Ik dacht 4 mannen en 2 vrouwen. Dan niet, blijkbaar.quote:
Ja sorry, misschien kan een mod er iets anders van maken, ik vergat het evenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje misplaatste TT.
[..]
Ik dacht 4 mannen en 2 vrouwen. Dan niet, blijkbaar.
Ah.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja sorry, misschien kan een mod er iets anders van maken, ik vergat het even
En het is bij judo 7 mannen en 7 vrouwen, taekwondo 4 mannen 4 vrouwen
Ze zijn heel goed in gewichtheffen kijk maar eens naar deze baas! Alsof het van rubber is gemaakt!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja. Hoe krijgen die Kazakken dat in vredesnaam voor elkaar?
Ja, dat ze in gewichtheffen uitblinken wist ik wel. Maar hoe is het statistisch mogelijk om zes keer goud te halen en geen overig eremetaal? Dat is vrij bizar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed in gewichtheffen kijk maar eens naar deze baas! Alsof het van rubber is gemaakt!
Nou, door 6 keer eerste te worden en 0 keer 2e of 3equote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat ze in gewichtheffen uitblinken wist ik wel. Maar hoe is het statistisch mogelijk om zes keer goud te halen en geen overig eremetaal? Dat is vrij bizar.
Jaja, dat snap ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Nou, door 6 keer eerste te worden en 0 keer 2e of 3e
Noord-Korea heeft het bijna, 4-0-1. Zo zeldzaam is het denk ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik.Maar zo'n score komt toch vrij weinig voor, gok ik.
Die zijn toch ook goed bezig, die Hongaren. Vier keer goud nu al, waaronder in zwemmen, atletiek en turnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamerwerpen:
Goud: Hongarije
Zilver: Slovenië
Brons: Japan
Japan denkt, we hebben nog niet genoeg niet-gouden medaillesquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die zijn toch ook goed bezig, die Hongaren. Vier keer goud nu al, waaronder in zwemmen, atletiek en turnen.
Denk dat de zwembaden daar allemaal gesloten zijn, want ik weet niet wat ze er doen, maar zwemmen is het niet.quote:
Die ene is nog niet meegeteld.quote:
ah bedanktquote:
Nee, die Australische zwembaden worden nu door Chinezen gebruikt (echt waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat de zwembaden daar allemaal gesloten zijn, want ik weet niet wat ze er doen, maar zwemmen is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |