Ik hoop niet dat je dat zelf bent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
Mond houden over haar
1 middelvinger voor jou!
[ afbeelding ]
Dat is capuchon_jongen dus..quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat zelf bent.
Gelukkig nietquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je dat zelf bent.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb nog geen kant gekozen in deze vete, maar capuchon_jongen lijkt me erg sympathiek.
Lijkt, niks is wat het lijkt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik heb nog geen kant gekozen in deze vete, maar capuchon_jongen lijkt me erg sympathiek.
Dat sowieso. Ik ben al fan van 'm!quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:51 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
Draag je ook elke dag een capuchon ?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik ben al fan van 'm!
Nee, alleen op zaterdag. En soms op woensdag.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef Kontkorst. het volgende:
[..]
Draag je ook elke dag een capuchon ?
Plagen is liefde vragenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:49 schreef Kontkorst. het volgende:
Gtfo hommo,
Krijg de tering
Loop naar de hel.
Een schema hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, alleen op zaterdag. En soms op woensdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |