Daar mocht ik niet over klagen in het klaagtopicquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:09 schreef Cee het volgende:
Waarom hoor je bij hockeywedstrijden van de de NL vrouwen altijd kinderen boven alles uit?
op de radio dachten ze dat die misschien zachter is. Sprinters hebben liever een harde baan, dat is sneller. Maar voor lange afstanden is dat een nadeel. In Brussel is de binnenbaan ook zachter dan de andere banen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:31 schreef Luco het volgende:
Waarom is baan 1 bij het atletiek altijd leeg?
Ja, precies. De sprinters willen een harde ondergrond voor de explosiviteit en die lopen liever niet bij het opstaande randje van baan 1. En de lange afstandslopers willen vering, anders belasten ze hun lijf te veel. Daarom is de binnenbaan inderdaad zachter. Ook pas vanochtend geleerd, nooit geweten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op de radio dachten ze dat die misschien zachter is. Sprinters hebben liever een harde baan, dat is sneller. Maar voor lange afstanden is dat een nadeel. In Brussel is de binnenbaan ook zachter dan de andere banen.
als een werper ziet dat het sowieso niet beter is, en meestal weten ze dat al als ze de kogel/discus loslaten, dan heeft er het geen zin om hem op te laten metenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:00 schreef Alfje het volgende:
Weet misschien iemand waarom atleten bij werp nummers soms expres een worp ongeldig maken door aan de voorkant weg te stappen, heb het bij discuswerpen en kogelstoten een paar keer gezien. Zit daar een bepaald voordeel aan?
Wat ik wel opvallend vind is dat ik al van 2 atleten heb gehoord dat ze last hadden van spierpijn de dag daarna, Martina en Lathouwers. Die laatste gaf aan dat hij dat normaal nooit heeft, dus dat is weer een nadeel van die hardere baan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, precies. De sprinters willen een harde ondergrond voor de explosiviteit en die lopen liever niet bij het opstaande randje van baan 1. En de lange afstandslopers willen vering, anders belasten ze hun lijf te veel. Daarom is de binnenbaan inderdaad zachter. Ook pas vanochtend geleerd, nooit geweten.
tis ook voor je gevoel denk ik niet fijn om een teleurstellende afstand te horen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Alfje het volgende:
dus het is een aardige geste naar de mensen die het moeten opmeten en om de wedstrijd soepeler te laten verlopen, minder oponthoud?
ja, race van sneller sneller sneller, dus steeds hardere banen ben ik bangquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Schaatsfan89 het volgende:
[..]
Wat ik wel opvallend vind is dat ik al van 2 atleten heb gehoord dat ze last hadden van spierpijn de dag daarna, Martina en Lathouwers. Die laatste gaf aan dat hij dat normaal nooit heeft, dus dat is weer een nadeel van die hardere baan.
Kost denk ik ook veel kracht om binnen de lijn te blijven, als je toch al weet dat je worp niet goed is kan je die krachten beter sparen misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:03 schreef Alfje het volgende:
dus het is een aardige geste naar de mensen die het moeten opmeten en om de wedstrijd soepeler te laten verlopen, minder oponthoud?
Het gaat om een heel bewust stapje nadat de kogel geland is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:10 schreef -0- het volgende:
[..]
Kost denk ik ook veel kracht om binnen de lijn te blijven, als je toch al weet dat je worp niet goed is kan je die krachten beter sparen misschien?
Is dat echt te vergelijken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft het HHH, hebben andere landen ook zo iets ? ik weet wel dat er een Belgian House bestaat
de Ieren hebben ook een huis kwam ik achter. Is eigenlijk gewoon een grote Ierse pubquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef TLC het volgende:
Nederland heeft het HHH, hebben andere landen ook zo iets ? ik weet wel dat er een Belgian House bestaat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de Ieren hebben ook een huis kwam ik achter. Is eigenlijk gewoon een grote Ierse pub
hunnie ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]oneindig veel Guinness
hoe heerlijk moet dat zijn. Zitten 'wij' dan, met Heineken
Ja een aantal landen hebben (voor het eerst deze keer) ook een huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:34 schreef TLC het volgende:
Is toch geen sponsor?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]oneindig veel Guinness
hoe heerlijk moet dat zijn. Zitten 'wij' dan, met Heineken
zijn die NOS dingen al opgenomen dus?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij wel. Ik kwam in het zeil-topic deze tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hunnie ook
http://www.irishhouse-london2012.com/
Waarom is dit in het Engels??quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:23 schreef Sautor het volgende:
Volgens mij wel. Ik kwam in het zeil-topic deze tegen:
[ afbeelding ]
Nee volgens mij niet. Wel de eerste die dit tijdens een officieel toernooi uitvoert. Daarom heet het ook niet de "zonderland".quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
Is Epke Zonderland nu de eerste ter wereld die zojuist drie vlucht elementen achter elkaar heeft gedaan aan de rekstok? (Dus geschiedenis geschreven?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |