quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat, dat is al heul lang terug hoor
L E Z E Nquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik lelijk?
Volgens mij valt het nog wel beetje mee
Sja, ik zie geen bewijs, En schuldig totdat onschuldig bewezen is.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
ik lelijk?
Volgens mij valt het nog wel beetje mee
omdat lekkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zoveel mensen zo seksobsessed zijn.
facebook?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik zie geen bewijs, En schuldig totdat onschuldig bewezen is.
geef maar.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hee dat lijkt wel op dat park waar ik laatst geweest ben
ding checkte 20 meiden ofzo., nouja ff die andere optie proberen nogquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
via dm dan maar verwacht wel ff 1 terug ook dan
Ook friendzone wordt lastigquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
zie dm als je het maar ff voor je zelf houd np.
zoietsquote:
Ja echt hequote:
Ziet er zo op het eerste oog een stuk minder kliekerig uitquote:
Misschien gaat het niet alleen om uiterlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt heHeel gezellig gehad enz, en nu radiostilte. Nog geprobeerd een gesprek te starten op FB, wat ik eigenlijk al niet had moeten doen maar oke ik ben zwak, maar ze reageert al niet meer
Echt wtf? En zij had mij in de eerste instantie uitgevraagd
Vrijdag ook gehoord dat ik fotogeniek ben etc, en meerdere keren dat ik een lekkere kerel ben enz (waarom kappen die vrouwen dan telkens de boel af?
Nu weer benaderd door eentje waar ik al bijna een half jaar geen contact meer mee had en die me ook gefriendzoned had
Ik word hier zo moe vanIk zal wel een enorm vreemde kerel zijn ofzo, ook al heb ik het zelf niet in de gaten
Zo ik ben weer klaar met gal spuien
SSSSSSSSSSSTquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, de link die jij geeft is voor de reguliere SC die eigenlijk al bestond.
Oh ja. Dat doe ik ook. Bindingsangst. Geweldig spul, zodra iemand te dicht in de buurt komt, rennenquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt heHeel gezellig gehad enz, en nu radiostilte. Nog geprobeerd een gesprek te starten op FB, wat ik eigenlijk al niet had moeten doen maar oke ik ben zwak, maar ze reageert al niet meer
Vrijdag ook gehoord dat ik fotogeniek ben etc, en meerdere keren dat ik een lekkere kerel ben enz (waarom kappen die vrouwen dan telkens de boel af?
Nu weer benaderd door eentje waar ik al bijna een half jaar geen contact meer mee had en die me ook gefriendzoned had
Ik word hier zo moe vanIk zal wel een enorm vreemde kerel zijn ofzo, ook al heb ik het zelf niet in de gaten
Ah, ook goedquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het nieuwe 'als versieren niet zo makkelijk gaat'
Denk dat het toch wel mee zal vallen, wij treffen gewoon niet de juiste ofzo??quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |