Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het meerendeel gaat ook zitten in de huur en de lonen, lijkt me.
Dat is niet duur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het bier is gelukkig wel goedkoop![]()
Fluitje 1,20, vaasje 1,30, pitcher 7,50 en uit de fles (corona dus ook) 2,20
Ik heb er hier 3 in de buurt en zit altijd aardig gevuld. Dus je zou zeggen dat het wel gunstig is. Waarom heb je het nog niet gedaan?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.
Omdat het hebben van een horecazaak betekent dat ik 80 uur per week moet werken. Dan kan ik wel kruiwagens geld binnenhalen, maar dan ben ik toch liever loonslaaf. Pannenkoeken bakken is namelijk ook niet mijn grootste hobby.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er hier 3 in de buurt en zit altijd aardig gevuld. Dus je zou zeggen dat het wel gunstig is. Waarom heb je het nog niet gedaan?
Helaas willen banken voor horeca niet zo snel geld lenen als je zelf niet al een aardig startkapitaal hebt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier in de buurt zitten er heel veel (Veluwe, dus campings, dus veel kinderen) en daar werken alleen maar 16- of 17-jarigen. Panden zijn vaak van de eigenaar zelf, opgeknapte boerderij o.i.d. Volgens mij moet je een fikse investering er best snel uit kunnen halen.
Sowieso!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch roy, zouden ze het mij moeten geven. Ik zou een toptent neerzetten
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en toch roy, zouden ze het mij moeten geven. Ik zou een toptent neerzetten
Mag een bekende FOK!ker ook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens.
Ken je geen bekende nederlander ofzo?
Zo heeft de librije ook zijn financiering rond gekregen, puur door Rene Froger mee te nemen naar het gesprek
/fixedquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon tong80 meenemen. Kunnen ze niet weigeren.
Ik zat meer aan Remlof te denken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon twi meenemen. Kunnen ze niet weigeren.
Personeel nodig?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
het zit zelfs al in mn hoofd.. En dan als werkkleding die vintage stijl jurken
nu tijdens de crisis nog minder, met meer voorwaarden/kritischer blik.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas willen banken voor horeca niet zo snel geld lenen als je zelf niet al een aardig startkapitaal hebt.
Dit is tong80. Hij maakt kutgrappen en heeft topicdiarree.quote:
Dit is remlof en hij drinkt bier.quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat meer aan Remlof te denken.
Redelijk jaquote:
tong80 is altijd aanwezig en zal op zichzelf al voor rendement zorgenquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is tong80. Hij maakt kutgrappen en heeft topicdiarree.
[..]
Dit is remlof en hij drinkt bier.
Succes gegarandeerd. Als je een bar opent.
Ze wil een goed lopende kroeg!!quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:38 schreef dawg het volgende:
of je trouwt met roy in gemeenschap, en dan na een half jaar verzin je iets waardoor je kunt scheiden, en dan maak je gewoon aanspraak op zijn kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |