Boos, omdat de persoon in de quote wel 3 zinnen heeft gebruikt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:01 schreef killeroy_nl het volgende:
Nergens zin in, inclusief straks naar werk gaan. Op zich wel blij dat ik laat begin vandaag. Nu de rest van de week nog..
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:52 schreef SaxoPower het volgende:
Ik voel me blij, omdat ik mijn vriendin vandaag weer zie.
1,6 kmquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dag fijn begonnen met 1,6km zwemmen, nu lekker relaxen, vanmiddag nieuwe hardloopschoenen kopen en nog wat 'work outen' (krachttraining, dat soort shizzle).
Lekker weer ook
Minuutje of 40. Rustig en relaxed doorgezwommen en af en toe opgehouden door wat bejaarden en meisjes die niet zo goed konden zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
1,6 kmnetjes
Hoe lang deed je daar over?
Komt omdat je hebt hardgelopen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:30 schreef Anne het volgende:
Ook al mis ik vriendlief best wel heel erg: Ik voel me goed!
En dat op mijn eerste werkdag na 2 weken vrij te zijn geweest.
ooooh, kan ik zo boos om worden. Vooral als het van die oude korte paarsgeverfde haar vrouwen zijn die alleen maar aan het kakelen zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
af en toe opgehouden door wat bejaarden en meisjes die niet zo goed konden zwemmen![]()
Dat heb ik nog niet gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Komt omdat je hebt hardgelopen.
Vooral als ze in de afgeschermde 'doorzwem-/snelheidsbaan' gaan zwemmenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
ooooh, kan ik zo boos om worden. Vooral als het van die oude korte paarsgeverfde haar vrouwen zijn die alleen maar aan het kakelen zijn.
Net offerte uit de deur gedaan voor een festival, ben benieuwd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |