Ja hoe durf je weer een topic zonder avatar te beginnen.quote:
Sowieso RESPECT voor jullie allebei !quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:39 schreef frederik het volgende:
Ik heb op dit moment 4 pm's gehad:
3 met namen/aanmeldingen
1 met het aanbod om van 2 bonnen 4 te maken indien er voldoende aanmeldingen zijn.
laatste wil annoniem blijven.
Bij deze zijn er dus 4 bonnen te verloten onder inzenders
Ik ga hier niet zeggen wie het zijn. Ten eerste kan het zijn dat ze daardoor geen verrassing meer kunnen geven (als de ontvanger toevallig meeleest), ten tweede weet ik niet of iedereen met naam genoemd wil worden)quote:Research Randomizer Results
1 Set of 4 Unique Numbers Per Set
Range: From 1 to 6 -- Unsorted
Job Status:
Set #1:
3, 6, 2, 1
Ik vind het leuk om iets te kunnen doen voor anderen, ben zelf niet echt arm (matig salaris, nog matigere uitgaves, ouders die schenken), heb geen kinderen, geen partner.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 20:11 schreef knoblaucha6 het volgende:
Frederik, geen idee wat jou gedachtes zijn achter al zoveel fijne akties maar zou jou zó rauw op kunnen vreten![]()
.
Ik heb er scheef voor gestaan vandaar dattie een beetje dor en slap lijkt, maar in feite zijn het donkerpaarse bloempjes die nog uitmoeten komen. Hij is over kwartiertje thuis dus...quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 18:22 schreef frederik het volgende:
Mooi boeket (hoewel die aan de onderkant van de foto wat dor lijkt), en ik hoop dat die bij je vriend in de smaak valt.
Dit betrof een user die gekozen had voor 20 euro overmaken op de rekening (niet iedereen woont dicht bij een fleurop)quote:Hoi .....
Ik kon geen 'duurdere' bos vinden dan 15 euro! Daarom heb ik er een grote Merci bij gedaan! Ze vonden het leuk en onverwacht! (ze dachten in eerste instantie even dat ze iets feestelijks waren vergeten !)
(geknipte link naar een foto, link is herleidbaar naar de user, dus weggeknipt)
Nogmaals bedankt!!
Groetjes, .......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |