quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus het is jouw droom om in verre landen vreemde mensen dood te schieten?
.. Ik weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden, maar nee het is altijd al mijn droom geweest om militair te zijn, om een beter mens te worden, de kameraadschap, buiten werken, gesloopt worden, ik mis zelfs de MT'tjes haha, het is vooral de uitdagingquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus het is jouw droom om in verre landen vreemde mensen dood te schieten?
haha.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef baitz0r het volgende:
[..]
.. Ik weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden, maar nee het is altijd al mijn droom geweest om militair te zijn, om een beter mens te worden, de kameraadschap, buiten werken, gesloopt worden, ik mis zelfs de MT'tjes haha
Nee, maar je bent wel echt grappig hoor, op fok hueheueheuheh3h3hquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef John5 het volgende:
Kameraadschap, gesloopt worden en slaafs bevelen opvolgen.. Is schoonmaker niet iets voor je?
Dank, dank. Je moet iets he.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef baitz0r het volgende:
[..]
Nee, maar je bent wel echt grappig hoor, op fok hueheueheuheh3h3h
Bedoel je nu, of als ik mijn mbo diploma heb?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:20 schreef Esses het volgende:
baitz0r, gewoon solliciteren als je daar zin in hebt. Je bent niet te oud.
Nou, ga daar is eerlijk over vertellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:27 schreef baitz0r het volgende:
[..]
Bedoel je nu, of als ik mijn mbo diploma heb?
O ja, en wat zal de psych denken als ik zeg dat ik ben gestopt met veva. Ik ben zeker geen opgever, maar ik wou kijken wat er nog meer is.
Ik ben anders vrij serieus hoor... Wat moet een soldaat anders met z'n geweer doen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef baitz0r het volgende:
[..]
.. Ik weet niet of ik hier serieus op moet antwoorden, maar nee het is altijd al mijn droom geweest om militair te zijn, om een beter mens te worden, de kameraadschap, buiten werken, gesloopt worden, ik mis zelfs de MT'tjes haha, het is vooral de uitdaging
Blablabla, tis goed. Blijf anders even on-topic ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben anders vrij serieus hoor... Wat moet een soldaat anders met z'n geweer doen?
Je wordt er echt geen beter mens van, kameraadschap is overrated, buiten werken kun je ook in de bouw of in de plantsoenendienst, gesloopt worden? Kan aan mij liggen, maar ik vind dat een vrij masochistische instelling.
Maar je bedoelde toch dat ik moet solliciteren als ik een mbo2 diploma heb?quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:31 schreef Esses het volgende:
[..]
Blablabla, tis goed. Blijf anders even on-topic ofzo.
Je kunt het beste je mbo2 halen, en verder studerenquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef baitz0r het volgende:
[..]
Maar je bedoelde toch dat ik moet solliciteren als ik een mbo2 diploma heb?
En als ik 20 of 21 ben, pas ik dan een beetje in het groepje? want de meeste zijn toch 17-18?
*zucht*quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ben anders vrij serieus hoor... Wat moet een soldaat anders met z'n geweer doen?
Je wordt er echt geen beter mens van, kameraadschap is overrated, buiten werken kun je ook in de bouw of in de plantsoenendienst, gesloopt worden? Kan aan mij liggen, maar ik vind dat een vrij masochistische instelling.
Anders ga je gewoon niet in op die trollquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
*zucht*
Militair zijn is echt niet mensen doodschieten.
De werkzaamheden zijn vooral preventie, hulp aan de mensen, bewaken en een stuk onderhoud van jezelf en je materieel.
De gemiddelde militair is tegenwoordig pacifistischer bezig dan een gemiddelde supermarktmedewerker.....
Ook wel waar, maar een beetje info aan andere onwetenden kan geen kwaadquote:Op zondag 5 augustus 2012 22:03 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon niet in op die troll
Ik denk dat de leeftijden tussen de 17 en 25 liggen. Ik ben zelf ook pas met m'n 20ste in dienst gegaan, en in mijn opkomst zaten ook lui van 25+.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:35 schreef baitz0r het volgende:
[..]
Maar je bedoelde toch dat ik moet solliciteren als ik een mbo2 diploma heb?
En als ik 20 of 21 ben, pas ik dan een beetje in het groepje? want de meeste zijn toch 17-18?
Is het nou V&V of VEVAquote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef BredeBradda het volgende:
solliciteer gewoon op V&V Niv3. Miss kom ik je nog tegen
Veiligheid en Vakmanschap.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Is het nou V&V of VEVA?
wijze woorden ........quote:Op donderdag 9 augustus 2012 20:44 schreef BredeBradda het volgende:
solliciteer gewoon op V&V Niv3. Miss kom ik je nog tegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |