Je mag vinden wat je wil, maar er zijn altijd mensen die het niet met je eens zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:56 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon graag een hond vals kunnen noemen.
Als ik een hond vals vindt, dan vindt ik dat. En dan heb ik geen zin aan gezeur van een dierenmiep die me komt vertellen: ''Er bestaan helemaal geen valse honden!111!!1! lekker puh''
Als ik iemand een rotzak vind, en dat zeg ik, ga jij me toch ook niet zeggen omdat ''rotzakken'' niet bestaan, omdat ze alleen maar zouden verwijzen naar rottende (plastic etc.) zakken, en dit dus onmogelijk een mens kan zijn.
Bij een 2de of 3de keer was het vroeger iig vrij normaal dat er een inbeslagname werd gedaan, of dat de eigenaar de hond zelf liet afmaken.quote:
Ja.quote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus ik heb een gevaarlijk beest in huis? Eén van mijn katten heeft gisterenavond een konijn gevangen en hier voor de deur half opgegeten. Moet mijn poezebeest nou ook dood?
Van mij niet hoorquote:Op maandag 6 augustus 2012 00:14 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus ik heb een gevaarlijk beest in huis? Eén van mijn katten heeft gisterenavond een konijn gevangen en hier voor de deur half opgegeten. Moet mijn poezebeest nou ook dood?
Wtfquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:17 schreef tong80 het volgende:
Twee agenten die zaterdagnacht een schaap uit z'n lijden wilden verlossen nadat deze was aangevallen door een hond hebben jammerlijk gefaald. Hierdoor heeft het arme schaap tot zondagmiddag een verwoede doodsstrijd geleverd.
De agenten schoten het schaap twee keer door de kop en lieten het voor dood achter, zonder de eigenaar van het dier op de hoogte te stellen. Het schaap leefde echter nog.
Tegenover het Dagblad van het Noorden meldt politiewoordvoerder Paul Heidanus dat de agenten na de twee schoten ervan overtuigd waren dat het dier dood was en juist probeerden lang lijden voor het dier te voorkomen. "Dat ze de eigenaar niet waarschuwden is fout."
De wormen kregen een exquice maaltijd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 16:53 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Wtf![]()
Dus die agenten dachten 'kom, een dierenarts is niet nodig, we verlossen dit zielige schaap zelf wel even uit zijn lijden. Vervolgens laten we het hier gerust dood liggen midden in de zomer in het weiland tussen de andere schapen zodat de eigenaar hem vanzelf een keer vindt.'? Stelletje idiotenEn arm schaap, ook nog.
De Rottweiler heeft geen mens dood gebeten maar een stel schapen, schaap is ondergeschikt aan Rottweiler. Zo en zo, schapenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wordt hier een beetje moe van.
Je weet zelf ook wel dat honden ondergeschikt staan aan de mens, en deze horen niet dol te worden en zo een stel schapen dood te bijten.
Dan ben je simpelweg een valse hond, en die moeten dood ja. Schijtbeesten zijn het.
Kunnen jouw ouders niet alsnog abortus plegen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik stel voor om voortaan honden én bazen af te maken.
Kutbeesten, en achterlijk arrogant kutvolk, die hondeneigenaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |