Ik wilde bijna een handtekening aan je vragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wilde bijna een handtekening aan je vragenMarga Bult idd, die vast dózen lavendeltroep in huis heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Maar welke kleur heb jij in je plee hangen? En eerlijk zeggen! Als het groen is mag dat ook, maar dan vind ik je toch minder aardig.quote:
hahahahahaquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Marga Bult idd, die vast dózen lavendeltroep in huis heeft.
Daar zie ik haar wel voor aan idd. En potpourri en nepbloemen!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef moussy het volgende:
[..]
Marga Bult idd, die vast dózen lavendeltroep in huis heeft.
Nee oke, dan niet nee!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Pfff maar niet als ik die dag ook al heb gewerkt, daar ook moest puin ruimen alleen dan niet mijn eigen puin :p
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar zie ik haar wel voor aan idd. En potpourri en nepbloemen!
roze, eau de toilette van de action, das de beste tegen kakgeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Pulver het volgende:
[..]
Maar welke kleur heb jij in je plee hangen? En eerlijk zeggen! Als het groen is mag dat ook, maar dan vind ik je toch minder aardig.
Ik verdenk haar ook van poezenbeeldjes! en laven in de tuin!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:03 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Daar zie ik haar wel voor aan idd. En potpourri en nepbloemen!
Ohja van die witte, gladde poezenbeeldjes *ril*. En van dat donkere hout in huis. En zij heeft vanderbilt parfum op.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:05 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ook van poezenbeeldjes! en laven in de tuin!
yepyep,quote:
Een lucifer aansteken werkt tientallen keer beter.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:04 schreef moussy het volgende:
[..]
roze, eau de toilette van de action, das de beste tegen kakgeuren.
Ow da's leukquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
yepyep,
Ik had eens gehoord dat dit de club voor single mannen was. Daar pas ik niet meer helemaal in
Leuk, maar ook vermoeiend en drukquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ow da's leuk. Maar eigenlijk is dit helemaal geen single-mannen-club
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:14 schreef Egberts het volgende:
[..]
Leuk, maar ook vermoeiend en druk![]()
Daarom dat ik op mijn vrijen avond dacht ik hoppel hier nog eens binnen om te kijken of jullie nog allemaal netjes door waren gegaan met ademen
vertel vertel!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]Waar het hart vol van is!
Hier is alles weer z'n gangetje aan 't gaan ja, je hebt wel een dikke rel gemist
Ech nie!!!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Een lucifer aansteken werkt tientallen keer beter.
oh mij werd parenclubtopic verteld..quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:11 schreef Egberts het volgende:
[..]
yepyep,
Ik had eens gehoord dat dit de club voor single mannen was. Daar pas ik niet meer helemaal in
Ja, dat lokte mij ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:18 schreef moussy het volgende:
[..]
oh mij werd parenclubtopic verteld..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:23 schreef moussy het volgende:
[..]
mja, nou, iets met een dooie mus dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |