Als ik zo'n opmerking maak over vrouwen (rokje, tieten, lang haar, ik zie geen verschil) dan worden ze boosquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kleuren, muur, lelijke hoofden, pose... Ik zie geen verschil.
Vrouwen, sowieso nooit aan beginnen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als ik zo'n opmerking maak over vrouwen (rokje, tieten, lang haar, ik zie geen verschil) dan worden ze boos
Is hetzelfde als het verschil tussen Cox en janitor niet zien. Of tussen Turk en JD. Of tussen MR en shifto.quote:
Vrouwen beginnen niet aan mijquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vrouwen, sowieso nooit aan beginnen.
Leugens!quote:
Ik kijk daar maar heel kort na, echt een split-second, dus dan zie ik dat niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:18 schreef DeJori het volgende:
BDH's UI: Licht, lang haar, geen sigaret, grijze pet.
Mijn UI: donker haar, baard en sigaret, zwarte kleding en beige pet.
Geen verschil
Je hebt geen bewijs.quote:
Nou als ik kijk naar dates en meerdere vrouwen die in een kort tijdsbestek nogal met je zitten te flirten...quote:
Bijna een vrouw is altijd nog geen vrouwquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar dates en meerdere vrouwen die in een kort tijdsbestek nogal met je zitten te flirten...
En dan denken ze na die dates van maar dáár begin ik niet aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou als ik kijk naar dates en meerdere vrouwen die in een kort tijdsbestek nogal met je zitten te flirten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Idd, maar ik ga binnendoorquote:
Ja, maar dat is niet beginnen, zoals barrie al zeiquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is wel beginnen, vooral als blijkt dat een meisje gewoon psycho is of als jij je interesse verliest in een ander.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet beginnen, zoals barrie al zei
Bitches be crazyquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat is wel beginnen, vooral als blijkt dat een meisje gewoon psycho is of als jij je interesse verliest in een ander.Beginnen =/= een relatie beginnen.
Inderdaad, nooit aan beginnen. Katten, veel beter.quote:
Nou als overdrijven een studie was zou jij cum laude slagen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Inderdaad, nooit aan beginnen. Katten, veel beter.
Was ook niet serieus bedoeld, maar ik hoopte dat als ik zoals MohMi zou doen, je ook een keer lief zou doen tegen mij. Missie gefaald.quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nou als overdrijven een studie was zou jij cum laude slagen.
Nee totaal nietquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:53 schreef BarrieButsers het volgende:
bdh heb je vandaag weer een forever alone dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |