abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115233947
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 12:40 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd of het goed werkt , anders ga ik ook twee van die dingen aanschaffen ;(
¤ 25 euro is wel aan de hoge kant daarvoor kan ik hier in Nederland ook al een goede krijgen :-(
Goedkoopste wat ik tegen kwam is 29 euro en dan zullen de specs ongetwijfeld minder zijn tbh. Dit apparaat claimt 300mbps max. Ik gok hier gewoon op. Reviews die ik op veel sites tegenkom zijn goed.
pi_115234344
BIC heeft dezelfde voor 25$ , ook 300mbps.
pi_115235384
Yay, dat cardreader ding besteld voor 1 cent :P volgens mij is ie trouwens bijna op, dus wees er snel bij!
-------
pi_115236589
Zo, toch maar eens iets posten.
Na alle topics mee/door gelezen te hebben...
Ik heb al aardig wat dingen uit China gehaald (horloges, koptelefoons, mp3 spelers, lasertjes)...
Meestal gebruik gemaakt van PriceAngels en moet zeggen naar volle tevredenheid.

Net 1 ct deal dan toch ook maar eens besteld.
Meestal laat ik die links liggen. Heb al rommel genoeg.

Maar ik ben eigenlijk van plan om een helicoptertje te kopen voor weinig.
Moet makkelijk te bedienen zijn en er moet een spycam onder kunnen....
Het zou prettig zijn als deze zowel binnen als buiten te gebruiken valt.
Heb eerder gelezen dat de 9958 en V911 wel aardig zijn.
Is zo'n quadcopter wat? En zijn er wellicht andere modellen die interessant kunnen zijn?
Ik zoek eigenlijk iets onder de Euro 35
Wie biedt? :P
pi_115237293
Hebben jullie geen oude routers thuis staan, die kun je ook als wifi reapters vaak gebruiken..
Daarnaast zul je nooit die 300 mbps behalen, das gewoon de aanduiding wat in theorie mogelijk is met N.

en bij BIC was die inderdaad goedkoper, afgezien dat ze mogelijk in NL voor de zelfde prijzen liggen..
pi_115237380
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 14:00 schreef Downstar het volgende:
Hebben jullie geen oude routers thuis staan, die kun je ook als wifi reapters vaak gebruiken..
Ja, maar dit is juist zo makkelijk. Gewoon even inpluggen in een socket en klaar. Router neemt zoveel plek in beslag.
pi_115240369
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 21:01 schreef shiznuts het volgende:

[..]

--===--
Zuske is opzoek naar nieuwe telefoon, wilde al een Xperia U gaan halen ofzo, 'k heb gezegd: wacht maar ff op de Jiayu G3, beetje over verteld en wil er wel eentje. Waarschijnlijk haal ik er eentje voor mezelf en een collega wilde ook een G2 ('doe maar regelen, krijg je 200 euro, zei 'ie'), dus mag 'ie mijne wel overnemen voor een vriendenprijsje, kan ik lekkel upgraden. :7 Zou er binnen nu en niet al te lang moeten zijn! :o En de Novo7 Burning zie ik hier ook nog wel komen, lol. Laatste en deze maand is niet zozeer veel bestellen, maar vooral duur lijkt het. Is eigenlijk ook niet veel onderweg nu... twee bestellingen uit Engeland, iets uit NL, iets uit Polen en mist alleen nog een OEM charger + kabel uit China eigenlijk.
Die G3 ziet er inderdaad mooi uit! Als hij goedkoper geprijsd wordt dan 200 euro ga ik hem zeker kopen! Zijn er al enige 'betrouwbare speculaties' over de release date?
pi_115241279
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 13:22 schreef spamcat het volgende:
Yay, dat cardreader ding besteld voor 1 cent :P volgens mij is ie trouwens bijna op, dus wees er snel bij!
inderdaad, is op :-(
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:44:49 #84
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115241482
http://www.ebay.com/itm/2(...)l2649#ht_1957wt_1344

Deze gekocht ga snel ff kijken of ik die 1 cent deal nog kan krijgen

Edit: 1 cent deal is op :(
Say whaaaat?
pi_115241642
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4166880247

Zojuist binnengekregen, ik moet zeggen een hele goede kwaliteit. Hij is net zo mooi als op de foto ;)
Nu even een paar schakeltjes laten verwijderen.
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:50:37 #86
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115241708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:48 schreef N.P. het volgende:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item4166880247

Zojuist binnengekregen, ik moet zeggen een hele goede kwaliteit. Hij is net zo mooi als op de foto ;)
Nu even een paar schakeltjes laten verwijderen.
Ziet er erg mooi uit inderdaad :P

Shiz wat heb jij allemaal al gedaan met de Aurora 2 denk eraan om er ook een te kopen
Say whaaaat?
pi_115241760
Én dat voor maar een 10tje. 8)7
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 15:53:03 #88
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_115241828
-

[ Bericht 100% gewijzigd door SuperChips op 07-08-2012 16:09:23 ]
Say whaaaat?
pi_115242037
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:53 schreef SuperChips het volgende:
Is ebaysoccer.com betrouwbaar ik zoek een trainingspak ^O^
Lees de OP even en de boodschap wanneer je een bericht plaatst.
pi_115242053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:51 schreef davedavy het volgende:
Én dat voor maar een 10tje. 8)7
Dat dacht ik, vrij aan de prijs nog voor chinese pruttel maar deze valt echt mee :p
Wie het laatst lacht , snapt de grap niet.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 16:42:29 #91
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115244106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 15:50 schreef SuperChips het volgende:

[..]

Ziet er erg mooi uit inderdaad :P

Shiz wat heb jij allemaal al gedaan met de Aurora 2 denk eraan om er ook een te kopen
Moet je ff in het Android tablet topic kijken (en vooral ook op Slatedroid). Ben niet zo'n fan van ROMs dus official firmware en dan rooten, build.prop editten en met Titanium backup alle onzin verwijderen. Daarna dan Applanet en BlackMart Alpha eropzeten. Werkt top, sterker nog, 'k gebruik 'em nu in combinatie met m'n Jiayu G2 die de boel tethert. :D 'k Vinnum top, al ben ik best 'begeistert' van de Novo7 Flame ook... willik ook wel.

@horloges, heb ik een mooie post over gemaakt in het reviewtopic. Curren is wel een van de smaakmakers. Dat model lijkt wel opeen Julius/DCT wat ook leuke klokjes zijn.

@ heli's en camera's: de V911 en 9958 zijn te klein en beweeglijk voor een camera eigenlijk, moet je eerder richting een Double Horse Volitation gaan denken. De WLToys quad V929 is dan interessanter, die heb ik zelf om die reden, maar veel last van propwash en trillingen die voor optische verstoringen zorgen. Misschien ff op YouTube naar verschillende video's kijken maar en kijken of dat goed genoeg voor je is... ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115248027
@shiz hoelang gaat je aurora accu mee met surfen/tijdschriftje lezen ed
pi_115249680
Nu even de vakantie schaden fixen en dan ook een Aurora 2 kopen bij BIC :D
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 22:24:57 #94
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_115263531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 13:22 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
REVIEW "Standalone IP Wireless WIFI/LAN Camera with Night Vision and Pan/Tilt Motors"

SKU 26358

$64.80

LINK

[ afbeelding ]

Algemeen en aankooprede
Heb deze gekocht om in huis op te hangen en te gebruiken als beveiligings camera die gewoon begint met opnemen als er beweging wordt gedetecteerd, hiervoor is deze perfect. Er is 2 jaar geleden bij ons ingebroken terwijl ik thuis was (geen direct contact maar was wel wakker en heb 112 gebeld) inbrekers zijn er met +/- ¤1000,- vandoor gegaan in een wilde achtervolging over de snelweg met mijn vader (gestolen toyota :') vs BMW X5 4.4i V8 285pk ) uiteindelijk heeft de KLPD het van mijn vader overgenomen en hebben de KLPD na een tijd de inbrekers moeten laten gaan omdat het te gevaarlijk werd. De volgende keer als dit gebeurd heb ik dan in ieder geval camera beeld.

Verbinding
Bedraad draait hij rond de 13-16 fps, en dat is zeker genoeg om mensen te identificeren. Bij draadloze verbinding kreeg ik 4 fps, wat nog steeds redelijk te doen is (in films en games niet maar dit is iets heel anders), maar dat komt omdat hij dan nog net binnen het bereik van de router valt, als ik hem dichter bij de router zet haalt hij rond de 10fps.

Bouwkwaliteit
De kwaliteit van het plastic is niet heel geweldig, maar je hangt hem ergens op en je blijft er vanaf dus dat maakt niet zoveel uit, maar ik denk dat hij een val van een meter niet overleeft.

Videokwaliteit
de video kwaliteit is erg goed, vooral voor deze prijs.

Opname programma en web UI
Opname programma
Het opnemen zelf doet de camera niet, daarvoor gebruik ik het gratis programma "iSpy" dit programma zet linksboven de fps, datum en tijd van de video, en slaat de video op zolang als de camera online is, sla je hem kapot of gaat de stroom eraf dan neemt hij op totdat de verbinding verbroken wordt (wordt de stroom eraf gehaald zonder dat er beweging is dan neemt hij niks op)

Web UI
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt er van alles instellen over snapshots naar je mail sturen, verbinding van buitenaf, alarm dingen, gebruikers instellen, bijvoorbeeld gebruiker 1 kan alleen het beeld zien, gebruiker 2 kan ook de camera draaien, en admin kan alles instellen.
ik heb me niet zo verdiept in die instellingen omdat ik gewoon ispy gebruik.

iSpy
[ afbeelding ]
Hele simpele interface, en alle video's worden opgeslagen in een map, en in de bestandsnaam staat de datum en tijd. Ook slaat dit programma foto's op van video's in de map Thumbs

Updaten
Voordat je de ipcam gaat gebruiken zou ik hem eerst updaten, als je hem niet update is de web UI alleen beschikbaar voor Internet explorer.
HIER de link die ik gebruikte voor het updaten, alleen alle download links zijn dood, alle system firmware en Web UI firmware heb ik hier vandaan.

PM mij voor vragen over het updaten (ik had er in ieder geval genoeg, heb ze allemaal opgelost gekregen, kost alleen tijd)

Verdict

Voordelen
*Goedkope Ipcam
*Na het updaten heel makkelijk in gebruik
*Met ispy een heel sterk systeem
*Maakt geen geluid tijdens het draaien tenzij je je oor 1 cm van de cam afhoud
*Night vision, er zit een ldr bovenin de camera (boven de lens), als het donker wordt gaan de IR leds automatisch aan.

Nadelen
*Updaten is een pain in the ass
* De groene LED onder de lens blijft altijd kniperen, hierdoor valt de camera wel op (niet heel fel), je kan de LED natuurlijk altijd eruit slopen of een stukje tape over plakken.
*'s Nachts zie je dus een kleine ring rode ir leds met eronder een knipperende groene LED, dit is natuurlijk niet direct een nadeel, maar als je je camera onopvallend neer wilt zetten helpt dit niet echt.

Tips
*Via www.dyndns.org een account maken en je kunt vanaf elke pc de Web ui van je ipcam zien
*Laat iSpy de video's in je Dropbox opslaan, mochten inbrekers je pc meenemen, staat je video's in ieder geval op dropbox.

Bottomline
Op zoek naar een betaalbare camera beveiliging? Kopen, mocht je ooit een inbreker op video hebben is het het geld meer dan waard.
Wat is dit een schitterend ding!

In combinatie met iSpy kun je overal alles bekijken. Weer een paar avonden gevuld met plezier haha!
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 23:08:02 #95
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115266908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 17:47 schreef mtchel112 het volgende:
@shiz hoelang gaat je aurora accu mee met surfen/tijdschriftje lezen ed
Ergens tussen 4 en de 6 uur ofzo gok ik?
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 18:28 schreef davedavy het volgende:
Nu even de vakantie schaden fixen en dan ook een Aurora 2 kopen bij BIC :D
Maar eh... de Novo7 Flame (volgens Spemall-blog de offi-naam (tegenhanger Kindle Fire), komst is ook geteased op Facebook) is er bijna hè? Veel toffer design, dual camera's (ok, camera's op je tablet gebruiken doet niemand en terecht, maar toch), betere accu, écht HD-display van 1280x800 én bluetooth! Richtprijs zo'n 169 á 179 USD. Of je laat mij lekker upgraden en heb ik gelijk een nieuw huis gevonden voor m'n Aurora II, zou ook niet slecht zijn. :+

Maar Gucci, tabletalk ff hier verderzetten: Android tablet discussie topic #25 - Quadcore and more! ;) .
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115268434
Kreeg bij bestelling op eBay een voucher voor 5 usd bij Uxcell.

Raar maar waar voeren ze ook toevallig verzendkosten van...

5 usd :')
  woensdag 8 augustus 2012 @ 00:38:05 #97
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_115272614
Mn special price mp3 speler van Focal is al binnengekomen !
Nieuw record, vorige week donderdag bestelling geplaatst, dinsdag in thuis.

Het ding zelf is natuurlijk uber plastic maar wel met een interne accu.
Zit ook een USB laadkabel en oordoppen bij (die je natuurlijk niet wilt gebruiken).
Maar voor $ 2,99 zeker geen slechte deal.
WOKNOK
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:24:36 #98
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115274670
@shiz: ik heb die camera tas besteld, maar die ebaychinees heeft nog niets laten horen (zelfs geen mail: bedankt voor je aankoop, hier kun je betalen (terwijl je al betaald hebt)
heb jij al wat gehoord na je bestelling?
of heb je die tas al maanden in huis? :')
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:34:24 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115274941
3 augustus:
quote:
Einzelheiten zum Kauf :

Sie haben die Kaufabwicklung am 03.08.12 abgeschlossen
Lieferadresse: Einzelheiten zur Bezahlung: Gesamt:
Shiz*Nuts PayPal US $22,99
... en op 6.8...
quote:
ec-wholesale :
Dear valued customer,
Thanks for your great purchase. We have send your item .Shipping usually takes 15-25 days, if you could not receive after 25days, please contact us first, we shall do whatever we can to help you. Please DO NOT open case in ebay/paypal or give us negative/neutral feedback without asking us for help .We sincerely hope our item and customer service can give you the BEST BUYING EXPERIENCE on eBay.Thanks.
Best Regards
quote:
Ebay statussystem :
Ihr Artikel wurde als verschickt markiert.
Was trouwens een Nu kopen of Beste voorstel-listing hè. Dus ik er wat onderzitten met als 3e poging '$22,00', wordt ook m'n laatste bod afgeslagen en moet ik 'em als nog als 'Nu kopen' kopen voor $22,99. :P Normalerwijze kun je daar wel een paar dollar vanaf krijgen. ;(

Hier overigens nog goedkoper zie ik nu (zoekterm: 'DSLR PU leather Camera Shoulder Bag' en dan 'Worldwide' aanvinken, sorteren op 'lowest price + shipping first').
  woensdag 8 augustus 2012 @ 01:38:32 #100
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_115275048
ik heb nog NUL mail gehad..
vaag hoor, ga em maar eens mailen..
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')