Ja heb al doorgegeven dat ze bij mij in kan trekken voor zolang ze dat wilt. Haar schoonouders zijn aardig maar heeeeeel vermoeiend als je er een uur bent heb je het wel weer gehad, en zelf heeft ze geen ouders meer en familie ook niet echt. Ik heb nog een kamer over waar de baby in kan en ze kan bij mij in bed tukken dus we zien wel wat ze wilt ... kan mij voorstellen dat ze dat huis ff niet meer in wiltquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pfff.. Dan denk je dat alles op orde is.
Het lijkt me zo'n nachtmerrie om iemand zo te vinden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ook de rest van de beheerders nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is dat nou voor een kut-actie?Hebben ze jou überhaupt gevraagd?
Behoorlijk aso ja. Eerst collega's, dan voor via via.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, ook de rest van de beheerders niethet kwam op de servicedesk binnen en daar zij iemand oooooh geef dan maar aan mij!
1. bij de gemeente mag je helemaal nix aannemen, wij moeten alles weigeren en terugturen
2. als je wel iets houdt VRAAG HET DAN VERDOMME AAN JE COLLEGAS!
*briest*
al zou ik willen en iemand anders ook dan zou ik ze zelfs afstaan omdat ik weet dat ik na 1 dag helemaal dood ben, dus als die ander 3 dagen gaat heb ik dat lieverquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Behoorlijk aso ja. Eerst collega's, dan voor via via.
Doe een klacht indienen ivm regel 1![]()
Wij ook bij de Appie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |