Ja heb al doorgegeven dat ze bij mij in kan trekken voor zolang ze dat wilt. Haar schoonouders zijn aardig maar heeeeeel vermoeiend als je er een uur bent heb je het wel weer gehad, en zelf heeft ze geen ouders meer en familie ook niet echt. Ik heb nog een kamer over waar de baby in kan en ze kan bij mij in bed tukken dus we zien wel wat ze wilt ... kan mij voorstellen dat ze dat huis ff niet meer in wiltquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pfff.. Dan denk je dat alles op orde is.
Het lijkt me zo'n nachtmerrie om iemand zo te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ook de rest van de beheerders nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is dat nou voor een kut-actie?Hebben ze jou überhaupt gevraagd?
Behoorlijk aso ja. Eerst collega's, dan voor via via.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ook de rest van de beheerders niethet kwam op de servicedesk binnen en daar zij iemand oooooh geef dan maar aan mij!
1. bij de gemeente mag je helemaal nix aannemen, wij moeten alles weigeren en terugturen
2. als je wel iets houdt VRAAG HET DAN VERDOMME AAN JE COLLEGAS!
*briest*
al zou ik willen en iemand anders ook dan zou ik ze zelfs afstaan omdat ik weet dat ik na 1 dag helemaal dood ben, dus als die ander 3 dagen gaat heb ik dat lieverquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behoorlijk aso ja. Eerst collega's, dan voor via via.
Doe een klacht indienen ivm regel 1![]()
Wij ook bij de Appie.quote:
quote:MY FAMOUS TEQUILA CHRISTMAS CAKE RECIPE
Ingredients:
1 cup butter
1 cup sugar
3 cups of AP flour
1 tsp. baking powder
1 cup water
1 tsp. salt
1 cup brown sugar
Lemon juice
4 large eggs
2 cups dried fruit Nuts (pecans or walnuts)
1 bottle tequila
Directions:
- Sample the tequila to check quality .
- Take a large bowl; check the tequila again to be sure it is of the highest quality.
- Repeat.
- With electric mixer, beat one cup of butter and add sugar. Beat well blended.
At this point, it is best to make sure the tequila is still OK. Try another few 1/4 cup shots of your Tequila just in case to confirm quality.
- Add eggs to bowl and beat thoroughly into the flubber/sugar mixture.
- Next add dried fruit to the bowl.
- Check that tequila again.
- Pick the dropped fruit up off the floor.
- Mix on the turner.
- If the fried druit getas stuck in the beaterers, just pry it loose with a drewscriver.
- Time to sample the tequila again to test for tonsisticity.
- Next, stiff 2 cups of salt, or something.
- Check that tequila again.
- Now shift the lemon juice and strain your nuts.
- Add one table, add a spoon of sugar, or somefink. Whatever you can find.
- Greash the oven.
- Turn the cake tin 360 degrees and try not to fall over.
- Don’t forget to beat off the turner .
Finally, throw the bowl through the window.
Finish the tequila and wipe the counter with the cat.
Merry Christmas!
mja als iemand ze gewonnen had zou k ze eventueel nog voor een leuke prijs overkopen, maar ik kan echt niet 2 keer een kaartje van 180 euro betalen omdat ik 1 dag naar een festival wilquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
Wij deden een jaarlijkse kerstloterij, iedereen prijsmaar met lowlands kaartjes werkt dat niet.
als ik nu nog aan kaartjes kan komen voor een okay prijs zou ik alsnog gaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Sjaan, zou me hier niet teveel druk om maken. Want feitelijk zou je sowieso niet gaan. Iemand anders gaat wel en dat het een kennis van een collega is kan je zien als toeval..
Als ze die dingen waren gaan verloten, was de kans dan trouwens niet groot geweest dat er een manager zou komen die zegt "joehoe, we mogen niks aannemen"?
eerst etenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Skjoe ging je nog drawsomethingen? Ik maak mooien tekeningen jonge!
Het is wel balen.. Maar m'n tweede argument?quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als ik nu nog aan kaartjes kan komen voor een okay prijs zou ik alsnog gaan
Teamleider is op vakantie dus die was toch te laat geweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is wel balen.. Maar m'n tweede argument?
ik ga t proberenquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, dan heb ik geen argumenten meer.
Helpt dit?
https://www.facebook.com/DouweEgbertsNL/app_417954118254881
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga t proberenhoop niet dat ik die site hoef te sharen want daar heb k een hekel aan
je moet een tekst verzinnen voor op een mok en 3 vrienden selecteren die je mee wilt nemenquote:
Zelfde hierquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Neem mij maar mee, krijg je mijn kaartje wel
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:20 schreef Stormqueen het volgende:
Neem mij maar mee, krijg je mijn kaartje wel
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Matig goeie koffie
Heet het allerlekkerst
Once you go black..
euh..
ik ben slecht in zulke prijsvragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |