abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:10:44 #126
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_115461236
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:04 schreef ejvdb het volgende:
Realiseer me net pas dat de uitdrukking 'voor niets gaat de zon op' bedoeld word dat het niets kost, en niet dat het geen zin heeft.... :')
Meer dat je vraagt hoeveel de persoon ervoor wilt betalen. bv. "Kan jij even naar mijn auto kijken?" "Ja, maar voor niets gaat de zon op". Zo van; dit gaat je wel geld kosten.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_115461288
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Meer dat je vraagt hoeveel de persoon ervoor wilt betalen. bv. "Kan jij even naar mijn auto kijken?" "Ja, maar voor niets gaat de zon op". Zo van; dit gaat je wel geld kosten.
Ah klijk, op die manier... het is net hoe je het zegt he :)
pi_115461401
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:10 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Meer dat je vraagt hoeveel de persoon ervoor wilt betalen. bv. "Kan jij even naar mijn auto kijken?" "Ja, maar voor niets gaat de zon op". Zo van; dit gaat je wel geld kosten.
Misschien ben ik te blond maar in die context snap ik er alleen maar minder van :') is het dan zovan: voor niets komt de zon op, en dat is ook het enige wat niets kost?

Want zonder dat laatste erbij zou ik juist precies het tegenovergestelde denken. Dus dat zoiets groots als de zon gratis opkomt en dat kleinere dingen er dan helemaal niet toe doen. Ofzo.
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:17:09 #129
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_115461424
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Misschien ben ik te blond maar in die context snap ik er alleen maar minder van :') is het dan zovan: voor niets komt de zon op, en dat is ook het enige wat niets kost?
Nee, meer de zonsopkomst kan je gratis krijgen van mij en voor de rest moet je betalen.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:17:15 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115461429
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Misschien ben ik te blond maar in die context snap ik er alleen maar minder van :') is het dan zovan: voor niets komt de zon op, en dat is ook het enige wat niets kost?
Ja.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:17:16 #131
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_115461431
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef pasopikbijt het volgende:

[..]

Misschien ben ik te blond maar in die context snap ik er alleen maar minder van :') is het dan zovan: voor niets komt de zon op, en dat is ook het enige wat niets kost?
ja
Ok stelletje hokboeren
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:17:22 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115461435
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:16 schreef pasopikbijt het volgende:

Misschien ben ik te blond maar in die context snap ik er alleen maar minder van :') is het dan zovan: voor niets komt de zon op, en dat is ook het enige wat niets kost?
Voor niets gaat de zon op, al het andere komt met een kostenplaatje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115461638
Zonder zon geen dag. En de zonsopkomst is zo ongeveer het enige wat nog gratis is. Maar niet overal, er zullen best plaatsen zijn waar je moet betalen voor een staplaatjes waar je de zonsopkomst kan bewonderen.
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:25:36 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_115461680
Wat enorm vergezocht en niet ter zake doende.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:28:35 #135
381950 21Guns
Being an idiot is OK sometimes
pi_115461777
Ik kom er nu juist achter dan het liedje 'my milkshake brings all the boys to the yard' dat die vrouw dus met 'milkshakes' haar borsten bedoeld Ö ik had het echt niet door.

Dat de zee niet blauw is, maar dat het gewoon de weerspiegeling van de lucht is..

Dat benelux geen apart land is maar belgië nederland luxemburg betekend.

Als kindje dacht ik altijd dat eenden geen poten hadden. Dus dat ze gewoon doelloos over het water ronddreven. Totdat ik een keer een eend zag lopen... :{
pi_115461997
Ik bedenk me ineens nog iets leuks :D toen ik als kleine dreumes cartoonnetwork zat te kijken en het veranderde 's avonds in een andere zender (dan kreeg je altijd die leeuw weetjewel) dacht ik dat dat de buurvrouw haar schuld was. Omdat de tv tegen de muur aan stond waar aan de andere kant de buurvrouw was. Ik was altijd diep gefrustreerd op dat moment maar ben nooit op het idee gekomen om naar de buurvrouw toe te gaan :')
  zondag 12 augustus 2012 @ 14:57:47 #137
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_115462760
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef 21Guns het volgende:
Dat de zee niet blauw is, maar dat het gewoon de weerspiegeling van de lucht is..
Dat de zee blauw lijkt komt doordat de zon verschillende kleuren zonlicht uitstraalt. Hoe langer de zonnestraal moet afleggen naar de bodem, des te minder rood de straal bevat. Daardoor worden de rode stralen het eerst opgenomen in het water. Blauwe stralen blijven veel langer schijnen en gaat daardoor dieper het water in. Als het water schoon is worden de blauwe stralen gereflecteerd, waardoor het water blauw lijkt.

Hoe dieper en groter het water is, hoe blauwer de zee lijkt. Dit komt doordat er midden in de zee bijna geen vervuiling is, waardoor de blauwe stralen helemaal terugkaatsen. Bij kleine slootjes is de vervuiling groter.

Als het water vervuilt is zitten er stoffen en materialen in het water. Daardoor wordt het water minder doorzichtig en kunnen de blauwe stralen er niet goed door. Het water wordt dan groen of grijs. Onze Noordzee lijkt groenig/bruin. Dit komt omdat er veel algen in het water zitten, waardoor het water niet zo doorzichtig is als in andere landen.

Aldus Naturalis :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_115462956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 17:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Vroeger dacht ik dat als je iets faxte, het papiertje door een lange holle buis naar een andere locatie op de wereld ging, en daar weer uit het faxapparaat kwam rollen
Ik ook :@
Net als bij C&A het geld in zo'n buis naar de administratie ging...
pi_115464619
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:57 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Dat de zee blauw lijkt komt doordat de zon verschillende kleuren zonlicht uitstraalt. Hoe langer de zonnestraal moet afleggen naar de bodem, des te minder rood de straal bevat. Daardoor worden de rode stralen het eerst opgenomen in het water. Blauwe stralen blijven veel langer schijnen en gaat daardoor dieper het water in. Als het water schoon is worden de blauwe stralen gereflecteerd, waardoor het water blauw lijkt.

Hoe dieper en groter het water is, hoe blauwer de zee lijkt. Dit komt doordat er midden in de zee bijna geen vervuiling is, waardoor de blauwe stralen helemaal terugkaatsen. Bij kleine slootjes is de vervuiling groter.

Als het water vervuilt is zitten er stoffen en materialen in het water. Daardoor wordt het water minder doorzichtig en kunnen de blauwe stralen er niet goed door. Het water wordt dan groen of grijs. Onze Noordzee lijkt groenig/bruin. Dit komt omdat er veel algen in het water zitten, waardoor het water niet zo doorzichtig is als in andere landen.

Aldus Naturalis :)
Wist je trouwens dat water werkelijk echt blauw is? Een hele kleine fractie? Dat zie je bijvoorbeeld in van die ijsgrotten goed
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 12 augustus 2012 @ 15:53:32 #140
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115464709
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 15:50 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wist je trouwens dat water werkelijk echt blauw is? Een hele kleine fractie? Dat zie je bijvoorbeeld in van die ijsgrotten goed
Jep en vensterglas is groen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115466540
Net als contactlenzen en daar zou je dan niets van merken...
pi_115475951
Dat mijn ouders elkaar, zonder mij erbij, gewoon bij hun naam noemden, en niet 'papa' en 'mama' :P O+

(ik was nog jong toen dat kwartje viel hoor, is niet vorige maand pas gebeurd :') maar het was gewoon zo logisch! Dat m'n vader iets zei als 'vraag maar aan mama!', dat je ouders ook een naam hebben doet er als kind zo weinig toe :D :) )
I had a signature once. It was awful.
  zondag 12 augustus 2012 @ 21:00:49 #143
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_115476869
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat mijn ouders elkaar, zonder mij erbij, gewoon bij hun naam noemden, en niet 'papa' en 'mama' :P O+

(ik was nog jong toen dat kwartje viel hoor, is niet vorige maand pas gebeurd :') maar het was gewoon zo logisch! Dat m'n vader iets zei als 'vraag maar aan mama!', dat je ouders ook een naam hebben doet er als kind zo weinig toe :D :) )
Beetje in het verlengde hiervan, op de basisschool stond ik er geen moment bij stil dat de leraren ook nog een leven hadden. Die waren gewoon leraar, punt.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_115477536
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 20:43 schreef zoeperzazke het volgende:
Dat mijn ouders elkaar, zonder mij erbij, gewoon bij hun naam noemden, en niet 'papa' en 'mama' :P O+

(ik was nog jong toen dat kwartje viel hoor, is niet vorige maand pas gebeurd :') maar het was gewoon zo logisch! Dat m'n vader iets zei als 'vraag maar aan mama!', dat je ouders ook een naam hebben doet er als kind zo weinig toe :D :) )
Ik (en mijn broertje en zusje) noemen onze ouders al vanaf kleins af aan gewoon bij de voornaam. Veel makkelijker voor iedereen :)
pi_115479997
Verschrikkelijk van die ouders die elkaar 'papa' en 'mama' noemen.
pi_115480707
Elkaar met papa en mama aanspreken is wel erg.
Het kostte mij indertijd ook wat moeite om te bevatten dat alle grote mensen een voornaam hadden naast hun meneer/mevrouw <achternaam>.
En later ben ik nog een keer van mijn stoel gevallen toen een afdelingshoofd een voornaam bleek te hebben. Sommige mensen zijn daar toch te hoog(hartig) voor?
pi_115486293
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 21:54 schreef Tegan het volgende:
Verschrikkelijk van die ouders die elkaar 'papa' en 'mama' noemen.
Mja ligt er aan, elkaar mama of papa noemen is wel eng ja. Maar tegen een kind zeg ik aan de telefoon ook "is mama er ook?". Denk dat ik dat bij mijn eigen kinderen ook zou zeggen "geef mama effe".
pi_115486646
Laatst dacht ik ook ineens na over het Engelse woord somebody.
Somebody.

Some body.

En dat heeft dan 10 jaar geduurd.
  zondag 12 augustus 2012 @ 23:28:38 #149
366332 Fruscayerdrix
Hendr-ayer-ante
pi_115488721
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 14:28 schreef 21Guns het volgende:
Ik kom er nu juist achter dan het liedje 'my milkshake brings all the boys to the yard' dat die vrouw dus met 'milkshakes' haar borsten bedoeld Ö ik had het echt niet door.

Dat de zee niet blauw is, maar dat het gewoon de weerspiegeling van de lucht is..

Dat benelux geen apart land is maar belgië nederland luxemburg betekend.

Als kindje dacht ik altijd dat eenden geen poten hadden. Dus dat ze gewoon doelloos over het water ronddreven. Totdat ik een keer een eend zag lopen... :{
Oh my. Ik heb dat vroeger nog meegezongen. ;(
Materialism: small things to amuse small minds.
pi_115488839
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2012 23:28 schreef Fruscayerdrix het volgende:

[..]

Oh my. Ik heb dat vroeger nog meegezongen. ;(
Ik ook. :o Uit volle borst. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')