die is nog jong zelfsquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Ok, genoteerd... Hoe oud mag het wezen? of is een P133 echt te?
verzamelenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef Knofl00k het volgende:
Goede actie TS.
Maar heb toch een vraagje, waarom ben je geïnteresseerd in oude computers?
De nieuwe onderdelen van tegenwoordig hoeven niet veel te kosten en onderdelen van deze tijd zijn wel nodig met de vereisten van tegenwoordig.
Traagheid werkt toch irritatie op?![]()
Suuc6 met de jacht verder!
Geen idee of ie het nog doet. Staat dismantled in de hoek. Volgens mij had ik 'm wel werkend uitgezet. Nou als ik eens in het zuiden des lands ben gooi ik m wel een keer in je tuinquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef T42 het volgende:
[..]
die is nog jong zelfs![]()
maar die wil ik graag.
hoe ouder hoe mooier
en echte oude monitoren wil ik weldus van die groene en gele
tof!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen idee of ie het nog doet. Staat dismantled in de hoek. Volgens mij had ik 'm wel werkend uitgezet. Nou als ik eens in het zuiden des lands ben gooi ik m wel een keer in je tuin
gereageerd jammergenoeg heb ik niks aan zeldzame toetsenbordenquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:56 schreef Drommelsch85 het volgende:
Heb nog wel een Tulip toetsenbord voor je, 286 tijdperk. Zie PM.
beetje verweg en niet zo intresant gaat me meer over de inhoudquote:Op maandag 6 augustus 2012 20:47 schreef some1_eddy het volgende:
Heb nog wel een goede computerkast staan zonder inhoud.. (In Groningen)
Ik wil dat doosje graagquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb wel een doosje geheugen chips voor je. 256 mb (8 stuks) Geen idee alleen hoe men deze noemt.
[ afbeelding ]
evt ook nog wel kabeltjes en andere shizzle maar dat moet ik ff opzoeken.
Oh en heb je wat aan een internal jazz drive?
Nee, daar heb pas zelf nog 2x zoveel van weg gegevenquote:
ik wil de inhoud en powl het doosjequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
Ik heb wel een doosje geheugen chips voor je. 256 mb (8 stuks) Geen idee alleen hoe men deze noemt.
[ afbeelding ]
Whehehehe jij begrijpt tenminste wat ik bedoelde.quote:
Dit is FHF, volgensmij worden hier alleen maar dingen weggegeven.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:27 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Ik heb hier nog wel een oud systeempje staan met een MSI socket 939 plank & 4200+ CPU. Zal morgen eens kijken wat d'r nog meer in zit. Kan wel voor klein prijsje weg.
jupquote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dit is FHF, volgensmij worden hier alleen maar dingen weggegeven.
Maar dat weet ik niet zeker, ik lurk hier nog maar een tijdje
sorry heb niet echt de intressen om een nieuwe pc te kopenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 02:27 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Ik heb hier nog wel een oud systeempje staan met een MSI socket 939 plank & 4200+ CPU. Zal morgen eens kijken wat d'r nog meer in zit. Kan wel voor klein prijsje weg.
tnx heb niks aan doosjes wel aan geheugenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 14:52 schreef Outpost76 het volgende:
Na pm en dm is dit t geworden :
De chips gaan naar T42 en het doosje naar Prowl. Zoals T42 zelf ook al voorstelde hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I are Baboon
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 12:49 schreef pindaplukker het volgende:
Heb dit nog staan, buitenkant is gelig, dus neem aan dat het oud is?![]()
omg, er staat: "made in the netherlands" !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En TS: Pics van je verzameling!-------
Haha, dat is wel een oudje ja! 0,65 GHz processor en maar 512mb ram zover ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk ook zo'n losse modem nog![]()
Staat er iets van een merk op dat doosje? zulke doosjes kan ik prima gebruikenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:32 schreef Outpost76 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik welquote:Op maandag 6 augustus 2012 18:33 schreef T42 het volgende:
[..]
gereageerd jammergenoeg heb ik niks aan zeldzame toetsenborden
is oud kan er wel wat meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is niet heel oud (voor mij dan
)
doe maar eensquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:16 schreef SundayBacon het volgende:
Ik ben woonachtig in Helmond, zal morgen is kijken wat ik nog op zolder heb staan
zal even wat dingen roeppen want tis een grote zooi bij mijquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef spamcat het volgende:
[..]
omg, er staat: "made in the netherlands" !
En TS: Pics van je verzameling!
Je hebt dus niet ergens een mooie boekenplank ofzo waar ze leuk staan opgesteld?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:38 schreef T42 het volgende:
[..]
zal even wat dingen roeppen want tis een grote zooi bij mij
TRS-80 uit 1977
commodore SX64 portable 1984
ibm 5510(dacht ik) portable 1984
ibm cloon 8086 1985
ibm PS/1
ibm PS/2 portable
toshiba T3200 portable
toshiba T5200 portable (kleuren scherm)
rits pentium 1 tohiba laptops
rits pc's die ik nog moet bekijken of die ik zo niet kan opnoemen
moet ik nog fiksenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:00 schreef spamcat het volgende:
[..]
Je hebt dus niet ergens een mooie boekenplank ofzo waar ze leuk staan opgesteld?
Succes daarmeequote:
ook defect is geen probleemquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:08 schreef spamcat het volgende:
[..]
Succes daarmee![]()
Er ligt hier trouwens nog een niet werkend te krijgen zx-81, als dat ding ooit bijna weggegooid gaat worden zal ik aan je denken(of heb je geen interesse in dingen die niet werken?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |