Niets, want ben dood hequote:
oh ja. gecondoleerd.quote:
Moet je niet bij mij zijnquote:
doden posten normaal gesproken ook niet op fora.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Beetje raar he .. tegen een dode 'gecondoleerd' zeggen
Wel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:50 schreef dawg het volgende:
[..]
doden posten normaal gesproken ook niet op fora.
Nou vooruit.. omdat jij het bent. Ik gebruik iemands lichaamquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:50 schreef dawg het volgende:
doden posten normaal gesproken ook niet op fora.
kinky hoor, cuetje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.. omdat jij het bent. Ik gebruik iemands lichaam
Q? Die gebruikt hem toch nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.. omdat jij het bent. Ik gebruik iemands lichaam
quote:
nu je het zegt, er daagt het een en ander.quote:
Je bent al wat ouder hequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:59 schreef dawg het volgende:
nu je het zegt, er daagt het een en ander.
Goh, wat raar, een product met miljarden aan R&D en tig teams voor de rest tegen een zolderkamer-product gemaakt door technerdsquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Open Office is gewoon NOG kutter dan Excel. Ik zit echt op m'n wangen te bijten om geen dingen te gaan mollen.
Wordquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Open Office is gewoon NOG kutter dan Excel. Ik zit echt op m'n wangen te bijten om geen dingen te gaan mollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop