Misschien kun je gaan roeien?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar ik wielren ook. Welke sport moet ik nu gaan doen dan?
Nee hoor, vooral doorgaan, maar geen illusies hebben.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen die dus geen goud wint kan beter stoppen?
Heeft anders deze spelen wel een gouden medaille opgeleverd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:43 schreef M.rak het volgende:
[..]
Wielrennen kunnen we toch ook niks van?
Ik wel. Sintnicolaas goud, Martina deklasseerd Bolt op de 200m en de 4x100 ownt Jamaica en de USA.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:42 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maar jouw plan is dus geen mensen sturen met atletiek, uberhaupt niet, omdat ze geen kanshebbers zijn?
Maar hoe zitten ze dan precies die andere sporters in de weg als ze wel meedoen dit toernooi?
En chauvinisme, ik weet niet, maar ik zie voornamelijk realisten in dit topic hoor. Niemand verwacht vele medailles of zo...
Weet ik, was ook niet geheel serieus bedoeld (zie PI)quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heeft anders deze spelen wel een gouden medaille opgeleverd.
Allemaal op korfbal samen met Ajacied442quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dus de Nederlanders mogen alleen nog maar schaatsen, zwemmen, wielrennen en paardrijden?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:45 schreef M.rak het volgende:
[..]
Weet ik, was ook niet geheel serieus bedoeld (zie PI)
Speelde hij in februari de kampioenswedstrijd?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allemaal op korfbal samen met Ajacied442
Je kunt ook in de skiff.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Maar dat is met 7 anderen, die staan mijn medailekansen in de weg.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Gewoon gaan skiffenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Falen op het moment supreme hebben ze dan allemaal gemeen.twitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 06-08-2012 om 13:47:13Troy Douglas over Martina: 'Hij is categorie Sneijder/Gesink, dat werk. De finale van de 100 meter, er bestaat geen groter podium in sport' reageer retweet
varen met de vader van voeckler!quote:
Waar is Martina?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:48 schreef Caland het volgende:
Falen op het moment supreme hebben ze dan allemaal gemeen.twitter:sjoerdmossou twitterde op maandag 06-08-2012 om 13:47:13Troy Douglas over Martina: 'Hij is categorie Sneijder/Gesink, dat werk. De finale van de 100 meter, er bestaat geen groter podium in sport' reageer retweet
Die ging zeilen, niet roeienquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat is er dan met die pa van Fuckler Voeckler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |