Elke reclame weerquote:
Blackface doet het altijd goed internationaal inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
Misschien moeten nederlanders zich zwart verven, worden ze beter.
echte baasquote:
Allemaal een jaar leven zoals de ethiopiers etcquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef Smoofie het volgende:
Misschien moeten nederlanders zich zwart verven, worden ze beter.
Ja dat weet ik. Maar volgens mij geeft iederen deze avond op.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Alle deelnemers kunnen een dag van te voren aangeven waar ze heen willen bij het kantoortje van het noc en dan worden er meestal kaarten geregeld.
Vrijwel alle stadions hebben speciale atletengedeeltes
Die judoka's gooien al die beveiligers op de grond waarna die judoka uit Guam op ze gaat zitten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef groenen het volgende:
Hoe makkelijke komen die judokas/zwemmers aan kaarten? Ik denk dat zo'n beetje elke deelnemer kaarten voor deze avond wil.
twitter:wielerman twitterde op zondag 05-08-2012 om 22:40:15Kan je een hinkstapsprong kopen? #kaz reageer retweet
De NOS heeft bijna meer reclame dan Eurosport.quote:
En bij Eurosport zijn ze korter... ik kan ze daar wel dromen trouwens, op vakantie naar Libanonquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De NOS heeft bijna meer reclame dan Eurosport.
Met verschil dat de reclames bij ES kort zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De NOS heeft bijna meer reclame dan Eurosport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |