quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef kwiwi het volgende:
Overigens is een wasrekje voor 10 euro bij de blokker te halen, scheelt je de droger
Voor mijn standaarden is dit mooi haha, t is jaren 60/70. Redelijke woonkamer, kleine slaapkamer, open keuken en oude badkamer (die gelukkig wel door de woningbouw vernieuwd wordt). Huur is ook maar 275, wat wel weer prettig voor mij is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef kwiwi het volgende:
"Een super mooi appartementje", is een minder super mooi appartemetje niet handiger als je geen rode cent hebt om uit te geven verder?
Overigens is een wasrekje voor 10 euro bij de blokker te halen, scheelt je de droger
Al naar gekeken, met name een koelkast en wasmachine zijn toch vrij prijzig..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:49 schreef lievedraak het volgende:
Marktplaats?
Verder zijn lampen sowieso goedkoop, als je er niet te veel eisen aan stelt (wat me in jouw geval ook niet handig lijkt).
En dit:
[..]
Ah op die manier.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Voor mijn standaarden is dit mooi haha, t is jaren 60/70. Redelijke woonkamer, kleine slaapkamer, open keuken en oude badkamer (die gelukkig wel door de woningbouw vernieuwd wordt). Huur is ook maar 275, wat wel weer prettig voor mij is.
Daar zat ik ook al aan te denken, maar mocht iemand een droger hebben staan..
Daar heb je wel een punt. Ik denk ook dat de droger het minst noodzakelijke is tbh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Overigens moet je niet vergeten dat een wasrekje gratis droogt, en droger kost weer redelijk wat stroom en eventueel onderhoud.
Heb vandaag even gekeken bij de lokale meubelboulevard, en een nieuwe koelkast gaat al gauw 200-300 euro kosten. Een wasmachine mag ik wel op het dubbele rekenen denk ik..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef il_Tonno het volgende:
Een wasdroger is voor mensen met een luxeprobleem of grote huishoudens waar meerdere wasbeurten op een dag gedaan worden. Over de koelkast en wasmachine: koop liefst een gloednieuwe. Dan heb je niet te maken met kuren en oude wasmachines maken veel kabaal (wat betekent dat je deze kan weggooien).
Echt, anders dan een gasstelletje is nieuwkoop niet duurkoop maar smart-koop
Gebruikt kopen op marktplaats. Voor 50 euro heb je al wat redelijk moderns.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:05 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Al naar gekeken, met name een koelkast en wasmachine zijn toch vrij prijzig..
Nieuw kopen is echt niet altijd smartkoop. Je moet alleen wel een beetje geluk hebben.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:16 schreef il_Tonno het volgende:
Een wasdroger is voor mensen met een luxeprobleem of grote huishoudens waar meerdere wasbeurten op een dag gedaan worden. Over de koelkast en wasmachine: koop liefst een gloednieuwe. Dan heb je niet te maken met kuren en oude wasmachines maken veel kabaal (wat betekent dat je deze kan weggooien).
Echt, anders dan een gasstelletje is nieuwkoop niet duurkoop maar smart-koop
3 jaar garantie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef lievedraak het volgende:
Wasmachine:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)IEW=Grid&F=1&F=2&F=3
[quote]
5 jaar fabrieksgarantie !!!!
[quote]Koelkast:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Heb vandaag even gekeken bij de lokale meubelboulevard, en een nieuwe koelkast gaat al gauw 200-300 euro kosten. Een wasmachine mag ik wel op het dubbele rekenen denk ik..
Dus dat is een best aardig bedrag, dat ik ook niet beschikbaar heb.
Tafelkoelkastjes zijn idd nog iets goedkoper, maar vroeg me af of die groot genoeg was..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n eerste kamer een tafelkoelkastje voor 75 euro gekocht bij de BCC (incl. vriesvak) en een wasmachine voor 300 (of minder, weet ik even niet meer).
Voor 1 persoon heb ik me er prima een paar jaar mee kunnen reddenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Tafelkoelkastjes zijn idd nog iets goedkoper, maar vroeg me af of die groot genoeg was..
Lijkt me wel erg weinig inkunnen..
Ik heb al m'n witgoed van Indesit, prima spulquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef cyberbull het volgende:
je hebt super wasmachines vanaf ond 249 euro hoor.. kijk maar es naar indesit of iets dergelijks.
en tegenwoordig is duurkoop lang niet altijd een goede koop..
je heb zelfs 2 in 1 machines wassen en drogen vanaf ong 300-350 euro.
succes!
Voor één persoon groot genoeg, kun je gewoon 1x per week boodschappen doen. Zelf heb ik een koeler (dus zonder vriesvak) en die zijn gewoon ideaal.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:31 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Tafelkoelkastjes zijn idd nog iets goedkoper, maar vroeg me af of die groot genoeg was..
Lijkt me wel erg weinig inkunnen..
Maar je mag toch ook iemand helpen met ideeën/goedkope spullen vinden? Daar wordt immers naar gevraagd..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan we weer? Tips prima maar hij mag gewoon vragen he? Zat mensen hier op die manier geholpen.
Tuurlijk, ik zeg toch ook dat tips goed zijn? Maar nog mooier zou zijn als bijvoorbeeld iemand die net van plan is zijn oude koelkast naar de kringloop/stort zou brengen er hier iemand blij mee kan maken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar je mag toch ook iemand helpen met ideeën/goedkope spullen vinden? Daar wordt immers naar gevraagd..
Het gaat hier niet om DJMO he? Dus geen van de reacties is bedoeld om te rellen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Gaan we weer? Tips prima maar hij mag gewoon vragen he? Zat mensen hier op die manier geholpen.
Snap ik.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om DJMO he? Dus geen van de reacties is bedoeld om te rellen.
Gasstel en droogrek lijken me prima van pas te komen voor TSquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:41 schreef The_Dean het volgende:
Aangeboden: dvdspeler, gasstel evt radio
Hier iets bij?
Die koelkast valt me inderdaad nog alleszins mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef lievedraak het volgende:
Wasmachine:
Koelkast:
Let op dat goedkoop duurkoop kan zijn, maar je zou er toch een paar jaartjes met door moeten kunnen..
Eventueel (bij je ouders?) lenen als je het echt zelf niet hebt.
Ben vandaag bij de Harense Smid geweest, daar was de goedkoopste 200 ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb voor m'n eerste kamer een tafelkoelkastje voor 75 euro gekocht bij de BCC (incl. vriesvak) en een wasmachine voor 300 (of minder, weet ik even niet meer).
Idd, hoewel een droogrek nou niet de kosten zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Gasstel en droogrek lijken me prima van pas te komen voor TS
Hmm ja, dat idee heb ik ook. Zit ook te kijken naar matrassen (die wil ik toch wel nieuw hebben als het enigzins kan) en de prijzen op verschillende websites schelen zoveel met de prijzen in fysieke winkels.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef Cat22 het volgende:
Shoppen op internet is vaak een stuk goedkoper.En meestal wordt het dan nog gratis bezorgd ook.
En kijk ook eens rond op dit subforum, ook in oudere topics. Vaak worden zaken aangeboden die je kunt gebruiken maar waarvan de topics niet gekicked worden. Je kunt er altijd even naar informeren.
Wasmachines had ik nog niet naar gezocht op internet, moet zeggen dat ik tot nu ook nog niet van dit merk heb gehoord.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:09 schreef cyberbull het volgende:
ts kijk eens hier
indesit waasmachine
http://www.bcc.nl/indesit-iwb6143.html
nog goedkoper dan ik dacht.. 222 euro.
en hier voor koelkasten..
http://www.bcc.nl/keuken/koelkast/tafelmodel-koelkast.html
vanaf 120 euro
gewoon de eerste link die ik op google tegenkwam beat al je prijzen die je noemde..
heb je wel echt research gedaan ??
mss dat het nog wel goedkoper kan maar ja ik ben het niet zelf nodig en dit bewijst dat het goedkoper kan dan je dacht.. heb dus niet verder gezocht... moet je zelf maar ff doen.
succes iig!
graag gedaan en de kwaliteit van die dingen is over algemeen ook goed.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Wasmachines had ik nog niet naar gezocht op internet, moet zeggen dat ik tot nu ook nog niet van dit merk heb gehoord.
Maar scheelt inderdaad behoorlijk met de prijzen die ik in de winkel zag..
Thanks iig
Kijk eens voor matrassen (als je die toch perse nieuw wilt) of er in je omgeving niet ergens een huishoudturk zit (zo'n turkse winkel waar ze van alles verkopen!) die hebben meestal ook matrassen voor weinig! Hier in Utrecht kan ik je zo al 3 adressen geven, maar daar heb je natuurlijk niet heel veel aan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:11 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Hmm ja, dat idee heb ik ook. Zit ook te kijken naar matrassen (die wil ik toch wel nieuw hebben als het enigzins kan) en de prijzen op verschillende websites schelen zoveel met de prijzen in fysieke winkels.
Ene kant is het wel lastig om zo aan spullen te komen, maar toch ook wel weer een uitdating
Ja zit al op vergelijk.nl enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:13 schreef Cat22 het volgende:
Let er dan wel op dat goedkoop duurkoop kan zijn (open deur).
100 euro meer uitgeven kan je jaren gebruikersgenot meer opleveren. Zoek ook naar reviews op diverse sites, die geven vaak een goede indicatie.
Da's wel een goeie tip! Heb alleen een aparte maar nodig 80x220 en dan 2 maal. Maar zal eens kijken of hier zo'n turk zit ;-)quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Kijk eens voor matrassen (als je die toch perse nieuw wilt) of er in je omgeving niet ergens een huishoudturk zit (zo'n turkse winkel waar ze van alles verkopen!) die hebben meestal ook matrassen voor weinig! Hier in Utrecht kan ik je zo al 3 adressen geven, maar daar heb je natuurlijk niet heel veel aan.
Ikea ben ik vandaag ook geweest. Hebben ze geen grotere maat als 2 meter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:33 schreef ferrari_rood het volgende:
En bij de Ikea liggen ook vaak matrassen in de koopjeshoek geen idee of jouw maar daar ok bij zit. En let op partij/restant verkopen van bedrijven die failliet zijn.
Onze koelkast gaat er binnenkort uit wegens verhuizing hij is dan zo'n 1,5 jaar oud maar die gaat niet gratis weg.
Vlakbij Breda.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:37 schreef Inlognaam het volgende:
Misschien handig om te weten in welke regio je gaat wonen?
Super dankjewel!quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik heb nog een wasmachine in de kelder staan maar ik heb geen idee of hij het nog doet, Dat zou ik na moeten kijken, Ding is van mn zwager geweest die is gaan samenwonen, Hebben hem meerdere keren de kans gegeven het ding uit de kelder te halen, niet gedaan, dus nu mag ie weg!
Zal deze week even kijken voor je!
Indesit is volgens mij toch een vrij bekend merk. Heb hier zelf zo'n ding in gebruik en werkt altijd prima, nog nooit geen problemen mee gehadquote:Op zondag 5 augustus 2012 21:12 schreef kvbeurden het volgende:
[..]
Wasmachines had ik nog niet naar gezocht op internet, moet zeggen dat ik tot nu ook nog niet van dit merk heb gehoord.
Maar scheelt inderdaad behoorlijk met de prijzen die ik in de winkel zag..
Thanks iig
Vindingrijk lag inderdaad in de planning. Emmaus kende ik niet maar daar ga ik zeker ook even kijken!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 22:17 schreef Miniem het volgende:
Ga eens naar Emmaus en Vindingrijk in Breda.
Genoeg witgoed en dergelijke te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |