Ik dacht 4 mannen en 2 vrouwen. Dan niet, blijkbaar.quote:
Ja sorry, misschien kan een mod er iets anders van maken, ik vergat het evenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje misplaatste TT.
[..]
Ik dacht 4 mannen en 2 vrouwen. Dan niet, blijkbaar.
Ah.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Thas het volgende:
[..]
Ja sorry, misschien kan een mod er iets anders van maken, ik vergat het even
En het is bij judo 7 mannen en 7 vrouwen, taekwondo 4 mannen 4 vrouwen
Ze zijn heel goed in gewichtheffen kijk maar eens naar deze baas! Alsof het van rubber is gemaakt!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja. Hoe krijgen die Kazakken dat in vredesnaam voor elkaar?
Ja, dat ze in gewichtheffen uitblinken wist ik wel. Maar hoe is het statistisch mogelijk om zes keer goud te halen en geen overig eremetaal? Dat is vrij bizar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ze zijn heel goed in gewichtheffen kijk maar eens naar deze baas! Alsof het van rubber is gemaakt!
Nou, door 6 keer eerste te worden en 0 keer 2e of 3equote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, dat ze in gewichtheffen uitblinken wist ik wel. Maar hoe is het statistisch mogelijk om zes keer goud te halen en geen overig eremetaal? Dat is vrij bizar.
Jaja, dat snap ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Thas het volgende:
[..]
Nou, door 6 keer eerste te worden en 0 keer 2e of 3e
Noord-Korea heeft het bijna, 4-0-1. Zo zeldzaam is het denk ik nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Jaja, dat snap ik.Maar zo'n score komt toch vrij weinig voor, gok ik.
Die zijn toch ook goed bezig, die Hongaren. Vier keer goud nu al, waaronder in zwemmen, atletiek en turnen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hamerwerpen:
Goud: Hongarije
Zilver: Slovenië
Brons: Japan
Japan denkt, we hebben nog niet genoeg niet-gouden medaillesquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die zijn toch ook goed bezig, die Hongaren. Vier keer goud nu al, waaronder in zwemmen, atletiek en turnen.
Denk dat de zwembaden daar allemaal gesloten zijn, want ik weet niet wat ze er doen, maar zwemmen is het niet.quote:
Die ene is nog niet meegeteld.quote:
ah bedanktquote:
Nee, die Australische zwembaden worden nu door Chinezen gebruikt (echt waarquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat de zwembaden daar allemaal gesloten zijn, want ik weet niet wat ze er doen, maar zwemmen is het niet.
Ik denk het niet. Het worstelen is nu bezig en daar gaan ze nog wel een stuk of drie gouden plakken behalen. Dan heb je ook nog het boksen, met drie Russische wereldkampioenen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:17 schreef Tengu het volgende:
Denken jullie dat we de top tien halen aan het einde van de rit?
We hebben er morgen 4, liggen er nog een paar te wachten en met 6 of 7 eindigen? of is dat onrealistisch.
Fokking hell man, we moeten die Russen toch met gemak kunnen verslaan!
Ja, en ze winnen ook gewoon medailles in de traditioneel grote olympische sporten als zwemmen, atletiek en turnen. Maar Hongarije is altijd een goed sportland geweest hoor, met name op het gebied van watersporten.quote:
Rusland verslaan we niet. (Worstelen en boksen) Als we bij alle resterende kansen goud pakken kunnen we de Kazachen nog wel inhalen, maar ik betwijfel of dat genoeg zal zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 03:17 schreef Tengu het volgende:
Denken jullie dat we de top tien halen aan het einde van de rit?
We hebben er morgen 4, liggen er nog een paar te wachten en met 6 of 7 eindigen? of is dat onrealistisch.
Fokking hell man, we moeten die Russen toch met gemak kunnen verslaan!
Rusland gaat ons voorbijstreven, die hebben nog zoveel ijzers in het vuur.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusland verslaan we niet. (Worstelen en boksen) Als we bij alle resterende kansen goud pakken kunnen we de Kazachen nog wel inhalen, maar ik betwijfel of dat genoeg zal zijn.
Dat betekent dat Marit de medalrace moet winnen, Epke goud moet pakken en de hockeydames goud moeten pakken, dan heb je er 7. Hockeyheren die Aussies verslaan zou ook heel erg helpen, kost de Aussies weer een gouden plak. Als dan ook Japan en Canada blijven prutsen liggen er kansen, maar Hongarije kan nog heel gevaarlijk worden.
Top 10 met 7 goud is [normaal gesproken] gewoon onhaalbaar. Maar we zullen zienquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Rusland gaat ons voorbijstreven, die hebben nog zoveel ijzers in het vuur.
Australië kan Nederland ook nog wel inhalen. Die liggen op koers om twee gouden zeilmedailles te winnen (Slingsby en het duo Belcher/Page). Dan heb je nog Sally Pearson-McLellan die de favoriete is op de 100m horden. De hockeyheren zijn favoriet en eventueel kan Annette Edmondson het omnium bij de dames winnen.
Kazachstan inhalen: als Bouwmeester wint en we halen nog een gouden medaille, dan zit dat er dik in. Of top 10 nog mogelijk is zal er ook van afhangen hoeveel goud Italië nog gaat winnen. En vlak ook landen als Hongarije, Wit-Rusland en de Oekraïne niet uit voor een top 10-plaats.
Frankrijk en Zuid-Korea zijn buiten bereik.
In 2008 zaten we met 7 goud toch tegen de top 10 aan. Frankrijk haalde het zelfs met zeven keer goud.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 10 met 7 goud is [normaal gesproken] gewoon onhaalbaar. Maar we zullen zien
Met een lading aan andere medailles kan 7 precies genoeg zijn, maar ik verwacht misschien nog 1 of 2 zilveren medailles (als we verder alleen goud halen).quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
In 2008 zaten we met 7 goud toch tegen de top 10 aan. Frankrijk haalde het zelfs met zeven keer goud.
Door het feit dat de VS en China enorm veel goud halen, kun je met een relatief lage goudscore (onder de tien) best wel top 10 halen.
Rusland heeft vooral op de atletiek nog een paar grote favorieten. Ik denk dat ze bij de vrouwen winnen op de 800m, poolstokhoogspringen en hoogspringen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rusland verslaan we niet. (Worstelen en boksen) Als we bij alle resterende kansen goud pakken kunnen we de Kazachen nog wel inhalen, maar ik betwijfel of dat genoeg zal zijn.
Dat betekent dat Marit de medalrace moet winnen, Epke goud moet pakken en de hockeydames goud moeten pakken, dan heb je er 7. Hockeyheren die Aussies verslaan zou ook heel erg helpen, kost de Aussies weer een gouden plak. Als dan ook Japan en Canada blijven prutsen liggen er kansen, maar Hongarije kan nog heel gevaarlijk worden.
Tsja, het kan. De kans is misschien niet groot, maar het ligt er gewoon aan wat die andere landen doen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met een lading aan andere medailles kan 7 precies genoeg zijn, maar ik verwacht misschien nog 1 of 2 zilveren medailles (als we verder alleen goud halen).
Hockeymannen is inderdaad wel erg ambitieus, dan geef ik Adelinde Cornelissen meer kans.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:02 schreef Blik het volgende:
Top-10 komt zowaar nog een beetje in het zicht, nog wellicht goud voor:
van Rijsselberghe (al zeker, maar nog niet meegeteld)
Marit Bouwmeester (staat gedeeld eerste voor de medaillerace)
Epke Zonderland
Hockey dames
Hockey heren (wel erg ambitieus)
jij ook china moequote:
Die staan, of stonden, altijd hoog. Tot aan Barcelona stonden ze eigenlijk altijd in de top 10.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |