Dat vertel ik mezelf ook steedsquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Misschien gaat het niet alleen om uiterlijk?
quote:Ik zal wel een enorm vreemde kerel zijn ofzo, ook al heb ik het zelf niet in de gaten
niks mis met kliekjes. Soms is het eten de volgende dag nog lekkerder.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ziet er zo op het eerste oog een stuk minder kliekerig uit
Beetje jammer dat 1 oude SC hier de overhand voertquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSST
ik kan niet nog meer nieuwe aan.
Ik heb nog restje staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met kliekjes. Soms is het eten de volgende dag nog lekkerder.![]()
(fuck, ik heb honger)
ja die mis ik ook welquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 1 oude SC hier de overhand voert, ik mis mijn oude uit elkaar gedumpt kameraadjes
ik had net een broodje met gesmolten kaasquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis met kliekjes. Soms is het eten de volgende dag nog lekkerder.![]()
(fuck, ik heb honger)
ik vindt het meevallen eerlijk gezegd en ook wel leuk om andere mensen te zien.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beetje jammer dat 1 oude SC hier de overhand voert, ik mis mijn oude uit elkaar gedumpt kameraadjes
beter ga je even squattenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter flikkeren jullie allemaal op met je wasmachinepraatjes en over hoe je boodschappen doet en de hond uitlaat
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Beter flikkeren jullie allemaal op met je wasmachinepraatjes en over hoe je boodschappen doet en de hond uitlaat
mijn hele pizza is op. En de 4 kitkat's die ik boven had ook. En nu heb ik honger naar zout voedsel.quote:
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik vindt het meevallen eerlijk gezegd en ook wel leuk om andere mensen te zien.
Maargoed -> FB zou ik dat vertellen dan
oeh nee, dat vind ik niet lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
ik had net een broodje met gesmolten kaas![]()
en nu ga ik slapen
mohmi.. shifto.. cue..skvquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meer
Tubby.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn hele pizza is op. En de 4 kitkat's die ik boven had ook. En nu heb ik honger naar zout voedsel.
tja dat weet ik niet, maar stuur ze dm dan met linkjequote:Op maandag 6 augustus 2012 00:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat jij al in de SC kwam misschien? Ik zie op Mur en Joysa na niemand van mijn oude SC posten, iig niet meer
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat weet ik niet, maar stuur ze dm dan met linkje
probleem opgelost yeahhhh
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.quote:
Yea calorien vretenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.of een noodlesoepje.
Ik haat vreetkicks. Ik wil dun zijn gvdquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vreetkick's.. got to love them. Ik ga zo tucjes pakken denk ik.of een noodlesoepje.
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staan.
daar was kree niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kree, als je de oude SC opent zie je de link daar staan. En de ene SC is de andere niet. Er hing daar toch een iets andere sfeer dan hier
.
IK VIND is NOOIT met een t.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.
Ik vindt het topic zo nog steeds wel gezellig.
Als mensen niet meer willen komen pech dan, beetje eenkennig dan mss.
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik haat vreetkicks. Ik wil dun zijn gvd
qft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebben
Ik zeg dat ik ze mis, dat is geen klagen... zucht.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou dus waarom dan geklaag dat mensen niet meer komen.
Ik vindt het topic zo nog steeds wel gezellig.
Als mensen niet meer willen komen pech dan, beetje eenkennig dan mss.
Ook in hun oude SCquote:
Teveel kan ookquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vrouwen horen gelukkig rondingen te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |