die is nog jong zelfsquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ok, genoteerd... Hoe oud mag het wezen? of is een P133 echt te?
verzamelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Knofl00k het volgende:
Goede actie TS.
Maar heb toch een vraagje, waarom ben je geïnteresseerd in oude computers?
De nieuwe onderdelen van tegenwoordig hoeven niet veel te kosten en onderdelen van deze tijd zijn wel nodig met de vereisten van tegenwoordig.
Traagheid werkt toch irritatie op?![]()
Suuc6 met de jacht verder!
Geen idee of ie het nog doet. Staat dismantled in de hoek. Volgens mij had ik 'm wel werkend uitgezet. Nou als ik eens in het zuiden des lands ben gooi ik m wel een keer in je tuinquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef T42 het volgende:
[..]
die is nog jong zelfs![]()
maar die wil ik graag.
hoe ouder hoe mooier
en echte oude monitoren wil ik weldus van die groene en gele
tof!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee of ie het nog doet. Staat dismantled in de hoek. Volgens mij had ik 'm wel werkend uitgezet. Nou als ik eens in het zuiden des lands ben gooi ik m wel een keer in je tuin
gereageerd jammergenoeg heb ik niks aan zeldzame toetsenbordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Drommelsch85 het volgende:
Heb nog wel een Tulip toetsenbord voor je, 286 tijdperk. Zie PM.
beetje verweg en niet zo intresant gaat me meer over de inhoudquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef some1_eddy het volgende:
Heb nog wel een goede computerkast staan zonder inhoud.. (In Groningen)
Ik wil dat doosje graagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb wel een doosje geheugen chips voor je. 256 mb (8 stuks) Geen idee alleen hoe men deze noemt.
[ afbeelding ]
evt ook nog wel kabeltjes en andere shizzle maar dat moet ik ff opzoeken.
Oh en heb je wat aan een internal jazz drive?
Nee, daar heb pas zelf nog 2x zoveel van weg gegevenquote:
ik wil de inhoud en powl het doosjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb wel een doosje geheugen chips voor je. 256 mb (8 stuks) Geen idee alleen hoe men deze noemt.
[ afbeelding ]
Whehehehe jij begrijpt tenminste wat ik bedoelde.quote:
Dit is FHF, volgensmij worden hier alleen maar dingen weggegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:27 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Ik heb hier nog wel een oud systeempje staan met een MSI socket 939 plank & 4200+ CPU. Zal morgen eens kijken wat d'r nog meer in zit. Kan wel voor klein prijsje weg.
jupquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is FHF, volgensmij worden hier alleen maar dingen weggegeven.
Maar dat weet ik niet zeker, ik lurk hier nog maar een tijdje
sorry heb niet echt de intressen om een nieuwe pc te kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:27 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Ik heb hier nog wel een oud systeempje staan met een MSI socket 939 plank & 4200+ CPU. Zal morgen eens kijken wat d'r nog meer in zit. Kan wel voor klein prijsje weg.
tnx heb niks aan doosjes wel aan geheugenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:52 schreef Outpost76 het volgende:
Na pm en dm is dit t geworden :
De chips gaan naar T42 en het doosje naar Prowl. Zoals T42 zelf ook al voorstelde hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:49 schreef pindaplukker het volgende:
Heb dit nog staan, buitenkant is gelig, dus neem aan dat het oud is?![]()
omg, er staat: "made in the netherlands" !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En TS: Pics van je verzameling!-------
Haha, dat is wel een oudje ja! 0,65 GHz processor en maar 512mb ram zover ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk ook zo'n losse modem nog![]()
Staat er iets van een merk op dat doosje? zulke doosjes kan ik prima gebruikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik welquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef T42 het volgende:
[..]
gereageerd jammergenoeg heb ik niks aan zeldzame toetsenborden
is oud kan er wel wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is niet heel oud (voor mij dan
)
doe maar eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef SundayBacon het volgende:
Ik ben woonachtig in Helmond, zal morgen is kijken wat ik nog op zolder heb staan
zal even wat dingen roeppen want tis een grote zooi bij mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef spamcat het volgende:
[..]
omg, er staat: "made in the netherlands" !
En TS: Pics van je verzameling!
Je hebt dus niet ergens een mooie boekenplank ofzo waar ze leuk staan opgesteld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef T42 het volgende:
[..]
zal even wat dingen roeppen want tis een grote zooi bij mij
TRS-80 uit 1977
commodore SX64 portable 1984
ibm 5510(dacht ik) portable 1984
ibm cloon 8086 1985
ibm PS/1
ibm PS/2 portable
toshiba T3200 portable
toshiba T5200 portable (kleuren scherm)
rits pentium 1 tohiba laptops
rits pc's die ik nog moet bekijken of die ik zo niet kan opnoemen
moet ik nog fiksenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:00 schreef spamcat het volgende:
[..]
Je hebt dus niet ergens een mooie boekenplank ofzo waar ze leuk staan opgesteld?
Succes daarmeequote:
ook defect is geen probleemquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef spamcat het volgende:
[..]
Succes daarmee![]()
Er ligt hier trouwens nog een niet werkend te krijgen zx-81, als dat ding ooit bijna weggegooid gaat worden zal ik aan je denken(of heb je geen interesse in dingen die niet werken?)
Misschien kan ik er zelf wel een raspberry pi in bouwenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:14 schreef T42 het volgende:
[..]
ook defect is geen probleemmisschien kan ik hem maken of voor onderdelen gebruiken
tnx stuur even een pm met tel nr ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:22 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb nog een platte computer staan van de It's faillisementsverkoop.
Weet dus niet wat er op staat, ik woon in Deurne dus als je interesse hebt mag je m ophalen.
wat is een Z4quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:40 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb in Belgie nog wel het 1 en ander staan, de meeste dingen werken nog goed.
Zaterdag ga ik er weer naar toe. Als je wilt kan ik het mee nemen naar Beek en Donk met de voorwaarde dat je het snel op komt halen. (Ik kan wel maximaal de spullen meenemen die in de Z4 passen)
Laat maar weten... staan nog wat p4's tussen (oude aldi pc's) en nog oudere amd slot700 enz.... Paar gb aan geheugen is er vast ook wel uit te halen.
stuur eens een pm met fototje van die gokkastquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
Ik heb nog wat ram liggen, van 256 MB DDR tot 512 MB DDR2 (4 van die laatste met koelplaatjes), een videokaartje met VGA/DVI en S-video out en een tv-tuner-kaart. Als je interesse hebt kan ik ze wel opsturen. (Heb ook nog een oude gokkast staan. Top Twenty, werkt op guldens en rijksdaalders, heeft wat problemen met de bonuspunten. Liefhebber kan hem komen halen)
Done (geloof ik, hoop dat de link werkt..)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:33 schreef T42 het volgende:
[..]
stuur eens een pm met fototje van die gokkast
Dat is een brok lang motorkap met de rest van de auto eraan vastgeplakt, wij hebben ook zo'n ding en daar past best veel in dus da's geen excuus (als je niet naar ikea gaat om een kast te halenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:21 schreef T42 het volgende:
[..]
wat is een Z4maar kan ze anders wel komen halen mijn ouders wonen daar nog
krijg ik wel meegesjouwdquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat is een brok lang motorkap met de rest van de auto eraan vastgeplakt, wij hebben ook zo'n ding en daar past best veel in dus da's geen excuus (als je niet naar ikea gaat om een kast te halen)
Haha, kom je maar de aangeboden koffie komen opslurpen, mag je vast even hem aaien van manliefquote:
lust alleen geen koffie en waar moet ik wezenquote:Op donderdag 6 september 2012 23:18 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Haha, kom je maar de aangeboden koffie komen opslurpen, mag je vast even hem aaien van manlief![]()
die zijn al helemaal intresantquote:Op zondag 9 september 2012 14:03 schreef WrongAnswer het volgende:
laptop ook interresant? heb nog 3 oude staan die eigenlijk al wel x weg konden.
excl. harddisk uiteraard
wil je hem nog even vast houden? in november ben ik een weekend in utrecht.(verzamelbeurs heb ik een expositie van oude computers)quote:Op donderdag 13 september 2012 21:00 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb deze in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Een Toshiba Satelite 300 CDT, Pentium 166, 32 MB, 2 GB, 1.44 MB, CD-ROM, Ethernet, 800 * 600 TFT. Helemaal in nieuwstaat, batterij zelfs nog goed, boekjes e.d. erbij. Liever ophalen in Utrecht ipv. versturen. Hij heeft op Marktplaats gestaan maar ik geef hem liever weg dan voor 2 tientjes te verkopen aan een pauper die denkt dat-ie nog wel capabel is voor surfen en YouTube.
Als je 'm wil hebben verwacht ik sowieso een thread ervan hier op Tweakers of op FOK, dus ben benieuwd wat je ermee wil gaan doen. TFT scherm is nog erg mooi, leent zich uitstekend voor een fotolijst mod ofzo.
DOS erop en een dir vol met gamesquote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef T42 het volgende:
[..]
wil je hem nog even vast houden? in november ben ik een weekend in utrecht.(verzamelbeurs heb ik een expositie van oude computers)
wat ik er mee doe? echte oudjes moeten straks op een slaapkamer op planken komen te staan. en de iets modernere pc's gebruik ik vaak voor hobby dingen (arcades enzo)
laptops van toshiba probeer ik in een lijntje te zetten van oud naar iets nieuwer
heb windows vanaf 1.0quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
DOS erop en een dir vol met games
Win3.1 voor de lol erbij
lol idd Ik heb de floppies nog wel ergens. Hij is soundblaster compatible en ook een erg goed scherm, dus zeer geschikt voor retrogaming.quote:Op dinsdag 18 september 2012 00:07 schreef Prowl het volgende:
[..]
DOS erop en een dir vol met games
Win3.1 voor de lol erbij
Tot November kan ik je niet beloven..quote:Op maandag 17 september 2012 23:39 schreef T42 het volgende:
[..]
wil je hem nog even vast houden? in november ben ik een weekend in utrecht.(verzamelbeurs heb ik een expositie van oude computers)
eerder ben ik niet in de buurt jammergenoegquote:Op dinsdag 18 september 2012 09:16 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
lol idd Ik heb de floppies nog wel ergens. Hij is soundblaster compatible en ook een erg goed scherm, dus zeer geschikt voor retrogaming.
[..]
Tot November kan ik je niet beloven..
kijk maar ben stiekem toshiba geylquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:06 schreef kovenant het volgende:
k heb nog een toshiba t1100 , zal kijken of ik die zelf houd , ga verhuizen dus gaat miss weg
heb ook nog wel RAM liggen hele verzameling ( >50 stuks )
ik zit in helmondquote:Op dinsdag 18 september 2012 11:55 schreef Drommelsch85 het volgende:
Hij is evt ook in Amsterdam omgeving Centrum op te halen.
jahwel maar is beetje verweg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 11:17 schreef kovenant het volgende:
geen interesse ga ik vanuit, dan gaan ze naar de metaal boer
en dus binnen tnx kan er wel wat meequote:Op dinsdag 18 september 2012 20:29 schreef kovenant het volgende:
ik heb hier wat ram geheugen liggen,
tegen verzendkosten te verkrijgen
SO-dimm :256 mb ddr266 6x
SO-dimm :256 mb 4200 12x
so-dimm : onbekend ( geen zin om na te kijken ) 1x
verder oude collectie ram van alles en nog wat
45 stuks ram geheugen
processoren , sommige wat verbogen pinnetjes , verder zouden ze allemaal moeten werken ( denk ik )
amd athlon 2400
intel p4 2.66ghz
intel costa rica 2.8ghz
amd athon 64 3200
intel xeon costa rica 1700dp
amd athlon 2500k
intel celeron 1300
amd athlon 1800
amd athlon 1900
amd athlon 64 3500
intel p4 1.8ghz philipines
en de rest houd ik zelf !
en 4 stuks rambus kingston KVR800x18-16 256 MB deze zijn wel tegen leveringsprijs
of alles op te halen in Piershil
altijdquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé T42, nog spullen nodig? Ik wilde namelijk mijn oude computerspul verkopen maar daar is blijkbaar geen interesse meer in.
Zie [TK] Oud computerspul
Jaja, ben het niet vergeten. Heb een paar van die ouwe dingen staan hier, maar daar moet ik nog mee aan de gang. Misschien krijg ik ze nog aan de praat, en sowieso opschonen.quote:
printers heb ik niet zoveel aan rest welquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jaja, ben het niet vergeten. Heb een paar van die ouwe dingen staan hier, maar daar moet ik nog mee aan de gang. Misschien krijg ik ze nog aan de praat, en sowieso opschonen.
Altijd leuk om eens weer te proberen, diskjockeyen met diskettes en zo.
Oude HP Deskjet printer (met parallelle printerpoortaansluiting), ook belang bij? Het ding werkt ook nog (dat weet ik zeker), maar dus niet met computers zonder zo'n aansluiting.
Wel een ideetje trouwens voor dit weekend: een lijstje maken van alle ouwe werkende troep. Dat als ik eens in het zuiden des lands ben, ik alles in 1x bij T42 kan afleveren. Ben ik er mooi vanaf, en de ander weer blij.
is toch nog eindje van helmondquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:40 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Je mag een keertje komen shoppen als je zin hebt; Dordrecht is voor jou vlakbij toch?
ach detailquote:
1:10 km met wind meequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:26 schreef R-Tech het volgende:
[..]
ach detailheeft je kever ook weer een ritje
dm terugquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef Cobratjuh het volgende:
Hee T42 ik heb nog wel een oude P4 3,0GHZ liggen en een Celeron 2,66GHZ bij intresse hoor ik het wel anders worden ze prullenbak voer.
edit: ik heb je iig ook een DM gestuurd.
staat hij in de buurt van helmond?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:23 schreef Eltonno het volgende:
Mijn pc is een tijdje terug overleden. Waarschijnlijk het mobo of de processor, maar er zit vast nog wat bruikbaars tussen. Ik moet nog even kijken wat ik er uit haal om zelf te hergebruiken. Maar op deze manier staat hij iig in MyAT zodat ik het zelf ook onthoudt..
Hij is wel vrij nieuw (jaartje of 5), heb je daar ook interesse in?
Groningen, dus even langskomen zit er niet echt in. Kleine dingetjes zou ik nog wel op willen sturen, maar anders breng ik hem hier naar het goede doel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 09:44 schreef T42 het volgende:
[..]
dm terug
[..]
staat hij in de buurt van helmond?
ga ik binnen kort niet komen. dus ander doel gelukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:41 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Groningen, dus even langskomen zit er niet echt in. Kleine dingetjes zou ik nog wel op willen sturen, maar anders breng ik hem hier naar het goede doel.
wil ik graagquote:Op woensdag 7 november 2012 12:58 schreef moeftie het volgende:
Heb je ook wat aan losse onderdelen?
De kast waar het uitkomt heb ik namelijk zelf nog in gebruik.
Gaat om:
P3 1GHz, met mATX moederbord (nog korter eigenlijk)
256 + 128MB SDRAM
Voeding (20 pins + oude 4pins molex connectors voor devices)
10GB IDE HDD
Verder heb ik:
3 AGP videokaarten (geen idee hoeveel werkgeheugen)
2 PCI modems
1 pcmcia wireless kaart voor een laptop
Ligt allemaal te verstoffen in Eindhoven
maakt niet uit dat is altijd 10x beter dan de klikoquote:Op donderdag 8 november 2012 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb een tijd terug melding gemaakt van een zeer goede computer (3 GHZ met W7 &Office) die vrij zou komen en ik weg zou geven. Vanwege persoonlijke omstandigheden in mijn familie heb ik deze nu aan een familielid gegeven die dit beter kon gebruiken gezien haar persoonlijke financiële positie op dit moment.
24 en 25 van deze maandquote:Op maandag 12 november 2012 19:49 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé T42, heb je al enig idee wanneer je in Utrecht bent? Je zei dat je ergens eind november langs zou komen.
Oké, dan ben ik er zelf niet maar ik heb het in een doos gedaan en mijn huisgenoot kan je die wel geven.quote:
dan rij ik na de beurs langs (de 25e) moet nog meer ophalenquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:56 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik er zelf niet maar ik heb het in een doos gedaan en mijn huisgenoot kan je die wel geven.
en?quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:00 schreef The-Bazone het volgende:
Ik zou wel een nieuwe hard disk kunnen gebruiken eigenlijk...
ON: Misschien kan ik morgen een oude PC voor je regelen T!
Oh sorry man, was deze topic helemaal vergeten, het blijkt dat een of ander opa die PC graag wou kopen van hem.quote:
geen probleem moet al 4 andere afquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hé T, dit gehele weekend is er niemand thuis bij ons. Aangezien je misschien wilde langskomen zal dat niet kunnen. Ik bewaar de spullen voor je voor als je nog eens in Utrecht komt.
Oké, nou ik ben er weer dus mocht je in de buurt zijn, geef een gil!quote:
zal ff kijkequote:Op woensdag 28 november 2012 19:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, nou ik ben er weer dus mocht je in de buurt zijn, geef een gil!
altijdquote:Op maandag 3 december 2012 10:06 schreef Norther het volgende:
Zoek je nog steeds spulletjes of niet?Ik heb ook wel het een en ander staan en wil er eigenlijk vanaf.
Ik wacht nog op een nieuwe afspraakquote:Op woensdag 7 november 2012 13:16 schreef T42 het volgende:
[..]
wil ik graagstuur ff pm ben morgen in eindhoven namelijk
je hebt pmquote:Op maandag 3 december 2012 20:54 schreef moeftie het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een nieuwe afspraak
bedoeling van mij is de verzendkosten of misschien een kratje bier. (als het iets leuks is)quote:Op maandag 3 december 2012 13:40 schreef John_the_Red het volgende:
T42 nog interesse in een werkende Toshiba t2100cs ?
PS prijs notk
Als het alleen om de verzendkosten gaat wil ik mijn spul ook wel opsturen hoor! Dat moet wel te doen zijn dmv een standaard pakket.quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef T42 het volgende:
[..]
bedoeling van mij is de verzendkosten of misschien een kratje bier. (als het iets leuks is)
Graag gedaan!quote:Op zondag 9 december 2012 01:28 schreef T42 het volgende:
vandaag wat bruikbare spullen gekregen van moeftie, super!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 december 2012 21:44 schreef moeftie het volgende:
[..]
Graag gedaan!word hier niet gestrooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik glij graag
goed ontvangen en al veel van gebruikt en getest.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Had je mijn spul eigenlijk goed ontvangen? En kan je er wat mee?
Toppertje!quote:Op maandag 21 januari 2013 15:19 schreef T42 het volgende:
[..]
goed ontvangen en al veel van gebruikt en getest.
beetje nieuw maar wel welkomquote:Op maandag 21 januari 2013 21:21 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik heb volgensmij nog een moederboard met amd athlon 64 3000+ er op liggen
die heb ik altijd al 1 willen hebbenquote:Op donderdag 31 januari 2013 02:07 schreef Janena het volgende:
Heb hier nog een jaren 90 iMac staan. Alleen de voeding is kapot, hij krijgt geen stroom.
Als je belang hebt: ik ben af en toe in Best te vinden, regio Eindhoven.
Woon zelf in overijssel.
Het is deze uit ik geloof 1998 (heb het toetsenbord en de muis ook nog):
[ afbeelding ]
ik kom wel eens in ede (familie wonen)quote:Op vrijdag 1 februari 2013 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een IBM P3 laptop en Texas instruments travelmate 4000M heb ik liggen in Ede.
De P3 heeft lege bios batterij en de antieke travelmate deed laatste keer niets meer.
Zal ik je een pbtje sturen wanneer ik in de buurt van Brabant kom? Of pb me anders je telefoonnummer of mailadres. Dan kan ik via die weg contact opnemen.quote:
gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:29 schreef Janena het volgende:
[..]
Zal ik je een pbtje sturen wanneer ik in de buurt van Brabant kom? Of pb me anders je telefoonnummer of mailadres. Dan kan ik via die weg contact opnemen.
Leuk dat je deze wilt hebben,relikwie,maar houd er rekening mee dat als je de iMac weer in zijn oude staat werkend wilt hebben,je wel de beurs zal moeten trekken want het herstel is niet goedkoop zoals bij een pc. Vraag ook aan de verkoper of hij de originele installatie cd's van OS9 erbij heeft,anders heb je er nog niks aan.quote:
ok bedankt heb er idd geen ervaring meequote:Op donderdag 7 februari 2013 09:52 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk dat je deze wilt hebben,relikwie,maar houd er rekening mee dat als je de iMac weer in zijn oude staat werkend wilt hebben,je wel de beurs zal moeten trekken want het herstel is niet goedkoop zoals bij een pc. Vraag ook aan de verkoper of hij de originele installatie cd's van OS9 erbij heeft,anders heb je er nog niks aan.
Tenzij je natuurlijk er een vissenkom van gaat maken.
dat lukt welquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:45 schreef AdoraBelle het volgende:
Met een beetje geluk is het een kapotte condensator in de voeding. Die kan T42 zelf nog wel vervangen.
En volgens mij heeft OS9 geen licentiecodes dus dan zou je de cd's gewoon ergens kunnen downloaden mocht Janena ze niet meer hebben.
tnxquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef Janena het volgende:
Voor zover ik weet werkt hij nog wel. Alleen de stroomtoevoer is niet goed waardoor hij niet aan wil. Ik zal eens kijken of ik de installatieschijfjes nog heb.
heb geen lcd over maar weet er wel te staan;quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:24 schreef Khadgar het volgende:
Hey T42, misschien kunnnen wij elkaar helpen: ik zoek in Den Haag ook altijd leuke computers waar ik m'n school (basisschool) mee kan helpen. Wij zitten met name te springen om TFT schermen, 15/17 inch zodat we eindelijk een computerlokaaltje in kunnen richten. Aan de andere kant krijg ik regelmatig spullen aangeboden die ik niet kan op halen (geen auto en te ver weg).
Groeten van een mede-knutselaar!
laren is beetje verweg wat voor crt is het?quote:Op zondag 17 februari 2013 10:07 schreef Speakerfreak95 het volgende:
Hey T42,
Ik heb nog wat meuk voor je,
2 niet helemaal complete iMac G3's, een Aopen Socket 775 moederbord met een 865 chipset, heel cool met veel fan controllers.
En oude IBM crt monitor.
Op te halen in Laren.
IBM 15 of 17'' Crt monitor. vga.quote:Op zondag 17 februari 2013 21:19 schreef T42 het volgende:
[..]
heb geen lcd over maar weet er wel te staan;
in gemert de kringloop heeft 17" LCD's staan voor 15 euro perstuk (soms ook 15" voor 10 euro)
kan ze eventueel daar halen en opsturen naar jou
[..]
laren is beetje verweg wat voor crt is het?
te jonge monitorquote:Op zondag 17 februari 2013 21:24 schreef Speakerfreak95 het volgende:
[..]
IBM 15 of 17'' Crt monitor. vga.
Werkt prima en is maar 2 jaar gebruikt, toen is mijn eerste Samsung SynxMaster 151S gekocht en sindsdien gebruikt.
De monitor is zelfs nog de originele kleur, beetje beige.
Werkt perfect en is gratis op te halen.
Verzenden mag ook maar de kosten voor jou.
Zoek je nog wat anders? Heb nog het een en ander staan namelijk.
altijd intressen in laptopjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Jellereppe het volgende:
Heb hier nog een oude laptop (beestje) liggen. Bij interesse kan ik wel even kijken welke merk.
kan ik vast gebruikenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef FokCrash het volgende:
Hier heb ik wat oude printplaatjes enzo liggen: (alles deed het nog in elk geval)![]()
1 Gforce FX5700, 256 MB, AGP 8x videokaart
4 geheugens; volgensmij SDram? in elk geval allemaal evenlang enzo, 3x PC133, 1x 128 MB, 3x 64 MB waarvan 1tje PC100 is.
2 floppydrives, 3,5 inch
1 S3 videokaart, PCI, uit 1997
1 Creative geluidskaart met driver cd erbij, PCI
1 standaard inbel faxmodem PCI
en nog een paar kabeltjes
Ben benieuwd of het nog gebruikt kan worden...
jah hoor waar staan ze?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:24 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog 2 halve pc's staan. Beide zonder HD en zonder processor.
Maar met geheugen, moederbord, dvd speler/schrijver, geheugenkaartlezer, ventilator.
Een liefhebber hier aanwezig?
Ah, de oude laptop heb ik niet meer. Heb mij daar in vergist, maar wel een andere laptop die helaas niet meer werkt, maar niet zo oud is. Het is een HP DV6-3185ed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef T42 het volgende:
[..]
altijd intressen in laptopjes
[..]
kan ik vast gebruikensorteer het nu en sla het op (huis vol)
haha kloptquote:Op zondag 3 maart 2013 09:29 schreef raptorix het volgende:
Ik heb nog een oude compaq pressario laptop uit 1996 liggen, werkt nog, was destijds iets van 8000 gulden.
als je die anders weggooit wil ik die ook.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, de oude laptop heb ik niet meer. Heb mij daar in vergist, maar wel een andere laptop die helaas niet meer werkt, maar niet zo oud is. Het is een HP DV6-3185ed.
Niet zeker, maar ik denk een pentium 1.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:04 schreef T42 het volgende:
[..]
haha kloptheb nog ergens een 10mb schijf liggen die ook zo duur was
maar die wil ik wel is 486 of een pentium?
[..]
als je die anders weggooit wil ik die ook.
alle 2 was goedquote:Op zondag 3 maart 2013 23:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet zeker, maar ik denk een pentium 1.
heb hem nog niet bekeken was ziek maar de geheugekaart lezer is al bruikbaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:21 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kon je nog wat met de PC die ik gebracht heb?
jah hoor is nieuw voor mijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef R-Tech het volgende:
Nog interesse in een Power Macintosh 7200/75 ?
jah die wel! die heb ik 1 dacht model 2 maar die is ermee gestoptquote:Op zondag 10 maart 2013 10:38 schreef tuurke77 het volgende:
Interesse in een TRS-80 model 3 of 4 ?
Volgens mij heb ik die nog op zolder staan, als je interesse hebt, ga ik even zoeken/graven
Mooi, dan hou ik hem voor je apart met m'n verhuizing.quote:
doe ik ken daar wel iemand waar ik heel soms komquote:Op maandag 11 maart 2013 14:10 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Mooi, dan hou ik hem voor je apart met m'n verhuizing.
Als je een keer in de buurt van Dordrecht bent deze maand laat het maar even weten dan.
jah die wel zijn wat kleinerquote:Op zaterdag 23 maart 2013 17:59 schreef houdjemond het volgende:
Je zegt dat je niks met beeldbuis-monitoren kan, wel met relatief nieuwe flatscreens?
Relatief nieuwe samsung flatscreen, word nog wel herkent, maar geeft geen beeld meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:23 schreef T42 het volgende:
[..]
jah die wel zijn wat kleiner
of je moet nog hele oude beeldbuis monitoren hebben van voor vga
kan ik vast nog wel wat meequote:Op zondag 24 maart 2013 00:38 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Relatief nieuwe samsung flatscreen, word nog wel herkent, maar geeft geen beeld meer.
das wel intresant! waar op te halen?quote:Op zondag 14 april 2013 19:10 schreef Magneet het volgende:
Heb nog een Toshiba Portege R100 met wat acc's liggen. Installeren kan wel een uitdaging zijn wegens niet booten van usb oid stata nu wel xp op volgens mij.
http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=1915
Verder nog een xbox 1 zonder controllers maar wel nog headset geloof ik
Ook nog een Joytech scart selector 1 1/2jr geleden uit gebruik genomen en status nu onbekend
[ afbeelding ]
moet lukkenquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:18 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is wel een keer te doen. misschien kan 1 mei onder werk tijd?
vraag maarquote:
waar ligt hij? compleet of niet is geen probleemquote:Op maandag 27 januari 2014 12:54 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb nog een playstation 1 die niet compleet is
is het een pc? kan op google niet zo snel vinden wat het isquote:Op maandag 27 januari 2014 12:26 schreef zealot het volgende:
Geen idee of dit tot je gezochte apparaten behoort, maar er staat hier nog een Excom 2001 (althans, zo heet ie volgens mij) op zolder. Is gebruikt voor het geven van theorieles.
Weet ook niet of je dit ding voor andere doeleinden kunt gebruiken... ik hoor 't wel!
Volgens mij zit er wel iets van computer aparatuur in. Hier is ergens rond 1985-1990 theorie examen mee gegeven voor autorijbewijs. Als ik volgende week een keer tijd heb zal ik eens kijken of ik iets meer details voor je hebquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:01 schreef T42 het volgende:
zo toevallig kom ik hier mijn eigen topic tegen.
[..]
vraag maar
[..]
waar ligt hij? compleet of niet is geen probleem
[..]
is het een pc? kan op google niet zo snel vinden wat het is
die mag ookquote:Op zondag 9 februari 2014 21:46 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb het hele huis overhoop gehaald en slechts de controller gevonden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |