Ik hoop niet dat je dat zelf bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Mond houden over haar
1 middelvinger voor jou!
[ afbeelding ]
Dat is capuchon_jongen dus..quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat zelf bent.
Gelukkig nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat zelf bent.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb nog geen kant gekozen in deze vete, maar capuchon_jongen lijkt me erg sympathiek.
Lijkt, niks is wat het lijkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb nog geen kant gekozen in deze vete, maar capuchon_jongen lijkt me erg sympathiek.
Dat sowieso. Ik ben al fan van 'm!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
Draag je ook elke dag een capuchon ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ben al fan van 'm!
Nee, alleen op zaterdag. En soms op woensdag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Draag je ook elke dag een capuchon ?
Plagen is liefde vragenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
Een schema hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, alleen op zaterdag. En soms op woensdag.
Ik noem het eerder obsessie en frustratie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:55 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant mist hij de klasse en gedrevenheid van Kontkorst.
Ik ken ze beide nog niet zo lang, dit is slechts een eerste indruk. Jij zult al wel een tijdje langer met ze optrekken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik noem het eerder obsessie en frustratie.
Ik noem jou eerder een kloon van TS.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik noem het eerder obsessie en frustratie.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
Hallo kan er snel een eind gemaakt worden aan deze kneuzenkermis..
Wil je een koekje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:59 schreef Tmaatje het volgende:
Hallo kan er snel een eind gemaakt worden aan deze kneuzenkermis..
Ik observeer ze dagelijks. Ik heb hun posts geanalyseerd en verschillende psychologisch diepgaande gesprekken gevoerd met beiden. Kontkorst lijdt aan een zwaar negatief zelfbeeld wat ze probeert te compenseren met het bashen van newbies waardoor haar vadercomplex weer naar boven komt. Bovendien heeft ze last van dwangmatig stotteren en Giles de la Tourette terwijl ze ook nog eens spraakdyslectisch is. Alsof dat niet erg genoeg is, is haar linker schaamlip langer dan haar rechterschaamlip ... iets waarvoor ze zich nogal schaamt, wat terecht is natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:56 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Ik ken ze beide nog niet zo lang, dit is slechts een eerste indruk. Jij zult al wel een tijdje langer met ze optrekken.
Is dit de capuchon_jongen? Ja, ik herken swagger als ik het zie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Mond houden over haar
1 middelvinger voor jou!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik observeer ze dagelijks. Ik heb hun posts geanalyseerd en verschillende psychologisch diepgaande gesprekken gevoerd met beiden. Kontkorst lijdt aan een zwaar negatief zelfbeeld wat ze probeert te compenseren met het bashen van newbies waardoor haar vadercomplex weer naar boven komt. Bovendien heeft ze last van dwangmatig stotteren en Giles de la Tourette terwijl ze ook nog eens spraakdyslectisch is. Alsof dat niet erg genoeg is, is haar linker schaamlip langer dan haar rechterschaamlip ... iets waarvoor ze zich nogal schaamt, wat terecht is natuurlijk.
3 accounts **quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:01 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Is dit de capuchon_jongen? Ja, ik herken swagger als ik het zie.
Dat weet iedereen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]__________!!!
Damnn ik wist niet dat Capuchon_jongen twee accounts had ?
Je hebt weer jeuk aan je schaamlip? Meid tochquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]__________!!!
Damnn ik wist niet dat Capuchon_jongen twee accounts had ?
Wil jij een koekje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik observeer ze dagelijks. Ik heb hun posts geanalyseerd en verschillende psychologisch diepgaande gesprekken gevoerd met beiden. Kontkorst lijdt aan een zwaar negatief zelfbeeld wat ze probeert te compenseren met het bashen van newbies waardoor haar vadercomplex weer naar boven komt. Bovendien heeft ze last van dwangmatig stotteren en Giles de la Tourette terwijl ze ook nog eens spraakdyslectisch is. Alsof dat niet erg genoeg is, is haar linker schaamlip langer dan haar rechterschaamlip ... iets waarvoor ze zich nogal schaamt, wat terecht is natuurlijk.
Groeit je garnalenpik nou ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt weer jeuk aan je schaamlip? Meid toch
Dat klinkt als een interessant onderzoek, SwJ. Nu ik weet wat ze allemaal doormaakt, verdient ze mijn steun misschien wel meer dan capuchon_boy.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Spoilers. Gebruik ze!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:58 schreef Kontkorst. het volgende:
Capuchon_jongen, heb je het nou nog niet geleerd ?
[ afbeelding ]
Hmmm, een gedurfde actie. Maar ik snap het wel. En ik respecteer je daar ook voor. Kontkorst heeft die hulp het hardst nodig, ik hoop dat ze er een beter mens van zal worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:04 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Dat klinkt als een interessant onderzoek, SwJ. Nu ik weet wat ze allemaal doormaakt, verdient ze mijn steun misschien wel meer dan capuchon_boy.
Kontkorst, ik heb je rug vanavond.
Snap ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik kijk liever niet naar extreem dikke mannen.
Misschien krijg ik dan een beter inzicht in haar beweegredenen. Wellicht zit er meer achter de schaamlippen en kan ik doordringen tot het werkelijke probleem.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmm, een gedurfde actie. Maar ik snap het wel. En ik respecteer je daar ook voor. Kontorst heeft die hulp het hardst nodig, ik hoop dat ze er een beter mens van zal worden.
Succes! En vergeet vooral niet desinfectiemiddel te gebruiken als je achter die schaamlippen gaat kijken. Ik hoop dat je van champignons en blauwe kaas houdt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:09 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Misschien krijg ik dan een beter inzicht in haar beweegredenen. Wellicht zit er meer achter de schaamlippen en kan ik doordringen tot het werkelijke probleem.
Je kijkt hiervan op?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:10 schreef Rezania het volgende:
Ja, wijdt vooral een topic aan haar, dat lost het wel op.
Ach jongentje toch, je hebt echt een probleem he?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hmmm, een gedurfde actie. Maar ik snap het wel. En ik respecteer je daar ook voor. Kontkorst heeft die hulp het hardst nodig, ik hoop dat ze er een beter mens van zal worden.
Kijk dan niet in Capuchon_jongen topic's dan kun je dat soort foto's verwachten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Serieus, Kontkorst, ik heb ook een hekel aan capuchon_jongen. Waar begon jouw haat tegen hem? Waren het de foto's?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:12 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Ach jongentje toch, je hebt echt een probleem he?
Misschien moet je eens overwegen langs de dokter gaan ?
Die hebben vast wel pilletjes tegen zit soort ziektes
Wel naar extreem dikke jongetjes?quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Capuchon_jongens famillie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Wel naar extreem dikke jongetjes?
[ afbeelding ]
Nederlands is niet je beste taal?quote:
zoniet= zo niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:16 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nederlands is niet je beste taal?Doe er wat aan. Je maakt beschamende fouten. Gebruik woorden die je tenminste goed kunt spellen, zoniet laat ze dan achterwege.
Het verkleinwoord van jongen is jongetje by the way.
Origineel is anders. Deze post zag ik van verre aankomen. Ik vroeg mij al af wanneer ik de volgende post kon verwachten 'wel liever naar mannen'. Het antwoord is 'nee', als je het zo graag wilt weten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 22:15 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
Wel naar extreem dikke jongetjes?
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Zoniet is een goed woord. Mevrouwtje accepteert met moeite haar fout. Je bent zeker een gefrustreerde pubermeid.quote:
Accepteer eerst je eigen fout maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zoniet is een goed woord. Mevrouwtje accepteert met moeite haar fout. Je bent zeker een gefrustreerde pubermeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |