OKee, net een potje opgestart, over 15 a 20 minuten gereedquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:41 schreef wieisboos het volgende:
Goedemorgen
Toefjes zullen wij onze wedstrijden doen voor het toernooi?
Jij doet ook mee?quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
OKee, net een potje opgestart, over 15 a 20 minuten gereed
Templeton, Elyounoussi, Seedorfquote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Ananidze heeft gescoord gisterIF?
Ik ben wel benieuwd naar het TOTW, maar weinig interessante spelers die hebben gescoord.
1 goal, en 3 anderen hadden dat ook. Wss wel een IF uit die match maar het zal wel die CB worden ofzo. Tenzij Zhano nog assists heeft.quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Ananidze heeft gescoord gisterIF?
Ik ben wel benieuwd naar het TOTW, maar weinig interessante spelers die hebben gescoord.
Pareja ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
1 goal, en 3 anderen hadden dat ook. Wss wel een IF uit die match maar het zal wel die CB worden ofzo. Tenzij Zhano nog assists heeft.
Beter rekenen ze voorrondes EL ff mee. 74 IF Djuricic als ST
ik wilde het niet zeggen maar je vraagt er nu een beetje om.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
Ey manne chille team Rijst. Egt een leuke hybrid
Neen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
Ey manne chille team Rijst. Egt een leuke hybrid
Jij bent een goede speler, dus jij hebt de meeste kansquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef wieisboos het volgende:
IF Richards als CB![]()
godverdomme dit gaat moeilijk worden
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef GuRBuH het volgende:
In 6 of 7 pakjes al 2x deze sukkel gekregen, beide keren in dezelfde formatie:
[ afbeelding ]
---------
Als je een friendly wilt spelen moeten je spelers dan contracten hebben?
Het is eigenlijk gewoon triest en dat weet je zelf ook wel. Maar jij mag het want jij bent Toefjes. De baas boven baas.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent een goede speler, dus jij hebt de meeste kansEn als je naar de stats van IF Richards kijkt, zul je zien dat hij CB had moeten zijn..
Heb Forlan in deze formatie ook als CF gehad, vond hem daar bagger. Gargano is een prutser die alleen snel is, wordt veel te snel van de bal gezet. Ramirez vond ik ook zeer matig. Caceres is een held, maar dan heb je die LB die ook niks kan. Rechterkant heb ik niet gehad, dus dat weet ik verder niet.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
Jullie weten niet wat goed is. Fabiano en Forlan is gewoon een bazenduo. CDM's en CAM's zijn ook baas. Verdediging is matig.
Oh ik heb Augusto voor Oscar. ik ga echt geen 10k uitgeven aan zo'n kutspeler.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon triest en dat weet je zelf ook wel. Maar jij mag het want jij bent Toefjes. De baas boven baas.
Drommels. MAAR ik heb ze al gekochtquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Heb Forlan in deze formatie ook als CF gehad, vond hem daar bagger. Gargano is een prutser die alleen snel is, wordt veel te snel van de bal gezet. Ramirez vond ik ook zeer matig. Caceres is een held, maar dan heb je die LB die ook niks kan. Rechterkant heb ik niet gehad, dus dat weet ik verder niet.
Het is toch ook gewoon zo. Als GJE het zou doen dan werd hij helemaal uitgekotst (Dat wordt hij al maar goed) (niet dat hij IF Richards kan betalen) (quote:
? Niet gescoord gisteren?quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon triest en dat weet je zelf ook wel. Maar jij mag het want jij bent Toefjes. De baas boven baas.
Ik ben echt niet goed ik verlies soms van Rijstquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij bent een goede speler, dus jij hebt de meeste kansEn als je naar de stats van IF Richards kijkt, zul je zien dat hij CB had moeten zijn..
Denken dat ik slecht benquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:17 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ben echt niet goed ik verlies soms van Rijst
Dat had je dan de keren moeten zeggen dat ik eerder mijn team gepost heb. Zat keren mijn team laten zien, en de voortgang er van. En nu opeens praatjes over IF Richards. Beetje sneu.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, ik wil je niet aanvallen. Maar ik zeg hier toch gewoon de waarheid.
Ja die 400 losses zijn dc'squote:Op maandag 6 augustus 2012 11:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Denken dat ik slecht ben![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, de uitgespeelde kansen gingen er niet in, je hebt nog kans, 3-0 of 4-1 voldoet, je kwam lekker in je ritme de 2e helft. GGquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:26 schreef wieisboos het volgende:
5-2 verloren
7x Lukaku
Jammer dat je niet echt uitgespeelde goals maakte, 4x uit een cross en 1x uit een cornermaarja er viel weinig op af te dingen, al had ik wel nog graag een goal willen maken in de slotfase
Deed ik ook.quote:Op maandag 6 augustus 2012 11:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat had je dan de keren moeten zeggen dat ik eerder mijn team gepost heb. Zat keren mijn team laten zien, en de voortgang er van. En nu opeens praatjes over IF Richards. Beetje sneu.
Ja ik ging 4-1-2-1-2 en ultra attacking spelen want ik had weinig keusquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, de uitgespeelde kansen gingen er niet in, je hebt nog kans, 3-0 of 4-1 voldoet, je kwam lekker in je ritme de 2e helft. GG
Dat is vrouwen gedragquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wou even op je pik trappenMeende het niet hoor.
Milanovicquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is vrouwen gedrag![]()
Wieisboos, geweldig gevecht geleverd. Dacht dat ik uitgeschakeld zou gaan worden, je hebt me zoek gespeeld, zeker de eerste helft. Gooi er maar iets op voor 3K
Done, jij bedankt voor je deelnamequote:Op maandag 6 augustus 2012 11:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Milanovic
5212
Serbia
Palermo
Serie A
Alvast bedankt
Hij zegt "uw" wat schattigquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:08 schreef poker4lifee het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik om een cv vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |