Ja op de loopband met een biefstukje die voor je hangt met een touwtje, die je dan moet proberen te bemachtigenquote:
eerder een worstenbroodjequote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja op de loopband met een biefstukje die voor je hangt met een touwtje, die je dan moet proberen te bemachtigen.
Boss upper boss xdquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Hoe zeg je baas boven baas in het Engels?
Boss above bossquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Baas boppe baasquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:32 schreef Rijst het volgende:
Dan kan je iedereen wel opnoemen. Hernandez en Bale ookquote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Miyaichi is ook best wel snel (maar hij loopt natuurlijk geen 100 meter in 9 seconden)
Bartje, youtube filmpjes moet je aan de ervaren mannen over laten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef Mafoota het volgende:
[youtube]v9-hC0XwubI[/youtube]
Hier testen ze Ronaldo z'n snelheid op een rechte lijn en vergelijken die met die van een sprinter, is wel over 25 meter though.
Ik hoopte dat ik op tijd was..quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bartje, youtube filmpjes moet je aan de ervaren mannen over laten.
Ja, en Guerron ook, kijk maar naar dit filmpje:quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan kan je iedereen wel opnoemen. Hernandez en Bale ook
Die Engelse CDM was iets waard toen GBR er nog in zat, ik weet niet of dat nu nog zo is maar ik heb hem er zelf op staan voor 900c BIN dacht ik. Ik had die getransferde GK van Cardiff maar die ging maar voor 200. Nu is er op 1 2.5k gebodenquote:
ik had net el ghanassy, die gaat nog wel voor wat weg. voor de rest niet veel gehad. wel chill dat de contracten etc. zo duur zijn!quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Engelse CDM was iets waard toen GBR er nog in zat, ik weet niet of dat nu nog zo is maar ik heb hem er zelf op staan voor 900c BIN dacht ik. Ik had die getransferde GK van Cardiff maar die ging maar voor 200. Nu is er op 1 2.5k geboden
10 seconden van rand 16 naar rand 16 met een boog.quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Miyaichi is ook best wel snel (maar hij loopt natuurlijk geen 100 meter in 9 seconden)
Ik maak bijna geen verlies maar ook geen winst omdat ik geen geluk heb op dit moment. Maar misschien morgen (of eigenlijk vandaag) en hopelijk komen er nog wat transfers aanquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik had net el ghanassy, die gaat nog wel voor wat weg. voor de rest niet veel gehad. wel chill dat de contracten etc. zo duur zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |