Omdat TS bij aankoop van de computer enkel schijfjes van Snow Leopard heeft gekregen. Aangezien Lion en/of Mountain Lion via de Mac App Store zijn gekocht staan die op naam van TS zijn Apple ID.quote:
Bron?quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:13 schreef TC_Artemis het volgende:
Heb je wel eens last gehad van loss of video/zwarte schermen/random reboots? Nogal een probleem met de mid 2010 helaas, GPU's zijn niet echt goed. Logic board kan binnen de 2 jaar garantie dan gewoon vervangen worden.
(niet om je te fokken TS, maar ik heb hier dus last van gehad zonder het te weten..)
Niet om je te fokken, maar het 15" model heeft niet dezelfde GPU als het 13" model. Er is dus niks mis met het model welke TS aanbiedt.quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Scooter1 het volgende:
Kick
@ Zwiebert, wat J.Appleseed zegt.
@ TC _Artemis, wat DarkWolf88 en J.Appleseed zeggen.
@ J.Appleseed & DarkWolf88THANKS!
Staat genoteerd, gaat de goede kant uit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:29 schreef janhan het volgende:
Ik bied 550 bij deze, waarom verkoop je hem
En ook pm(s) terugquote:
ML is geen besturingssysteem maar slechts een magere update op Lion imho. Neemt niet weg dat het lekker werkt.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:44 schreef J.Appleseed het volgende:
Goh, maar 10 laadcycles! Dat is echt in nieuwstaat. Mijn MacBook Pro uit april zit onderhand al aan 85
OS X Mountain Lion kost inderdaad een magere 16 euro - geen geld voor een besturingssysteem als je bedenkt dat Windows 7 zo'n 299 euro kost.
Jouw mening inderdaad. Technisch gezien is het gewoon een OS.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:10 schreef BundyChen het volgende:
[..]
ML is geen besturingssysteem maar slechts een magere update op Lion imho.
Mwah, zou het eerder marketingtechnisch gezien bestempelen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 13:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Jouw mening inderdaad. Technisch gezien is het gewoon een OS.
En ik vind het zelf ook erg prettig, ook erg stabiel voor een first release.
quote:Processor 2.4GHz Intel Core 2 Duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |