SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP
Stond je boos te schreeuwen en met een hooivork te zwaaien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
gadverdamme zeg, kreeg het net aan de stok met een ineke terpstra lookalike bij de ABN.
quote:
en terechtquote:Op maandag 6 augustus 2012 19:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kwam net uit haren en reed langs het overwinningsplein dus ik denk ik haal ff lekker kratje jupiler halen bij de C1000
verkopen ze het daar niet!
toen maar kratje palm meegenomen, is eigenlijk ook wel lekkerder
maar welke supermarkt verkoopt er nou geen jupiler
Zozo 25 uurquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:25 schreef ShiningStar het volgende:
Vorige week 25 uur en deze week ook weer. Volgende week 0 uur
Hoe bedoel je laat?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:00 schreef S-RS het volgende:
[..]
8Maar had meestal lessen van 1,5/2 uur. Had in totaal 14 uur.
Je begint wel laat met lessen trouwens
Oi. Ga je ongeveer dood in het weekend staat de maandag daarop je baas tegen je bureau te leunen waarom je geen reet uitvreetquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Deze week 40 uur, volgende week 16 en dan bam naar Lowlands.
Heb sowieso daarna nog 3 dagen vrij en dat heb ik ook zeker wel nodig.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oi. Ga je ongeveer dood in het weekend staat de maandag daarop je baas tegen je bureau te leunen waarom je geen reet uitvreet
Ik klaag toch niet dat ik het teveel vind?Is Juist prima zo. Of was dit een opstapje naar een stoer verhaal over hoeveel uur jij wel niet werkt?quote:
Ik hoop dat je nog op tijd bent voor een cursus Marokkaans en Swahili.quote:
Is niet nodig, ik weet al genoeg van de dealnegers die hier regelmatig voor mn deur staan te schreeuwen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog op tijd bent voor een cursus Marokkaans en Swahili.
Had je een feestje van tevoren ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 00:39 schreef Luco het volgende:
Zo eindelijk weer eens stappen in Groontje!
Hoezo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 01:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Had je een feestje van tevoren ofzo?
Nee hoor. Ik las t als een klacht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:26 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Ik klaag toch niet dat ik het teveel vind?Is Juist prima zo. Of was dit een opstapje naar een stoer verhaal over hoeveel uur jij wel niet werkt?
'Daar ergens in de buurt'.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:14 schreef Ziba het volgende:
Ik was verdwaald in Paddepoel, daar ergens in de buurt. Met de auto.
Jij werd laatst 22 toch? Bedoel laat met leeftijdquote:
Geen idee. Ergens met een grote bibliotheek en redelijk veel aso volk.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 08:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
'Daar ergens in de buurt'.
Dus je reed rond in Selwerd, de oranjebuurt of Vinkhuizen?
echt verdwalen kan daar toch niet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 05:14 schreef Ziba het volgende:
Ik was verdwaald in Paddepoel, daar ergens in de buurt. Met de auto.
Ik was toch best verdwaald eigenlijk. En ik kan ook nog eens niet auto rijden. Het was een vervelende ervaring.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
echt verdwalen kan daar toch niet?
och, je bent er weer uit gekomen, dat is het belangrijkstequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik was toch best verdwaald eigenlijk. En ik kan ook nog eens niet auto rijden. Het was een vervelende ervaring.
en terechtquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:00 schreef nietzman het volgende:
Ik ga er dus een briefje onderhangen met "I'M WATCHING YOU SLEEP."
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:05 schreef nietzman het volgende:
Het is echt te kansloos, ik krijg namelijk een onveilig gevoel van haar als ik d'r facebook bekijk..
Een of andere achterhoekster uit een woonwagen van begin 20 met klapstoeltjes in d'r huiskamer, sexy duckfacefoto's plus kat en om de foto een joint in d'r hand.
Uhuh, een dealer of pooier.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:12 schreef Ziba het volgende:
Hahahahaha.Misschien heeft ze wel een hele enge stalker ofzo.
mja, dat heb je zelf in de hand door gewoon gezond verstandquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ergens snap ik het wel. Zeker in flats wordt er vaak aangebeld met een kutsmoesje bij aantal mensen om binnen te komen.
iig de VVV zit er inquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik vraag me al maanden lang af wat dat grote gebouw op de grote markt doet. Ik ben er zo vaak langs gelopen, vanochtend weer, en ik weet het nog steeds niet
Brokken makenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:42 schreef ShiningStar het volgende:
Eerste rijles gepland, duurt nog drie weken maar ik ben nu al zenuwachtig brrrrrr
en een informatiecentrum van de gemeente over de verbouwingen aan de grote marktquote:
en waar staat die flat?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:59 schreef nietzman het volgende:
Mijn nieuwe onderbuurvrouw denkt dus dat ze in het ghetto woont.
[ afbeelding ]
ahhquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
en een informatiecentrum van de gemeente over de verbouwingen aan de grote markt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:39 schreef nietzman het volgende:
IT'S MINDING IT'S OWN GODDAMNED BUSINESS.
ik vind het maar een sta in de wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:18 schreef Peterselieman het volgende:
nu weet je het voor de volgende keer dat je er langs loopt
nou, een metro is een tikkeltje te duur en ook nooit een onderwerp van gesprek geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
weet iemand trouwens iets van die metro/tram ideeën ofzo? ze wouden toch tram of metro lijnen in de stad aanleggen?
Okeoke, aan de ene kant zou een tram wel tof zijn omdat je dan overal makkelijker komt en dus meer mobiel bent. Maar aan de andere kant zou het aardig lastig worden want ik denk dat er niet veel plek voor isquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nou, een metro is een tikkeltje te duur en ook nooit een onderwerp van gesprek geweest.
Het is de bedoeling dat de tram er komt, maar een definitief besluit is er nog niet. Wel is bekend dat twee partijen zich ingeschreven hebben die de lijn willen aanleggen en exploiteren
de hele infrastructuur op het tramtracé gaat flink op de schop om ruimte te maken voor de tram en een aantal straten een modernere inrichting te gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Okeoke, aan de ene kant zou een tram wel tof zijn omdat je dan overal makkelijker komt en dus meer mobiel bent. Maar aan de andere kant zou het aardig lastig worden want ik denk dat er niet veel plek voor is
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef ShiningStar het volgende:
Het idee van een metro in Groningen uberhaupt... Dan ben je in 2 haltes door de stad heen
Het idee is er blijkbaar nooit geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nou, een metro is een tikkeltje te duur en ook nooit een onderwerp van gesprek geweest.
Thanks, ik zal even kijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de hele infrastructuur op het tramtracé gaat flink op de schop om ruimte te maken voor de tram en een aantal straten een modernere inrichting te geven
zie: http://www.regiotram.nl/
Rustig maar, ik vroeg me gewoon af wat er nou precies de bedoeling was.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ohjee, loopt dit weer eens uit op die hele tram wel of niet discussie?
is mijn bedoeling iig niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ohjee, loopt dit weer eens uit op die hele tram wel of niet discussie?
in het hoofd van enkele fanatici wel. Heb het geloof ik wel ergens voorbij zien komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het idee is er blijkbaar nooit geweest.
Ben benieuwd.quote:, Poort in Groningen en TramTeam, bieden hun plan van aanpak in de herfst van 2012 aan. Eind 2012 beslissen de gemeente en de provincie welk consortium de opdracht krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:47 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die bang zijn voor vernieuwing en alle aanpassingen aan bij de grote markt niet goed vindenvind wel dat de grote markt moet blijven, en zoals het nu lijkt gaat die nu steeds een stukje krimpen tot het alleen nog maar een steegje isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
dat is wel alles behalve ghetto jaquote:
dit ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vind wel dat de grote markt moet blijven, en zoals het nu lijkt gaat die nu steeds een stukje krimpen tot het alleen nog maar een steegje is
Nou er staat sinds een paar maand een 'gebouw' bij waar je dus op kan klimmen zoals je zei en als er steeds meer van dat soort onzin dingen erbij komen is de grote markt straks helemaal weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:49 schreef Etsu het volgende:
Praat me eens bij, welke aanpassingen bij de grote markt?
maar toch, zo fanatiek als ze de stad aan het omgooien zijn ben ik er zeker van dat over 15 jaar daar minstens 1-2 permanente gebouwen staanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:18 schreef Peterselieman het volgende:
mja, dat is maar een tijdelijk gebouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |