jij hebt duidelijk niet op het linkje gekliktquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef MoreMark het volgende:
Wat zijn lichte beschadigingen? Doen ze het nog wel of heb je brakke foto's
De mods daar hebben zeker geen gevoel voor humorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef santax het volgende:
Ik had hem eerst in ONZ geplaatst Yngwie, maar vonden ze hem te serieus en hebben hem geslotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi santax,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef santax het volgende:
Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.
Bij deze,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef santax het volgende:
Oehws, ik kan me jou geloof ik nog herinneren...
Ben erg benieuwd naar je eindresultaat. Je tip dat ik over het hek moest klimmen heeft mijn serie die dag wel geholpen. Dank daarvoor nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet wel nog dat voordat alles zwart werd ik dacht: wow die heeft een mooi plekje gevondenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop