Gehequote:Op zondag 5 augustus 2012 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een vervelend Brits kind van 14 achter de knoppen?
In de 250 die ik met Krul heb gespeeld vond ik hem beter dan in de 200 met Velthuizenquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:39 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Nah vind ik niet, in mijn Nederlands Silver team houd velt me echt vaak in de wedstrijd en de 3x dat ik met Krul heb gespeeld blonk hij niet echt uit.
metal dus? Even luisteren als ik weer fatsoenlijk internet hebquote:
Soundgarden is hetquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
metal dus? Even luisteren als ik weer fatsoenlijk internet heb
quote:
In de Olympische finale sowieso.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef Rijst het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe cr7 zou eindigen. Ik denk laatste
Dat weet ik wel zeker. Die loopt de 100 meter niet onder de 11 seconden. Ulrich van Gobbel is de snelste voetballer ooit dacht ik of je moet Gemili meetellen maar die is al gestopt, die loopt 10.05 van Gobbel liep 10.6quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:58 schreef Rijst het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe cr7 zou eindigen. Ik denk laatste
Ah, die was ik vergetenquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wynne liep de 100 meter in 10.21 volgens mij. Maar Bolt wil ooit nog voetballen dus als hij dan in FUT zit krijgt hij 99 pace en voor de rest hele slechte stats
Noem jij na Wynne een snellere voetballer als Uli? Ronaldo loopt echt niet onder de 11 seconden. Nooit! RObben doet dat ook lang niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Van Gobbel de snelste voetballer ooit![]()
De wereld is groter dan Rotterdam hoor. Groter dan Nederland zelfs. En na de jaren 90 zijn de atleten en ook voetballers alleen maar sneller geworden.
pace 100 - Ball controll 1quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wynne liep de 100 meter in 10.21 volgens mij. Maar Bolt wil ooit nog voetballen dus als hij dan in FUT zit krijgt hij 99 pace en voor de rest hele slechte stats
Ofcoursequote:
Jij komt met de opmerking dat Van Gobbel de snelste voetballer aller tijden is..kom jij maar met bronnen eerstquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Noem jij na Wynne een snellere voetballer als Uli? Ronaldo loopt echt niet onder de 11 seconden. Nooit! RObben doet dat ook lang niet.
Gemeten door een vriend met een stopwatch op een sintelbaantje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
Van Gobbel liep het in 10.4 trouwens in 1992 als voetballer en niet als atleet!
Topsnelheid van Robben is 32,9 kilometer per uur, die van Kuijt 29,8 (12,41) seconden Ronaldo 33,6quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij komt met de opmerking dat Van Gobbel de snelste voetballer aller tijden is..kom jij maar met bronnen eerst
Robben zat destijds op 10.9 bij Real en dat was volgens mij op gras.
Van Gobbel bleef zeer hard rennen, jammergenoeg vanwege justitie die achter hem aan zat.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topsnelheid van Robben is 32,9 kilometer per uur, die van Kuijt 29,8 (12,41) seconden Ronaldo 33,6
En die gaan nooit onder de 11 seconden.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=92423
http://emporiobianchi.blo(...)ller-ter-wereld.html
In fifa met Agbonlahorquote:
Ja op de loopband met een biefstukje die voor je hangt met een touwtje, die je dan moet proberen te bemachtigenquote:
eerder een worstenbroodjequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja op de loopband met een biefstukje die voor je hangt met een touwtje, die je dan moet proberen te bemachtigen.
Boss upper boss xdquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Hoe zeg je baas boven baas in het Engels?
Boss above bossquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Baas boppe baasquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |