Bericht/email terug en betaaldquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef kindercola het volgende:
Growmeister en UltraSven hebben een privebericht gekregen.
Betaald en mail met gegevensquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:33 schreef Housekeeper het volgende:
Nou doe mij dan maar:
-de SNES games 7
-knuffels 7.50
-NES+3 controllers 5
-SNES +2 controllers 5
Totaal 24.50+6,75=31,25
Ik vinden de prijzen al laag genoeg.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:55 schreef gonzo1979 het volgende:
30 euro incl. verzenden voor de PS1, PS2 en Master System games
deal pm me even je bankgegevensquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:58 schreef kindercola het volgende:
[..]
Ik vinden de prijzen al laag genoeg.
15+15+5+ 6,50 verzenden = 41,50
Voor 40 incl. mag je ze hebben
Die zijn er nog, je hebt inmiddels een privebericht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Reintji het volgende:
Zijn de gameboys er nog? Neem ik graag van je over.
Die zijn er nog, je hebt inmiddels een privebericht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Henkerbedenker het volgende:
NES games verkocht, als je ze nog hebt.
Die zijn verkocht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:40 schreef icecoolsniper het volgende:
Heb je de knuffels nog? Zo ja hoe groot zijn ze?
Goed zoeken en geluk hebben. Particulier is een werkende NES met controllers en kabels zo'n 30 euro waard in NL. Zonder kabels altijd nog wel een 20 euro. Zit er nog een doos, een spel en een zapper bij gaat de prijs richting de 60 euro.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:08 schreef oneof16million het volgende:
Jammer ik had wel interessen in de NES en SNES, weet iemand toevallig waar ik rond de zelfde prijs nog een NES en SNES kan kopen?
Omdat ze anders een euro per stuk kosten en ik niet voor elke euro naar de brievenbus wil gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:32 schreef KrentebolHooft het volgende:
Waarom doe je die gameboy spellen als groep weg? Ik denk niet dat iemand zit te wachten op 5 kopieën van tetris.
En is pokemon gold niet alleen voor de gameboy color?
9 euro incl. is de laagste prijs.quote:
18 euro inclusief of op te halen in Roermondquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:07 schreef Remco-TXL het volgende:
10euro inclusief voor de PS1?
Waar eventueel op te halen?
Sorry, mijn fout in de omschrijving. Er zit maar 1 controller bij, zoals op de foto staat. Mocht je ooit in de buurt van Roermond komen dan wil ik je wel een controller van mij gevenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:51 schreef Housekeeper het volgende:
Vandaag alles ontvangen. Keurig verpakt en ALLES werkt. De kids gingen meteen aan de haal met de knuffels.
![]()
Een ding: ik miste een snes-controller. Is die blijven haken op je bureau?. Ik zie op de foto btw ook maar 1 controller
![]()
Ik stuur je nu een PMquote:Op woensdag 8 augustus 2012 11:38 schreef Remco-TXL het volgende:
Roermond is goed te doen. Dat is een kwartiertje rijden. 10euro kom ik hem afhalen. Stuur me maar een PM met je gegevens waar je precies woont. Dan spreken we een tijd af.
Ach...ben je gek joh. Het was al een koopje. Ik ben hardstikke blij met alles.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 14:17 schreef kindercola het volgende:
[..]
Sorry, mijn fout in de omschrijving. Er zit maar 1 controller bij, zoals op de foto staat. Mocht je ooit in de buurt van Roermond komen dan wil ik je wel een controller van mij geven
Nee die zijn weg.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:43 schreef RGS18 het volgende:
Heb je nog zo'n gameboy cardridge voor de SNES?
Ik PM je evenquote:Op maandag 13 augustus 2012 16:33 schreef Hopje123 het volgende:
Als je voor 7,50 inc akkoord gaat voor de n64 games, dan wil ik ze wel hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |