Deed Kromo ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Afhankelijk zijn van fouten van anderen i.p.v. zelf gewoon foutloos te presteren.
Met een beetje geluk is niks mis.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk. Afhankelijk zijn van fouten van anderen i.p.v. zelf gewoon foutloos te presteren.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op fok.ch vinden ze deze man nu een beroerde faalhaas
Maar wij zijn blij
Ein schwul jawohl.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op fok.ch vinden ze deze man nu een beroerde faalhaas
Maar wij zijn blij
4.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef AthCom het volgende:
Ik heb Saoedi Arabiës eerste ronde gemist. Hoeveel strafpunten had hij?
4quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef AthCom het volgende:
4quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef AthCom het volgende:
Gisteren telt ook toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nederland op 8 toch, waarom staat er 12 in het scorebord?
Gisteren een 4 gescoord.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
4 van gister misschien ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Schrapresultaat gaat er bij elk land pas na de 4e ruiter af.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Resultaat van gisteren telt ook meequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Dank u, altijd fijn nuttige informatie.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de paardennoobs even wat info: de belangrijkste en moeilijkste taak van de ruiter is om het paard zo goed mogelijk voor de hindernis te krijgen en te berekenen en zorgen dat hij precies op het juiste moment afzet. Gaat dit niet goed dan heb je kans op weigeringen en balken er af.
Dat zeg ik even omdat het lijkt en veel mensen denken dat het paard alles doet. Integendeel.
GBR mag ook4 wegstrepen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef Bangarang het volgende:
met die 8 wegstrepen is er toch helemaal niets aan de hand?
Zit nie te zeuren. Da vlees over die balken en niks raken. Enzo.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Voor de paardennoobs even wat info: de belangrijkste en moeilijkste taak van de ruiter is om het paard zo goed mogelijk voor de hindernis te krijgen en te berekenen en zorgen dat hij precies op het juiste moment afzet. Gaat dit niet goed dan heb je kans op weigeringen en balken er af.
Dat zeg ik even omdat het lijkt en veel mensen denken dat het paard alles doet. Integendeel.
Aha!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Resultaat van gisteren telt ook mee
Wordt gewoon goudquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Bangarang het volgende:
zo wordt een medaille wel heel makkelijk toch ?
Ik hou nog steeds rekening met Zwitserland.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Bangarang het volgende:
Die zitten in een dip na federerquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds rekening met Zwitserland.
Moeten wel onder de 8 strafpunten blijven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Bangarang het volgende:
Pessoa individueel nog denk ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef alors het volgende:
Ahhh Pessoa niet zou wel een gemis zijn hoor...
Op brons momenteelquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben aan het werk en kan dus niks bekijken of volgen verder. Hoe staat NL ervoor?
Truequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Als Houtzager foutloos kan rijden dan kan een plak bijna niet meer fout gaan...
3equote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ben aan het werk en kan dus niks bekijken of volgen verder. Hoe staat NL ervoor?
Hou je mond man.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Hij maakt 16 foutenquote:
Ja... maar ook op helemaal niksquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Mogelijkheid tot zilver of goud?
als we 2x foutloos springen wel ja..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Mogelijkheid tot zilver of goud?
Zeg dan we maken een grote kans op de 4e plek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Oh nu je het zegt ja..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja heel naar, midden in de ring. Gestorven in het harnas
Ik zeg Imca Marina.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:47 schreef alors het volgende:
Ik zeg altijd Lameees ipv Lamas, of ben ik nou gek
Zoals altijdquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja... maar ook op helemaal niks
Alleen NL kan nog roet in het eten gooienquote:
Ik ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zag toch heel duidelijk water opspatten? Of was dat echt zand?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Houtzager falen pls, dan kan ik turnen kijken
Succesvolle Anti-jinxquote:
valse tussenstanden, ban.quote:
Tijd denk ik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef IbanMayo het volgende:
Wat geeft de doorslag bij gelijk aantal strafpunten?
Mijn hart gaat echt te keer. Heel spannend om te volgen. Zeker!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Malahide het volgende:
Een keer in de vier jaar zie ik dit en (bijna) elke keer is het weer retespannend!
GB 4-0-0quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Hartslag over 9000 trouwens...
NL: 8-0-0
GB: 4-4-0?
Als de britten 1 fout maken straks en NL niet, heeft NL goudquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Tchock het volgende:
Maar goud lijkt niet bereikbaar toch? Tenzij de Britten het ineens enorm verbruien...
0-4-0 GBRquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef DeeBee het volgende:
4-0-0 dachtikquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef DeeBee het volgende:
Ja, precies. Dank!quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als de britten 1 fout maken straks en NL niet, heeft NL goud
Barcelona 92 kwam op de allerlaatste sprong in de allerlaatste rit aan. Jos Lansink toen. En we wonnen goud.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Malahide het volgende:
Een keer in de vier jaar zie ik dit en (bijna) elke keer is het weer retespannend!
Iedereen die dat nog zegt krijgt Edith op zijn dak.quote:
Daar komt het toch altijd op aan als het op dat moment gelijkspel is?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Barcelona 92 kwam op de allerlaatste sprong in de allerlaatste rit aan. Jos Lansink toen. En we wonnen goud.
britten want die spelen thuisquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stel dat de Britten en de Nederlanders foutloos eindigen, wie wint er dan?
Volgens mij welquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:55 schreef markvanrinsum het volgende:
als de volgende foutloos is voor nederland hebben we dan goud ?
Hangt van anderen af ook nog, foutloos is wel een mustquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:55 schreef markvanrinsum het volgende:
Grote kans! De laatste ruiter voor GB is minder goed dan die van NL. Maar het zegt niet veel. Retespannendquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:55 schreef markvanrinsum het volgende:
Ja, maar als Engeland dan ook foutloos rijdt staan ze gelijk en ik weet niet wat er dan gebeurt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:55 schreef markvanrinsum het volgende:
Kloptquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef Tchock het volgende:
Maar als we foutloos rijden vallen die 8 punten weg toch?
Zwitserland moet 2x foutloos rijden. Als dat niet gebeurt, hebben we sowieso een medaille.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Waarom heeft iedereen het al over een medaille. Het kan nog alle kanten op.
Positieve instellingquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:56 schreef marcodej het volgende:
Waarom heeft iedereen het al over een medaille. Het kan nog alle kanten op.
Die dacht vast het zielig was als ie nog meer strafpunten zou krijgen..quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Die hindernis viel al voordat die brazioliaan er was
BAM! 46! Bijna perfecte scorequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is de bedoeling om zo weinig mogelijk strafpunten te halen, Brazilië
Barrage...quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:57 schreef BVO het volgende:
Wat indien GB en NL allebei op 4 eindigen?
De waterbak ging desondanks goed.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook best knap om echt elke hindernis eraf te gooien![]()
![]()
Ja, maar wel grappig dat dat nou juist bij deze ruiter gebeurtquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Wel slecht trouwens dat die hindernis zo staat afgesteld dat de wind hem eraf kan gooien
Inderdaad.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Wel slecht trouwens dat die hindernis zo staat afgesteld dat de wind hem eraf kan gooien
Inderdaadquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef VreemdeEend het volgende:
Anders gaan we die Brit niet nu al belachelijk maken, zo vraag je erom
De barrage?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Die Braziliaan is zo slecht, de barrage valt al zelf om...Kansloos
Ja idd stelletje jinxers daarquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef VreemdeEend het volgende:
Anders gaan we die Brit niet nu al belachelijk maken, zo vraag je erom
Is het echt zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:00 schreef TheVulture het volgende:
Ze zijn zo met goud bezig bij de NOS nu dat ze helemaal vergeten dat we in ieder geval een medaille hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |