Die afstanden zijn wel goed voor je. Mijn pa dramde het er altijd door dat ik steeds moest rijden in de eerste jaren dat ik mijn rijbewijs had..vond ik echt niks, maar achteraf blij mee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
22
Ik heb geen eigen auto en rij over het algemeen niet verder dan van waalwijk naar Den bosch of Tilburg.
Gewoon 1 flesje hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nooit alcohol drinken en dan aan bier met tequila..hoop dat er filmpjes komen
Gek hè, iemand die nooit alcohol drinkt wordt wel lam jaquote:
Nederlands leren ze ook moeiteloosquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:28 schreef Rijst het volgende:
Het valt me op dat de Scandinavisten hier bijzonder goed Engels spreken. Sommige zelfs accentloos.
Ja dat komt omdat veel woorden op elkaar lijken en ze kunnen ook de harde G uitspreken wat de Amerikanen en Engelsen niet kunnen.quote:
Als ik 18 ben mag ik dat pasquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Shots doen met GJE lijkt mij wel leuk
Mooi toch, goedkoop, en snel van de wereld afquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Een vriend van mij is een aziaat en dat is echt prachtig als die aan de alcohol gaatdie ligt na een slokje al op de grond en weet nergens meer iets vanaf
Op zichquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi toch, goedkoop, en snel van de wereld af
Gewoon naar HMH gaan. Daar laten ze 14 jarige sletjes ook binnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als ik 18 ben mag ik dat pas
Holly bedoel je?quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon naar HMH gaan. Daar laten ze 14 jarige sletjes ook binnen.
VDM blowt gewoonquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op zichblowen en alcohol is ook vertier mits het goed gaat. Ging bij mij wel eens fout, tafel in een kroeg ondergekotst toen
was een kroeg waar ik best vaak kwam en de eigenaars ook wel kende
snel weggelopen
Niet meer want dan krijg je een vreetkick en word ik net een oempa loempaquote:
Ib4 Rijstquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet meer want dan krijg je een vreetkick en word ik net een oempa loempa
Johquote:
Dude.. Doe het niet!quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holly bedoel je?
Als ik ouder ben misschien, ver fietsen nu
Is wel eng ja reizen met de OVquote:Op maandag 6 augustus 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Holly bedoel je?
Als ik ouder ben misschien, ver fietsen nu
Huh?quote:
Als er in Friesland al ferme knokpartijen zijn dan zal dat in de randstad nog 100x erger zijnquote:
Naar Rotterdam 1 avond stappen en met de trein terug zekerquote:
Daar speelt hij in het echt ook maar die versie is nooit uitgekomen. Er is wel een oude Crystal Palace versie maar die heb ik nog nooit op de markt gezien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:07 schreef vandermar het volgende:
HUH????
[ afbeelding ]
Volgens ultimatedb hoort hij bij Bradford te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |