Ja, tot morgen avond de tijd. Had het in het vorige topic gezet, maar kan me voorstellen dat je niet alle topics leestquote:
Ja, het antwoord van Toefjes was: 'Morgenochtend is okequote:
wat is dit ?quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:45 schreef GuRBuH het volgende:
Kwaliteit voor je topic: http://twitcam.livestream.com/bejy0
Nee had ook o.a. niet meegekregen dat er een deadline wasquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, tot morgen avond de tijd. Had het in het vorige topic gezet, maar kan me voorstellen dat je niet alle topics leest
Kloptquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat meisje zegt steeds iets met voorhoofd, en daarna iets met kanker.
Ze maakt zich boos dat iedereenn tweet dat ze een groot voorhoofd heeft, en ze houden van Fifa zeggen ze. Dus ik troost ze door te zeggen dat Gervinho ook een groot voorhoofd heeft. Ze zei " fuck you"quote:
Ik zag het plaatje niet. Zag je tweet wel voorbij komen idd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ze maakt zich boos dat iedereenn tweet dat ze een groot voorhoofd heeft, en ze houden van Fifa zeggen ze. Dus ik troost ze door te zeggen dat Gervinho ook een groot voorhoofd heeft. Ze zei " fuck you"
???quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:24 schreef Rijst het volgende:
Terug in mn hotel. WIl iemand mijn team afmaken?
Ik zit op de webapp, worstenkop.quote:Op maandag 6 augustus 2012 01:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wist niet dat je daar een PS3 had Rijst.
Cristiano Ronaldo heeft voor een programma waar hij als atleet werd ontleed eens gelopen tegen een of andere Britse atleet (geen topper) en hij verloor ruim. Daarna lieten ze beide racen over een slalom parcours en hij won ruim.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef Rijst het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe cr7 zou eindigen. Ik denk laatste
Ach het gaat hier soms zo snel met de topics...quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:38 schreef DutchSL het volgende:
Er was trouwens ook een speler van een Engelse 3e divisieclub o.i.d. die een geweldige tijd neerzette een paar maanden geleden en zich nu op de atletiek ging focussen.
*even zoeken*
http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Gemili
10.05, daarmee zou hij nét de finale gemist hebben.
edit. hij deed ook gewoon mee vandaag, 10.06
edit. en ook dat was al gepost, ik kan maar beter naar bed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |