FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Rhijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef HeatWave het volgende:
Jansen, sja, hij oogt vandaag weer, net als de rest, totaal ongeinteresseerd idd.
Ik weet het nog steeds niet, ik vond hem vorig jarig niet mislukt, wel tegengevallen. Misschien als het gezeik met Vitesse voorbij is dat het wel weer goed komt.
Maar de leider gaat hij niet worden, en wie dan wel? Sjappie de Jong?.
Ik hoop dat ze heel blijven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Deze wedstrijd was geheel volgens verwachting, fucking Janssen en de Jong als halfspelers, totaal geen voetbal niks.
Gelukkig komen Eriksen, Boilesen, Boerrigter, Sulejmani, Sana en eventuele aankopen er nog bij.
Die is toch te duur.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Maargoed, Assaidi was gespot bij de wedstrijd ja, en Frank de Boer zei dat het een interessante speler was.
Ach, zegt hij over zoveel spelers. Maar hoop dat hij komt
kampioen word je tegen de kleintjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze heel blijven.
Eriksen, dat zal wel goed komen.
Boilesen, ik moet het nog maar zien. Als die dit jaar aan 20 wedstrijden komt, zou het me verbazen.
Boerrigter, erg belangrijk. Maar ik denk dat die ook geen 20 wedstrijden gaat spelen.
Sulejmani, ondertussen beetje lang verhaal. Of geblesseerd, of te dik en net als Janssen vaak weinig overtuigend.
Sana, tja. Daar kun je in zijn eerste jaar nog weinig van verwachten.
Als we van deze jongens uit moeten gaan, zie ik het niet gebeuren. Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien blijven ze dit jaar wel allemaal fit
Het is dan ook nog geen 1 septemberquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als we van deze jongens uit moeten gaan, zie ik het niet gebeuren. Maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Misschien blijven ze dit jaar wel allemaal fit
nog een maand om lekker gierig te zijn en te laten zien wat voor schraper je bentquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen 1 september
Je kunt niet verwachten dat een speler er direct staat in zo'n onevenwichtig elftal. Dat heeft tijd nodig. En die is er dus niet meer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dan ook nog geen 1 september
Beter dan niets hé.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:26 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat een speler er direct staat in zo'n onevenwichtig elftal. Dat heeft tijd nodig. En die is er dus niet meer.
PSV wel dan? Ze scoren steeds uit de counter en ze lieten gewoon zien dat ze moeite hebben met het spel te maken. Wat gaan ze tegen PEC Zwolle doen dan? Daar moeten zij het spel maken, of gewoon daar ook lekker loeren op de counter?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
En dat wordt je niet op de manier van vandaag.
Beter dan vandaag ja, mits er een CV komt zie ik het goed komen ja.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Tja. Maar het kwaliteitsverschil is zoals Ronald de Boer ook al schetste nu wel erg groot. Als je het aantal internationals tegen elkaar afzet bijvoorbeeld. Geloof dat bij de PSV vandaag zo'n beetje de hele basis international was.
Bij Ajax stonden meer spelers die nog niet aan 30 eredivisiewedstrijden komen dan dat er internationals in staan.
Maar goed. Jij wilt zeggen dat je het nog wel goed ziet komen?
Dat ja. Maar het vertrek van Vertonghen kondigde zich al meer dan een jaar aan. Dan moet je in die tijd een vervanger vinden en niet te gierig zijn om te betalen om een dergelijke steunpilaar te vervangen.quote:
Overmars zal wel aankomen met een prutser op het laatste nippertjequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dat ja. Maar het vertrek van Vertonghen kondigde zich al meer dan een jaar aan. Dan moet je in die tijd een vervanger vinden en niet te gierig zijn om te betalen om een dergelijke steunpilaar te vervangen.
Die hebben voldoende kwaliteit. En nog wissels (internationals) genoeg op de bank. Die gaan echt niet zo'n seizoen spelen als vorig jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV wel dan? Ze scoren steeds uit de counter en ze lieten gewoon zien dat ze moeite hebben met het spel te maken. Wat gaan ze tegen PEC Zwolle doen dan? Daar moeten zij het spel maken, of gewoon daar ook lekker loeren op de counter?
Slechter kan het niet. Maar het kampioenschap is nu al heel ver weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Beter dan vandaag ja, mits er een CV komt zie ik het goed komen ja.
Het zal me benieuwen of die nog met iets op de proppen komt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Overmars zal wel aankomen met een prutser op het laatste nippertje
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, het is taktiek. We hebben weer geen elftal dat meekan doen om het kampioenschap in de beginfase, en na de winterstop komt alles weer goed.
Zo is het geplanned.
ook al komt die ermee, het zal afketsen op de transfersomquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:31 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het zal me benieuwen of die nog met iets op de proppen komt.
Ik was ook totaal niet in paniek na de 2-0 ( rest heb ik niet gezien). Maar dat Blind 2x de fout in gaat en dat PSV alleen kan counteren, tsja, daar heb je geen glazen bol voor nodig:')quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
PSV wel dan? Ze scoren steeds uit de counter en ze lieten gewoon zien dat ze moeite hebben met het spel te maken. Wat gaan ze tegen PEC Zwolle doen dan? Daar moeten zij het spel maken, of gewoon daar ook lekker loeren op de counter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |