Jij zei 'en ' de wc.. niet 'in'quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef HeatWave het volgende:
ja, en? Dat doe ik toch ook? Al jaren, dan stop ik hem weer in mijn zak, of leg hem weg....
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik weer dat dit wel tijd waar was.
Het was een man die me liet schrikken! En als ik schrik maak ik nogal rare bewegingenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen en telefoons op de WC.
Echt, dat kan er bij mij niet in, hoe krijg je het voor elkaar.
Zeikerd zit mobiel had al edit gedaan maar je was me voor.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zeikerd zit mobiel had al edit gedaan maar je was me voor.
Is het echt zo moeilijk om oprecht sorry te zeggen? Iemands gezondheid gebruiken als wapen terwijl je weet hoe gevoelig het ligt is gewoon niet chique natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij doet verongelijkt tegenover iedereen bent nogal labiel en verzint het het eea bij. Heb je wel eens vanaf een afstandje naar jezelf gekeken? Misschien zou dat je ogen eens openen. (of ben je nu ook half blind oid waar ik niets van weet..? en vat je dit dan net zo op? )
Misschien kan ik op flikkeren, maar misschien moet jij even lezen of nadenken voor je met bullshit reageert.. Maar hf in je levenVooral met tegen dingen aan bashen!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit is ook ooit tegen jou gezegd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:37 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij doet verongelijkt tegenover iedereen bent nogal labiel en verzint het het eea bij. Heb je wel eens vanaf een afstandje naar jezelf gekeken? Misschien zou dat je ogen eens openen. (of ben je nu ook half blind oid waar ik niets van weet..? en vat je dit dan net zo op? )
Misschien kan ik op flikkeren, maar misschien moet jij even lezen of nadenken voor je met bullshit reageert.. Maar hf in je levenVooral met tegen dingen aan bashen!
Ik weet niet ik houd ook niet van mensen die het altijd op de gezondheidsshit spelen van meh meh meh ik ben zo zielig. Waarom doe je zo gemeen tegen me?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk om oprecht sorry te zeggen? Iemands gezondheid gebruiken als wapen terwijl je weet hoe gevoelig het ligt is gewoon niet chique natuurlijk.
Goed, maar ik heb van dawg nog nooit iets zieligs gehoord ofzo, dus in deze niet toepasbaar.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet niet ik houd ook niet van mensen die het altijd op de gezondheidsshit spelen van meh meh meh ik ben zo zielig. Waarom doe je zo gemeen tegen me?
Ik heb de discussie niet meegekregen maar goed
Godver, ging het ook over konten?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
DROMMIE
Ik heb je eerder nog een schot voor open doel gegeven.Maar je was er niet.
Ja idd ik had niet eens gelezen wie ze quotequote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, maar ik heb van dawg nog nooit iets zieligs gehoord ofzo, dus in deze niet toepasbaar.
Over ripley en haar huidje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, ging het ook over konten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |