Geen motorgeluidquote:
Godsgruwelijk, ik zou hem ook zo meenemenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:47 schreef Salatrel het volgende:
sorry kon geen groter plaatje vinden maar dit is toch gewoon![]()
[ afbeelding ]
dat kan. de witte gaat eruit voor 2013 en dan blijven groen, oranje en zwart overquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik vind die oranje versie mooier..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:55 schreef Dekatria het volgende:
Mijn enige issue met de looks is dattie aan de voorkant van het blok zo nakende is. Dikke sumpguard moet eronder
Oh, en dat afzichtelijke snaveltje moet eraf
Ik denk instelbare schokbrekerquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wat is trouwens dat goudkleurige wc-rolletje, midden op het frame van de oranje Tiger?
Dat kun je zelf doenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:55 schreef Dekatria het volgende:
Mijn enige issue met de looks is dattie aan de voorkant van het blok zo nakende is. Dikke sumpguard moet eronder
Oh, en dat afzichtelijke snaveltje moet eraf
Paar weken terug stonden er bij de Motoport hier in R'dam een XC en een normale naast elkaar. De verschillen waren echt alleen maar het snaveltje en barkbustersquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met is mooiervoor de normale tiger 800 kun je hem zelfs als optie erbij krijgen
zit wel meer verschil tussen hoor.... optisch misschien nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Paar weken terug stonden er bij de Motoport hier in R'dam een XC en een normale naast elkaar. De verschillen waren echt alleen maar het snaveltje en barkbusters
jahoor de AT van sounddragon hebben we vanmiddag ook verlaagd voor Annequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kunnen zulke motoren eigenlijk verlaagd worden?
Als ik weer eens in de motorzaak ben en op zo'n soort motor ga zitten, word ik vaak namelijk toch wel wat verdrietig..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jahoor de AT van sounddragon hebben we vanmiddag ook verlaagd voor Anne
Kwestie van de schokbreker achter aanpakkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:04 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kunnen zulke motoren eigenlijk verlaagd worden?
Goed om te horen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
Anne rijd op een transalp en die is ook een aardig eind verlaagd geloof ik, zij is 1,64m dacht ik gelezen te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |