abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50502121
Na het succes van mijn laatste foto, die zeer goed ontvangen werd door de internationale pers heb ik het idee dat ik in de fotografiewereld niet verder zal komen. Ik stop dus met fotograferen. Deze harstikke leuke hobby heeft me geen windeieren gelegt en dus mag het spul tegen een vriendenprijsje weg.

Het betreft:

Canon EOS-1Ds Mark II, nieuwprijs 6500 euro, hij mag weg voor 100 euro (let wel: lichte beschadigingen, een opknappertje, echt iets voor de techneuten/hobbyisten onder ons)
Canon EF 50/1.2 L USM, nieuwprijs 1300 euro, mag weg voor 5 tientjes. Originele doos zit er nog bij.
Lichte beschadigingen, maar niets wat een goede glaszetter niet kan oplossen.

Ik heb het spul sinds mijn laatste foto eigenlijk niet meer gebruikt. Heb door omstandigen een poos in het ziekenhuis gelegen en het ziet er niet naar uit dat ik mijn onderlichaam nog ooit zal kunnen gebruiken, maar om een idee te geven van de mogelijkheden van de camera is hier een linkje naar mijn laatste foto.

http://i13.photobucket.com/albums/a263/mblaat/10200.jpg

Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door santax op 15-06-2007 23:59:52 ]
pi_50502284
Dus
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
stupidity has become as common as common sense was before
pi_50502286
Edit: La ma
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50502369
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef MoreMark het volgende:
Wat zijn lichte beschadigingen? Doen ze het nog wel of heb je brakke foto's
jij hebt duidelijk niet op het linkje geklikt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_50502403
Nu wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50502423
@MoreMark, geen idee, niet meer gebruikt sinds laatste foto, maar ik zie geen rede waarom ie nu brakke foto's zou maken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50502814
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50502915
Ik voel me dom
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50503461
Hoeft niet MoreMark, ik vond het wel geinig van je.
pi_50503486
Hoewel ik meestal geen fan ben van onzinposts in V&A moet ik zeggen dat deze mij toch wel aan het lachen bracht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50504310
Ik had hem eerst in ONZ geplaatst Yngwie, maar vonden ze hem te serieus en hebben hem gesloten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50506328
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:56 schreef santax het volgende:
Ik had hem eerst in ONZ geplaatst Yngwie, maar vonden ze hem te serieus en hebben hem gesloten
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De mods daar hebben zeker geen gevoel voor humor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:08:54 #13
38202 Scooter1
Mooi, dat was dan dat.
pi_50506912
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef santax het volgende:
Ik hoor het wel als iemand interesse heeft.
Hoi santax,

Welkom terug ik hoop dat je het ziekenhuisvoedsel hebt overleeft! Ik weet niet of je je het nog kan herinneren, maar ik stond ongeveer een meter of 3 links van je
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en was enorm onder de indruk van je Canon. Ik heb je mijn Fuji AX-1 met tweedehands P-draad 50mm lens nog laten zien. Hier een linkje naar mijn resultaat.

http://i201.photobucket.c(...)_photo/IMG_12274.jpg

Ik zie dat jij nogsteeds aan de belichting van je foto's moet werken net als dat ik nog aan die zeer lastige MF moet wennen. Misschien dat ik toch maar binnenkort overstap op digitaal en iets met AF. Jammer dat je het fotograferen opgeeft.

Voor de koper van de Canon EF 50/1.2 L USM: Ik heb de lensdop (die santax was verloren) meegenomen, na verificatie van de aankoop stuur ik die kostenloos naar je toe
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 12% gewijzigd door Scooter1 op 16-06-2007 00:42:13 (nieuw linkje) ]
Have the nerve go with the curve...
pi_50506996
Oehws, ik kan me jou geloof ik nog herinneren, maar helaas kan ik de door jou geposte foto niet zien. Er staat iets van: Forbidden

You don't have permission to access /455/4/0/67/2796400670046703551qhzYAp_fs.jpg on this server.

Ben erg benieuwd naar je eindresultaat. Je tip dat ik over het hek moest klimmen heeft mijn serie die dag wel geholpen. Dank daarvoor nog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Zou je je werk misschien bij tinypic of photobucket kunnen uploaden? Ik weet wel nog dat voordat alles zwart werd ik dacht: wow die heeft een mooi plekje gevonden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50507061
Hoeveel is de schade eigenlijk, en in hoeverre is dit eigenlijk serieus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50507284
@Poepoog

Tijdens de operatie hebben ze een gedeelte van de body rectaal kunnen verwijderen. U zult begrijpen dat de prijs conform de schade is. Helaas voor mij zit integenstelling tot de lensdop die (gelukkig) door Scooter1 gevonden is, mijn Canon Speedlite 580EX II nog steeds in mijn oorkanaal. De artsen willen deze niet verwijderen daar ze vinden dat er nu ook bij mij eindelijk sprake is van een lichtje dat opgaat, ze zijjn pas bereid tot verwijdering ervan als de batterijen op zijn.

Indien u serieus interesse heeft kan u terzijner tijd ook een totaal prijs maken. De schade aan de speedlight is echter nog niet precies in te schatten.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:38:44 #17
38202 Scooter1
Mooi, dat was dan dat.
pi_50507866
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef santax het volgende:
Oehws, ik kan me jou geloof ik nog herinneren...

Ben erg benieuwd naar je eindresultaat. Je tip dat ik over het hek moest klimmen heeft mijn serie die dag wel geholpen. Dank daarvoor nog
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik weet wel nog dat voordat alles zwart werd ik dacht: wow die heeft een mooi plekje gevonden
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Bij deze,

http://i201.photobucket.c(...)_photo/IMG_12274.jpg

Ik had de bewuste dag nog geprobeert 112 te bellen, maar mijn beltegoed van mij pre-paid was op
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
en daarbovenop was mijn filmrolletje ook vol dus helaas geen foto's van de ambulance.

Tja van dat hek had ik van die aardige mannen in blauwe uniformen gehoord, die ene kon een beetje engels en zei een paar keer terwijl hij naar het hek wees, "Fence! No! Stay here! Foto good on this side!" Dus ik dacht meteen he, goede tip geen goede foto's van deze kant dus dan maar eroverheen en aan de andere kant gaan staan.
pi_50507979
Ja, ik ben je ook serieus nog steeds dankbaar voor je tip. Van het geld dat die foto heeft opgebracht heb ik mijn hele huis kunnen aanpassen en ik had nog geld over voor een kicke rolstoel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_50508048
Ik vind je foto wel goed genomen hoor. Mooi standpunt, maar inderdaad, tikkie out of focus, misschien kun je met een USM mask nog iets meer scherpte halen? Ook vraag ik me af of je witbalans goed ligt. In mijn herinnering was alles zwart namelijk, terwijl ik bij heel veel uitgebeten wit zie.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:21:39 #20
38202 Scooter1
Mooi, dat was dan dat.
pi_50509098
Heb net een pre-order bij Konijnenberg geplaatst voor een Mark III met een 28-300mm en 600mm en hoop dat de IS mij kan redden voor volgend jaar.
pi_50509196
Oehws, de prime van 600 is mooi, maar je weet toch dat een factor 3 het beste is... Uitzondering daarop is de Bigma, maar 28-300 is factor 10 hoor! Dat geeft barrel distortion.

IS is wel fijn trouwens, maar ik merkte dat toen ik eenmaal door de lucht vloog dat het dan eigenlijk nauwelijk nog een beter beeld geeft. Hoewel het wel fijn was dat het beeld voor mij wat rustiger was toen ik de grond op mij af zag komen. Of was ik het die op de grond af kwam, ik ben de details een beetje kwijt helaas.
  zaterdag 16 juni 2007 @ 01:58:06 #22
38202 Scooter1
Mooi, dat was dan dat.
pi_50509905
Barrel distortion, tja niet eens aan gedacht. Toch maar iets anders uitkiezen
Een Bigma kan ik bij zeer hoge uitzondering van een collega lenen. (overigens leent hij wel z'n 70-200 zo aan mij uit, en over dat losse schroefje tussen de elementen hoefde ik mij geen zorgen te maken, zei hij, het rammelt alleen een beetje). Overigens heeft hij z'n 1200 van de hand moeten doen nadat z'n sherpa was overleden (zelf dragen ho maar).

Ik hoorde geruchten over PS (Photographer Stabilizer) geplanned voor begin 2017, als dat toen al was ontwikkeld dan was je tenmiste met beide benen op de grond blijven staan. En dan kan je met Parkinson ook nog een leuke hobby hebben.
pi_50513424
Tering, wat een coole foto!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop