
Nee als GB en NL nu allebei 8 strafpunten maken winnen de Engelsen... die hebben een 4 staan en twee 0, wij een 8 en twee 0quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel makkelijk: de laatste Nederlander moet het beter doen dan de laatste Brit voor goud en v.v., als het gelijk eindigt gaan we verder.
Beter dan omvallende oksers.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ik ben van shirt gewisseld: klotsende oksels.
Vrieling ook volgens de site.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In ieder geval Houtzager en Van der Vleuten... Schroder moet nog
Duidelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee als GB en NL nu allebei 8 strafpunten maken winnen de Engelsen... die hebben een 4 staan en twee 0, wij een 8 en twee 0
O jaquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee als GB en NL nu allebei 8 strafpunten maken winnen de Engelsen... die hebben een 4 staan en twee 0, wij een 8 en twee 0
Jawel, 3 dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen limiet aan het aantal deelnemers per land?
Nee, 14 augustus pas.quote:
onder de 4 toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:11 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
O ja
Maar zolang Nederland onder de 8 blijft, heeft Nederland kans op goud en kan het niet worden ingehaald door Saoedi-Arabië.
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
hij rijdt een mic omver >> 2 strafpunten
actiequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
dan gaan ze met een lans op elkaar af
Met alle combinaties?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef slangpie het volgende:
extra ronde, om een gelijke stand weg te halen.
soort verlenging dus.
2e bij de driesprongquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef marcodej het volgende:
Ik miste de fout bij overschakelen van stream naar tv.Waterbakje?
Dat zou wat zijnquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
dan gaan ze met een lans op elkaar af
Het is maar paardrijden hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef TheArt het volgende:
Sowieso zilver nu.
Oke nu ga ik definitief dood
balkquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:18 schreef marcodej het volgende:
Ik miste de fout bij overschakelen van stream naar tv.Waterbakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |