Voornamelijk doordat de festivals grotendeels voorbij zijn. Althans, er word altijd door het hele jaar leuke dingen gepland maar tussen mei en sept is het altijd minder ja door de festivals.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:12 schreef Muisraket het volgende:
Vraagje aan de concertgangers hier: zijn er opeens weer allemaal leuke concerten, na een lange komkommertijd, omdat de zomerfestivals voorbij zijn, of is er een andere reden voor?
QFT, zat heel even Final Fantasy 7 te spelen gisteren en ineens was het half 2quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wel waar want in de nacht vliegt de tijd altijd![]()
Ja dat zou wat zijn anders
W2 serieus dicht ja?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Voornamelijk doordat de festivals grotendeels voorbij zijn. Althans, er word altijd door het hele jaar leuke dingen gepland maar tussen mei en sept is het altijd minder ja door de festivals.
Dingen als het w2 zijn zelfs dicht in die periode(Nouja, soms is er wel e.o.a. expo maar kwa muziek
)
Dat is het eerste wat weer komt sinds begin Juliquote:maandag 20 augustus concert
Anti-Flag + Antillectual
Ik zag het ja, vind Anti-Flag wel geinig, maar hoef er niet per se heen en zit al over 37883 andere concerten te twijfelen die toch wel voor gaan. Daarnaast heb ik ook alweer 2 concerten gepland (Absynthe Minded en Anathema) staan en wordt het anders een beetje veel van het goede.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat is het eerste wat weer komt sinds begin Juli
Wilde er eigenlijk wel heenMaar vind 15¤ echt te duur voor anti-flag
ga es aan het werk ofzowquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt he, zodra er eten in je buik zit gaat de tijd 2x zo traag!![]()
Ach ja, gelukkig heb ik jullie
Ja en heb anti-flag echt al 12x gezien ofzo. Komen ook vaak op gratis festivals als zomerpop enzo. En Absynthe Minded zag ik op je FB voorbij komen ja, maar moest het nog even opzoekenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik zag het ja, vind Anti-Flag wel geinig, maar hoef er niet per se heen en zit al over 37883 andere concerten te twijfelen die toch wel voor gaan. Daarnaast heb ik ook alweer 2 concerten gepland (Absynthe Minded en Anathema) staan en wordt het anders een beetje veel van het goede.
Doe dat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja en heb anti-flag echt al 12x gezien ofzo. Komen ook vaak op gratis festivals als zomerpop enzo. En Absynthe Minded zag ik op je FB voorbij komen ja, maar moest het nog even opzoeken
Nondeju dat is laatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
QFT, zat heel even Final Fantasy 7 te spelen gisteren en ineens was het half 2
En waarom staan ze nog niet in mijn/onze dropbox folder dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Doe dat.Je moet wel tegen het lichtelijk Vlaamse accent kunnen van de zanger. Ik vind het soms een beetje storend, maar ze maken voor de rest perfecte popmuziek die toch nog weet te raken, in tegenstelling tot veel hap-slik-weg radiopop van de laatste tijd.
Wel jammer dat veel van hun leukere liedjes moeilijk vindbaar zijn op YT en dan ook vaak geupload zijn in sardineblikjeskwaliteit.
Uhh... jaaaquote:
Ik dacht eerst dat je dat gisterenmiddag tijdens je werd had zitten doen maar dat leek me ook zoietsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
En waarom staan ze nog niet in mijn/onze dropbox folder dan?![]()
[..]
Uhh... jaaa![]()
Bestaat die nog?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:29 schreef shifto het volgende:
[..]
En waarom staan ze nog niet in mijn/onze dropbox folder dan?![]()
[..]
Uhh... jaaa![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je dat gisterenmiddag tijdens je werd had zitten doen maar dat leek me ook zoiets
Als het goed is wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bestaat die nog?Zal eens zoeken.
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:33 schreef Muisraket het volgende:
Weet niet of het iets voor jou is hoor, shifto, denk het niet zelfs. Maar je kunt het altijd proberen.
quote:
Anders zou je dat gerust doen ofniet?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:41 schreef shifto het volgende:
[..]Zou ook nog kunnen daar niet van, maar heb hier geen gamepad dus dat speelt kut
Serie!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Anders zou je dat gerust doen ofniet?Jij toen ook met je film kijken in de gereserveerde vergaderruimte
welkom terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef bijdehand het volgende:
ik ben er ook weer maar ik zoek 't niet om terug te lezen sorry xx
ps mijn capslock is weer goed maar nu doen mijn leestekens en mijn shiftknop het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |