Rutger Smith ooit, die termijn wordt wel heel lang dus.quote:"Op langere termijn wil ik Olympisch goud halen op kogel en discus. Die combinatie heb ik de laatste tig jaren nooit meer gezien. Het zou erg mooi zijn als iemand dat weer eens deed."
Samen met Karin Ruckstuhl en Reinbert Wielingaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Rutger Smith ooit, die termijn wordt wel heel lang dus.
En Robin 'moeilijke jongen' Korving.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samen met Karin Ruckstuhl en Reinbert Wielinga
Die 1e werkt nu toch bij CERN?quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samen met Karin Ruckstuhl en Reinbert Wielinga
Die beelden uit Sydney wil ik nog meer zien heb ik mezelf voorgehouden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:23 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En Robin 'moeilijke jongen' Korving.
Vast een die out gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Rome en Okoye komen nog. Als die verder werpen, ligt Cadee er sowieso uit.
Iedereen kan 63.55 gooien in principe.quote:
in dit veld.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen kan 63.55 gooien in principe.
Discuswerpen is geen kogelstotenquote:
Zei ie dat?quote:
In dat geval vind ik dat ze beiden door mogenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Zul je zien dat Smith zo Cadee eruit flikkert
Baas Martinaquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben er nu nog medaillekansen bij de atletiek?
Ze wilden toch 1 atletiekmedaille hebben?
Stiekem is Sintnicolaas mijn dark horse voor een medaille!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Martina op 200m, misschien iets bij estafettequote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo goed niet meer? Wierp dit jaar nog 66,97. Dat telt niet, maar zo goed is hij niet meer slaat nergens op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Lann555 het volgende:
Nooit een fan geweest van Smith.
[..]
Ach, choke? Zo goed is hij gewoon niet meer.
Willen ja. Martina op de 200m enige serieuze kans, maar zelfs dat wordt enorm moeilijk. En waterkansjes voor Sintnicolaas en Lathouwers...quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sintnicolaas en Martina zijn de enige 2. Misschien een 4x100 nog als er een paar landen klooien met het stokje.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Volkomen kansloos dus. Waarom consentreert Nederland zich niet gewoon op de sporten waar we goed in zijn, atletiek is gewoon niet haalbaar voor Nederland.
Daar istie weerquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Volkomen kansloos dus. Waarom consentreert Nederland zich niet gewoon op de sporten waar we goed in zijn, atletiek is gewoon niet haalbaar voor Nederland.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Het gifje zou nu niet onterecht zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef freaky40 het volgende:
Ah, daar is hij dan eindelijk ook op dit forum!quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:37 schreef freaky40 het volgende:
kwam ook al in TDF regelmatig langs toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |