Speelde FC Twente dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
De homoclub van Nederland die anderen homo's noemt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:53 schreef TwenteFC het volgende:
De homoclub van Nederland die anderen homo's noemt.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Wonderkind fischer was ook onzichtbaar, ik zag hem pas toen hij eruit ging
Feyenoord? Hahahahahahaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Denk dat het tussen PSV en Feyenoord zal gaan komend seizoen.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef Dos37 het volgende:
Toch wel een leuke pot voetbal, ben blij dat het weer begonnen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Wiequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef Doublepain het volgende:
Wonderkind fischer was ook onzichtbaar, ik zag hem pas toen hij eruit ging
HAHAHAHhahahahaaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Heb het er nog elke dag over.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef Stiggie het volgende:
Alsof je iemand van Twente nog hoort over de JC van vorig jaar. Eigenlijk boeit niemand die prijs. Maar toch leuk voor ze
Als we hadden verloren dan was het schande.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef Stiggie het volgende:
Alsof je iemand van Twente nog hoort over de JC van vorig jaar. Eigenlijk boeit niemand die prijs. Maar toch leuk voor ze
PSV en Feyenoord counteren alleen maar. Daar word je in de Eredivisie geen kampioen mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
HAHAHAHhahahahaaIk denk ook dat Feyenoord dit jaar beter is dan Ajax hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed samengevatquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als we hadden verloren dan was het schande.
Nu winnen we en het boeit niet.
Dat viel vandaag wel mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord counteren alleen maar.
Tuurlijk doet Ajax mee maar PSV is op dit moment veel verder. Ze zullen echt nog veel vorderingen moeten maken om weer titelkandidaat nummer 1 te worden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord counteren alleen maar. Daar word je in de Eredivisie geen kampioen mee.
Ajax doet gewoon mee, en sterker nog; ik zie ze weer kampioen worden.
Eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk doet Ajax mee maar PSV is op dit moment veel verder. Ze zullen echt nog veel vorderingen moeten maken om weer titelkandidaat nummer 1 te worden.
Moet wel lachen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170290
Wat volwassen is Keuleman
wie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik denk dat een derde plek het hoogsthaalbare zal zijn voor Ajax, met deze selectie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV en Feyenoord counteren alleen maar. Daar word je in de Eredivisie geen kampioen mee.
Ajax doet gewoon mee, en sterker nog; ik zie ze weer kampioen worden.
We zijn al jaren geen 3e meer geëindigd Maar we zullen zien.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik denk dat een derde plek het hoogsthaalbare zal zijn voor Ajax, met deze selectie.
Oh wacht, in de reactiesquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je vraagt je toch af, waar doet PSV het allemaal van, zonder ook maar iemand te verkopen toch weer van die dure jongens in huis halen, ik dacht dat het financieel zo slecht ging in lampegat .quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk doet Ajax mee maar PSV is op dit moment veel verder. Ze zullen echt nog veel vorderingen moeten maken om weer titelkandidaat nummer 1 te worden.
Tsja, dat had PSV een paar jaar geleden ook.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn al jaren geen 3e meer geëindigd Maar we zullen zien.
Er is dit jaar maar 4 miljoen uitgegeven. Aan Narsingh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af, waar doet PSV het allemaal van, zonder ook maar iemand te verkopen toch weer van die dure jongens in huis halen, ik dacht dat het financieel zo slecht ging in lampegat .
Omdat de concurrentie faalde ja. En nu is Vertongen ook nog eens weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn al jaren geen 3e meer geëindigd Maar we zullen zien.
Dat heb je niet goed. En Narsingh was niet zo duur hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af, waar doet PSV het allemaal van, zonder ook maar iemand te verkopen toch weer van die dure jongens in huis halen, ik dacht dat het financieel zo slecht ging in lampegat .
Boilesen, Eriksen, Boerrigter, Sulejmani, Sana en een centrale verdediger aankoop komen er sowieso nog bij.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat de concurrentie faalde ja. En nu is Vertongen ook nog eens weg.
Oke, maar toch ook weer wat hoge salarissen erbij .quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er is dit jaar maar 4 miljoen uitgegeven. Aan Narsingh.
Geld gekregen voor een paar spelers.
Amper tegenstand.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind ik iets te makkelijk. 14 keer op rij winnen is gewoon heel knap.
Volgens mij is bij PSV voortaan 1 miljoen de max.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Oke, maar toch ook weer wat hoge salarissen erbij .
Ajax is al jaren niet lager dan de tweede plek geeindigd omdat alle concurrenten faalde... mee eens. Waar is de tijd dat Feyenoord enige weestand bood.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Omdat de concurrentie faalde ja. En nu is Vertongen ook nog eens weg.
MvB verdiend ook 1 mil.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is bij PSV voortaan 1 miljoen de max.
Dat klopt wel. Maar dat kan natuurlijk zo veranderen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, vind ik iets te makkelijk. 14 keer op rij winnen is gewoon heel knap.
tquote:
Salaris post moest toch omlaag? Die is alleen nog maar gestegen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij is bij PSV voortaan 1 miljoen de max.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |