quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hiervoor aanmelden is niet de bedoeling.
Als jullie het modden nou eens gewoon aan de mods overlaten en de beslissing om wel of niet te geven aan de users van FHF. Zou dat niet eens een geweldig goed idee zijn??quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef Paralectic het volgende:
Vervelende situatie.
Helaas is wat energie wel zegt waar. Wij geven niet zomaar alles weg en soms wordt dit speciaal nieuw gekocht door sommigen van de users.
Wij zijn ze dan ook allen dankbaar hier voor en zijn al langer actief op het fora.
Vragen kan altijd en veel succes.
Wij? Wie zijn jullie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef Paralectic het volgende:
Vervelende situatie.
Helaas is wat energie wel zegt waar. Wij geven niet zomaar alles weg en soms wordt dit speciaal nieuw gekocht door sommigen van de users.
Wij zijn ze dan ook allen dankbaar hier voor en zijn al langer actief op het fora.
Vragen kan altijd en veel succes.
Ik zeg gewoon dat het niet de bedoeling is, om het duidelijk te maken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Als jullie het modden nou eens gewoon aan de mods overlaten en de beslissing om wel of niet te geven aan de users van FHF. Zou dat niet eens een geweldig goed idee zijn??
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:27 schreef Paralectic het volgende:
Vervelende situatie.
Wij geven niet zomaar alles weg
Wij zijn
Daar ga jij niet over, dus blijf er lekker buiten.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik zeg gewoon dat het niet de bedoeling is, om het duidelijk te maken.
Stop eens met janken.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daar ga jij niet over, dus blijf er lekker buiten.
De mods beslissen of iets volgens de policy is
De users bepalen of ze iemand (om welke reden dan ook) iets willen geven
Zoek een hobby
amenquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoek een hobby
Wát?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:24 schreef T42 het volgende:
[..]
jij bent zo iemand die de sfeer sloopt in fhf....
iederreen mag vragen was pas al iets over bij een topic van mij!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wát?
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat diegene zich aangemeld heeft, om een computer te vragen. Ik kan dus ook een kloontje aanmaken en gratis spullen vragen?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wát?
Ik probeer alleen duidelijk te maken dat diegene zich aangemeld heeft, om een computer te vragen. Ik kan dus ook een kloontje aanmaken en gratis spullen vragen?
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:21 schreef ElisaB het volgende:
Zoek een hobby
Zoek zelf een hobby ofzoquote:
ja, dat kan je. En dan is het aan de mensen die het over hebben zaak om te kijken of je iets krijgt.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wát?
Vind zelf dat dat niet eerlijk is, maar goed. Wie ben ik?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat kan je. En dan is het aan de mensen die het over hebben zaak om te kijken of je iets krijgt.
En waarom niet? Waarom zou ik bijv niet een PC mogen weggeven aan iemand die er "geen recht op heeft"? Dat is toch mijn PC?
Ja zegt het goed, JIJ vindt, dat mag jij vinden, maar is niet zaligmakend natuurlijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind zelf dat dat niet eerlijk is, maar goed. Wie ben ik?
Klopt, maar om meteen afgeblaft te worden als ik er iemand op wijs dat de desbetreffende user zich aan heeft gemeld, krijg je domme reacties.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja zegt het goed, JIJ vindt, dat mag jij vinden, maar is niet zaligmakend natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |