Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Evet, best irritant, mensen kijken me raar aan als ik chagarijnig ben rond elven twaalven, jah hoe zou dat toch komen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ja ik ook,minimaal. tenzij werk
wat is dat wat jij daar noemt? Dat groente en fruit? is dat zoiets als een nieuw soort snicker of mars?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Gokhan03 het volgende:
Veel groente en fruit is the key. Velen eten dat niet en dan wordt je moe en suf. Goed gezond eten en daarna komt het goed.
Maar mag je dan ook niets drinken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Evet, best irritant, mensen kijken me raar aan als ik chagarijnig ben rond elven twaalven, jah hoe zou dat toch komen?
nopequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar mag je dan ook niets drinken?
niks, geen water of wat dan ookquote:
Maarrr... als niemand kijkt kan dat toch wel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:35 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
niks, geen water of wat dan ook
slapen, en veel gamenquote:
das tegen de regels, je bent dan onheilig bezig, en dus een schande voor je geloofquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maarrr... als niemand kijkt kan dat toch wel?
jawel tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maarrr... als niemand kijkt kan dat toch wel?
Maar in de Koran staat toch dat als je honger lijdt zelfs varkensvlees of bier mag drinken? Tijdens de Ramadan lijdt je toch honger. Ik snap het niet meer.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
das tegen de regels, je bent dan onheilig bezig, en dus een schande voor je geloof
it is all so confusingquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar in de Koran staat toch dat als je honger lijdt zelfs varkensvlees of bier mag drinken? Tijdens de Ramadan lijdt je toch honger. Ik snap het niet meer.
Honger is niet hetzelfde als trek.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar in de Koran staat toch dat als je honger lijdt zelfs varkensvlees of bier mag drinken? Tijdens de Ramadan lijdt je toch honger. Ik snap het niet meer.
dat staat er helemaal niet in?! en ik lijk geen honger, honder lijden kun je pas vanaf als je 2 maanden niks meer hebt gegeten, en flauw valt of andere dingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
doe jij mee dan?quote:
Niet tijdens de ramadan nee, maar over varkensvlees wel als je uit noodzaak moet etenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
dat staat er helemaal niet in?! en ik lijk geen honger, honder lijden kun je pas vanaf als je 2 maanden niks meer hebt gegeten, en flauw valt of andere dingen
euh nee hoor, er is altijd een keuzequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet tijdens de ramadan nee, maar over varkensvlees wel als je uit noodzaak moet eten
okquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee ik post graag in ramadantopic.
Als er een keus is, dan is het een ander verhaal. Het recht op het mogen eten van varkensvlees uit noodzaak, angst voor sterven bijvoorbeeld is een Koranisch vrijheid.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
euh nee hoor, er is altijd een keuze
Noodzaak ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet tijdens de ramadan nee, maar over varkensvlees wel als je uit noodzaak moet eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je snapt het niet helemaal denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
euh nee hoor, er is altijd een keuze
volgens mij bedoel je dat als je in een stalen cel word opgesloten en het enige wat je krijg is varkensvlees, en je moet het wel eten, dat het dan mag? Bedoel je het zo?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je snapt het niet helemaal denk ik.
Gewoon zoals Allah het zelf zegt:quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:49 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je dat als je in een stalen cel word opgesloten en het enige wat je krijg is varkensvlees, en je moet het wel eten, dat het dan mag? Bedoel je het zo?
quote:Hij heeft voor jullie slechts verboden wat vanzelf is doodgegaan, bloed, varkensvlees en vlees van iets waarover iets anders dan God is aangeroepen, maar wie ertoe gedwongen wordt, niet uit begeerte of om te overtreden, God is vergevend en barmhartig.
ah! zo dusquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gewoon zoals Allah het zelf zegt:
[..]
quote:
vervelenquote:
heb allang alles klaar ik heb allang eten gemaakt voor vanaaf, jij nog niet dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
De tijd gaat zo niet harderga eens koken voor vanavond.
mad menquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Geslapen,gebeden en nu Mad Men kijken.
Chuck!quote:
quote:
nice togquote:
neem toch niet alles zo ghorpirquote:
=serieusquote:
oke, jij hebt gelijk wees blij!, Evet?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
dat zeg jijlees de vorige twee pagina's even alsjeblieft.
zeg hoe weet jij mijn achternaam?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik ben geen Turk met je Evet, tamam?
quote:
Ik wil mijn mama!quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zit mijn kennis in de weg van je ego?
Nee, daar is zijn ego te groot voorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Zit mijn kennis in de weg van je ego?
ah wel goed, maar toch tis effe moeilijk en wennen eraanquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hoe gaat het trouwens nu met haar?
Saudi-Arabequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
hmm oke, inchallah komt het goed.
Waar kom jij vandaan als ik vragen mag?
why de hmmmm?quote:
oke, hoewel ik arabisch ben, spreek ik gwn vaak turks, geen idee waarom. maar tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
gewoon, had geen bedoeling ermee
Don't start this shit with mequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze is een Shiet en haat Wahabi's vermoedelijk.
ja doen't start the shit met haar hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't start this shit with me
Hier in gaat het ook makkelijk hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef SidiJalal het volgende:
heb een weekje ofzo gedaan in nl, maar toen maar met 120 naar marokko want daar is die ramadan veel chiller en sowieso veel korter
gwn halve dag slapen en dan is het nog een paar uurtjes. Ze breken hier om dezelfde tijd als nederland maar het is hier 2u eerder
slm trouwens
Dont start the shite with herquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja doen't start the shit met haar hoor
Alslm.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef SidiJalal het volgende:
Ze breken hier om dezelfde tijd als nederland maar het is hier 2u eerder
slm trouwens
JA!quote:
Triggershot, je lijdt geen honger tijdens de ramadan als je het ''goed'' doet. Als jij 3 dgn zonder eten of voedsel zit en je leven hangt ervan af dan kan dat wat jij bedoelt (van alles eten).quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als er een keus is, dan is het een ander verhaal. Het recht op het mogen eten van varkensvlees uit noodzaak, angst voor sterven bijvoorbeeld is een Koranisch vrijheid.
nou was eerst een week of zo iets in nederland, amar toen met de auto naar marokko want het is hier leuker, korter, gezelliger enzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alslm.
Die eerste zin moet je ff uitleggen
spelbrekerquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Triggershot, je lijdt geen honger tijdens de ramadan als je het ''goed'' doet. Als jij 3 dgn zonder eten of voedsel zit en je leven hangt ervan af dan kan dat wat jij bedoelt (van alles eten).
In de ramadan eet en drink je wel... alleen op een ander tijdstip. Of je je anderhalve liter vocht nou s avonds of overdags binnenkrijgt, dat heeft geen invloed hebben op je vochtpeil.
arabi is veul leuker om je vakantie hier door te brengenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
nou was eerst een week of zo iets in nederland, amar toen met de auto naar marokko want het is hier leuker, korter, gezelliger enzo
Okequote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef SidiJalal het volgende:
[..]
nou was eerst een week of zo iets in nederland, amar toen met de auto naar marokko want het is hier leuker, korter, gezelliger enzo
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:44 schreef SidiJalal het volgende:
Ze breken hier om dezelfde tijd als nederland maar het is hier 2u eerder
weet niet, ben daar nog nooit geweest. Is daar wat te doen dan? heet zeker of is er ergens kustquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
arabi is veul leuker om je vakantie hier door te brengen
Je maakt een grap?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Triggershot, je lijdt geen honger tijdens de ramadan als je het ''goed'' doet. Als jij 3 dgn zonder eten of voedsel zit en je leven hangt ervan af dan kan dat wat jij bedoelt (van alles eten).
In de ramadan eet en drink je wel... alleen op een ander tijdstip. Of je je anderhalve liter vocht nou s avonds of overdags binnenkrijgt, dat heeft geen invloed hebben op je vochtpeil.
kan me voorstellen dat je nog niemand hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We chose those solutions which held the most promise, and devoted ourselves to testing their merits. Six we tried in succession, each more encouraging than the last. But none worked. And then the world ended...
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je nog niemand hebtniemand hebt voor wattessssss??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bored
waarom niet? ben jij geen moslim trouwens? altijd gedachtquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:04 schreef Mutant01 het volgende:
Jullie mogen helemaal niet op internet tijdens de Ramadan.
Ik weet niet. Tis aan God om te oordelen of ik een moslim ben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarom niet? ben jij geen moslim trouwens? altijd gedacht
je praat teveelquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet. Tis aan God om te oordelen of ik een moslim ben.
juist ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hahaha kafir.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:58 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
kan me voorstellen dat je nog niemand hebtnee ik grap nooit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik grap nooitquote:bored
Maar je kunt grapjes wel herkennen?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef kiki889 het volgende:
[..]
nee ik grap nooit...
[..]
ik grap nooit
nee en serieus nemen doe ik ook niet!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar je kunt grapjes wel herkennen?
waarheid is een subjectief gegeven.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat, kan je niet tegen de WAARHEID?
Wil je er over praten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef kiki889 het volgende:
[..]
nee en serieus nemen doe ik ook niet!nutteloos dit!
Nou en. De vraag blijft staan!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarheid is een subjectief gegeven.
Iemand heeft hongerquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef kiki889 het volgende:
[..]
nee en serieus nemen doe ik ook niet!nutteloos dit!
Als jouw reactie subjectief is, is dat niet objectief waar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
truequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als jouw reactie subjectief is, is dat niet objectief waar.
Mekiquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef Mutant01 het volgende:
Van wie is die kiki een kloon trouwens?
van mezelf wijsneus!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:11 schreef Mutant01 het volgende:
Van wie is die kiki een kloon trouwens?
je keihard te laten anaal vernederen over de keukentafelquote:
Daar gaat je ramadan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:12 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
je keihard te laten anaal vernederen over de keukentafel
Not in my book!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:13 schreef kiki889 het volgende:
[..]
ook als onvriendelijk persoo tel ik mee
ik bespeur een assassin's creed woordgrapquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
valt het op ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:14 schreef kiki889 het volgende:
[..]
precies... hahah volgens mij heeft iemand hier honger!!!!!
jij telt niet get over it onzijdigheid!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jouw wereld telt niet. Get over it girl!
Roch et te shed tegne.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:17 schreef kiki889 het volgende:
[..]
jij telt niet get over it onzijdigheid!
Wat is jouw afkomst dan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:19 schreef kiki889 het volgende:
[..]
jouw taal voor: mutant01 = een moron?
Maar, maar agie, de engelen noteerden het ook alleen maarquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik typte het alleen maar, ik zei het niet.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar, maar agie, de engelen noteerden het ook alleen maar
Hoe kan ik het ongedaan maken?quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je towbah zegt noteren ze dat ook
en je vriend mutant01 is nogal van de spot, zeg dat hij op zijn tellen moet passen. Hij zou nu net zo goed naar de mas kunnen gaan en een broodje varkenshamburger kunnen bestellen!quote:
quote:
quote:hadith-i sharif narrated by Abu Huraira is as follows:
"A person came to our master the Prophet and said, 'O the Messenger of Allah, I am ruined.' Our master the Prophet asked what happened. He said that he had broken the Ramadan fast intentionally. Our master the Prophet told him to free a slave. When he said that he had no slave, he ordered him to fast for two months incessantly. When he said that he was unable to do so, he told him to feed poor people."
Ik zou mijn leven geven voor mijn broeder Mutant01, je hebt zojuist zijn dode vlees gegeten, gefeliciteerd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:25 schreef kiki889 het volgende:
[..]
en je vriend mutant01 is nogal van de spot, zeg dat hij op zijn tellen moet passen. Hij zou nu net zo goed naar de mas kunnen gaan en een broodje varkenshamburger kunnen bestellen!
jij becerdin je geloof!quote:
ik geef geen lanetquote:
Wallahi ma akaltoe shay khilal 12 sa'ah!quote:
interessant .......quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zou mijn leven geven voor mijn broeder Mutant01, je hebt zojuist zijn dode vlees gegeten, gefeliciteerd.
Jij bent me d'r eentje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallahi ma akaltoe shay khilal 12 sa'ah!
jou memeler zijn ook interessantquote:
???quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:32 schreef kiki889 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 6 augustus 2012 18:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
jou memeler zijn ook interessant
Ik heb je net gezegd geen Turk te zijn en toch praat je weer turks tegen me.quote:
don word je maar een turk verdorie!quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik heb je net gezegd geen Turk te zijn en toch praat je weer turks tegen me.
Neequote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
don word je maar een turk verdorie!
dat weet je niet... ik heb cup -AA en heb een BMI van 35...quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
???
ik heb je quote gefixed, en als je niet weet wat memeler zijn, kijk dan naar beneden, kin tegen je borstkas
evet, deze man bilmekquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
don word je maar een turk verdorie!
nee kesinlikle nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:35 schreef kiki889 het volgende:
[..]
dat weet je niet... ik heb cup -AA en heb een BMI van 35...still interested?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
http://www.liveleak.com/view?i=d4b_1259779953
wat dşnce jij dan?quote:
jij bent niet mijn annequote:
Alleen jammer van die oogkas. Meteen zo agressief he.quote:
Marokkanen h, wat verwacht je? Tomatenkas?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alleen jammer van die oogkas. Meteen zo agressief he.
Goed, rustigquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey chick, hoe was je middag verlopen ?
Hai druifje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:09 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
KLINKIEEEEE!!!! [ afbeelding ]
Ah fijn, deden ze normaal tegen je, mn oogappeltje?quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:11 schreef Charcot het volgende:
[..]
Goed, rustig. Visite is net weg
. Hoe was jouw dag?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hai druifje.
[..]
Ah fijn, deden ze normaal tegen je, mn oogappeltje?![]()
Mijn dag was!
Jawel maar iemand deed heel gemeen tegen mijquote:
Je zal het er vast en zeker zelf naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:17 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
Jawel maar iemand deed heel gemeen tegen mij
heulmaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je zal het er vast en zeker zelf naar gemaakt hebben.
macaroni en heeuul veul pastaquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Wat staat er vanavond bij jullie op het menu? Bij mij yumyum noodles.
ja ik bedoelde dat ook, wij eten macaroni spagetthie en lasanga en nog een ding ofzoquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Macaroni en veel pasta? Is macaroni geen pasta?
Oh en johnmayer, stuur wat op ajbb.
Aahkeey. Smakelijk eten alvast!quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:27 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ja ik bedoelde dat ook, wij eten macaroni spagetthie en lasanga en nog een ding ofzoruikt wel goed
Sekarhhquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aahkeey. Smakelijk eten alvast!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 20:29 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
In ieder geval, Hide yo wives and hide yo kids want oom die eet mee, en die schranst als een tornado in japan:')
Jij bent een culinaire prinses,niet ikquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:26 schreef Bortecinem het volgende:
Macaroni en veel pasta? Is macaroni geen pasta?
Oh en johnmayer, stuur wat op ajbb.
6 hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog 8 minuten en dan kapot alles eten
te vroeg hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
nog 8 minuten en dan kapot alles eten
Door simit?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 03:58 schreef zarGon het volgende:
Kusjes aan iedereen!.
Ik ben vrolijk..
Minder vaak dan het hoort eigenlijk, mooie momenten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij weleens momenten dat je beseft hoe goed je het eigenlijk hebt?
Ik had er net eentje.
Wat een positieve sfeer hier!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 04:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij weleens momenten dat je beseft hoe goed je het eigenlijk hebt?
Ik had er net eentje.
Iedere keer wanneer ik hier kom kijken zijn jullie vrolijkquote:
Hou er rekening mee dat het etenstijd s'avonds elke dag 3 minuten eerder is en sochtends 3 minuten later.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:20 schreef Charcot het volgende:
[..]
Iedere keer wanneer ik hier kom kijken zijn jullie vrolijk. Vriendelijkheid enzo. Maar misschien kom ik ook te vaak rond etenstijd kijken, kan ook
![]()
Zal het onthouden voor mijn shotje positiviteitquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat het etenstijd s'avonds elke dag 3 minuten eerder is en sochtends 3 minuten later.
Triggershotje hahaha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:22 schreef Charcot het volgende:
[..]
Zal het onthouden voor mijn shotje positiviteit
Jantje liep met peter op straat en zei, mag ik in het midden lopen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:27 schreef Charcot het volgende:
[..]
Moet je mij daar wel bij blijven helpen
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jantje liep met peter op straat en zei, mag ik in het midden lopen.
Je faalt in mij vrolijk houdenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je zou niet vrolijk worden van mijn antwoord.
Maar hoe zit het dan als je ramadan en vakantie in een hebt dikkie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:33 schreef Ayca het volgende:
Ik kom altijd aan tijdens de ramadan, daar word ik niet vrolijk van. Gelukkig val ik wel altijd af tijdens de vakantie dus dat compenseert het wel weer een beetje mja
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb niets ondertekend ofzo.
Op vakantie alsin naar een ander land. Nu ben ik dat al geweest dus zou het geen probleem moeten zijnquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan als je ramadan en vakantie in een hebt dikkie?
Dan kom je dus weer in evenwicht.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op vakantie alsin naar een ander land. Nu ben ik dat al geweest dus zou het geen probleem moeten zijn
Wat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:39 schreef Ayca het volgende:
Ze moeten ook geen baklava serveren, gewoon mandarijntjes ofzo.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:50 schreef Ayca het volgende:
Eten.
Slechte service wel, krijg het pas om half 10.
Wat werd het?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misselijk, teveel door elkaar gegeten.
beterschapquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Misselijk, teveel door elkaar gegeten.
Rijst, soepje, kip, salade, watermeloen, 'datli', vanillekroon.quote:
Dankje,quote:
Wat.quote:
Gewoon eten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Rijst, soepje, kip, salade, watermeloen, 'datli', vanillekroon.Allemaal door elkaar.
En bij jou?
[..]
Dankje,.
[..]
Wat.
hipster.quote:
Ah Dankje.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:20 schreef Arcadia het volgende:
Ik vind je wel mooie Hello Kitty hoofd hebben
thx, maar is een serieuze vraagquote:
pics?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
thx, maar is een serieuze vraagben zo keihard genaaid door mn 'zusje',
Mongoli.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze vraag is vast al 100 maal gesteld, maar uit welke land kom je?
Ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:35 schreef Peunage het volgende:
Datli is mehhh. Alleen als het echt heel goed gemaakt is.
watquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sakin tek bir kelime daha soyleme.
Je bracht het over jezelf.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik vergeef mn familie nu.
Not.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |