Denk het ook tbh. Een snelle buitenspeler is totaal nutteloos voor een topclub. Sowieso heb je daar Lens al voor.quote:
De LB-positie is idd rooskleurig voor Ajax wat jaren niet het geval wasquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Dijks is Koppers al voorbij, met Boilesen 2 prima opties.
Duidelijke en bovenal juiste conclusie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:10 schreef Pedroso het volgende:
Even druk zetten en PSV weet niet waar ze het moeten zoeken.
Bij de Telegraaf jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:10 schreef ZwarteMaan het volgende:
Morgen in de krant
Ajax heeft aan 45 minuten genoeg ;-)
Misschien...quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Depay moet erin. Heb ik dat al gemeld?
Omdat ie een baas is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
HOE KAN DIE WILLEMS GODVERDOMME ZO SOLEREN
Dat deed hij heel mooiquote:
Ik ook!quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Had in de netwerkpool 4-1 (2-1) ingevuld. Ben benieuwd of ik die dan toch eens goed ga hebben
Topicvervuilingquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
idd, 2012 is swagquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Mensen die het hebben over baas en bazen zijn uit de tijd. Zo 2011...
SWAGquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef freaky40 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee PSV Pisv noemen is hipquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:14 schreef freaky40 het volgende:
Dat is niet aan mode onderhevig, dat is altijd al zo en heeft niets met hip te makenquote:
Als Ajax 3-1 voor had gestaan was het een wereldprestatie geweest.quote:
Dan hadden ze er wel moeite voor gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die Ajax maar al te graag wil winnen
Wie?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef freaky40 het volgende:
Ik dacht dat die Klooivonen zou optieften als PSV geen Champions League zou halen?
Het is niet eens een prijs, maar een oefenwedstrijd (en ik ben PSV fan)quote:
Totdat Theo zin heeft in een koud pilsje en een peuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Hoelang laat je Janssen nog staan, Frankie?
Rot voor je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het is niet eens een prijs, maar een oefenwedstrijd (en ik ben PSV fan)
quote:
Dan had hij Theo niet op hoeven te stellenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef Compliment het volgende:
[..]
Totdat Theo zin heeft in een koud pilsje en een peuk.
Ik wil 3 doelpunten verschil en dan mag hij het.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef leolinedance het volgende:
Willems is al lekker aan het freewheelen. In zo'n eenvoudige pot kun je ook eens wat proberen natuurlijk
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op jongens.
Als Ajax had gewonnen had iedere supporter van Ajax ook gezegd dat het weer een prijs is
Ik zeg nog steeds dat het een troostprijs is, tis echter altijd leuk om te winnen van Ajaxquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op jongens.
Als PSV had verloren had iedere supporter van PSV ook gezegd dat het een troostprijs was
Dat dat klopt. Ik snap de frusties ook welquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op jongens.
Als PSV had verloren had iedere supporter van PSV ook gezegd dat het een troostprijs was
Het gaat bij veel PSV-fans denk ik meer om het winnen van Ajax dan om de prijs..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op jongens.
Zou ook blamage zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat dat klopt. Ik snap de frusties ook wel
Maar als PSV zou verliezen zou het een blamage zijn blablabla
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds dat het een troostprijs is, tis echter altijd leuk om te winnen van Ajax
Dit is inderdaad alweer zo'n kampioenswedstrijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie staan dik verdiend voor... bij deze.. .geniet er van ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat bij veel PSV-fans denk ik meer om het winnen van Ajax dan om de prijs..
Dat sowieso.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik zeg nog steeds dat het een troostprijs is, tis echter altijd leuk om te winnen van Ajax
Ja dat was inderdaad al weer een tijdje geleden voor jullie.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:21 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Meer? Alleen maar die beker mogen ze vanavond in het kanaal gooienquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het gaat bij veel PSV-fans denk ik meer om het winnen van Ajax dan om de prijs..
Nee joh, kan je mooi bitterballen op serverenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Meer? Alleen maar die beker mogen ze vanavond in het kanaal gooien
Kneusquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef inZanity het volgende:
Toptalent hoor die Fischer. Hele wedstrijd niet gezien..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Nee joh, kan je mooi bitterballen op serveren
Ach dinsdag avond is het ook 1-3 in de Kuipquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:23 schreef inZanity het volgende:
Toptalent hoor die Fischer. Hele wedstrijd niet gezien..
Zo lang het kan....quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:22 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Jullie staan dik verdiend voor... bij deze.. .geniet er van ..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ach dinsdag avond is het ook 1-3 in de Kuip
Yep, we hebben prima backs wat dat betreft.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:25 schreef Stiggie het volgende:
Dijks wordt echt een beest. Zijn postuur doet me aan ibrahimovic denken
geschoffeldquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gek he als je onderuit wordt geschoffeld.
Aansteller is hetquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ach dinsdag avond is het ook 1-3 in de Kuip
Geschoffeld nog welquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
thanks man vind jou ook tof hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
geschoffeldSorry hoor ik vind je een toffe suer maar hij werd niet onderuitgeschoffeld man
Stiekem vind je van niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
thanks man vind jou ook tof hoor
Maar niet onderuit geschoffeldquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij werd flink geraakt anders.
sbs6 als je dat tenminste in dat weiland kunt ontvangen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef TwenteFC het volgende:
Heeft er iemand een Nederlandse stream?
Is alleen op radio 1quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.sbs6.nl/progra(...)x/voetbal-2012-08-05quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:28 schreef TwenteFC het volgende:
Willems ook niet!quote:
Gewoon niet tof van De Jong om een oudere man omver te duwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Bommel valt alsof hij wordt geraakt door een kogel
PSV heeft ook eea. verkocht, vergeet dat niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef ZwarteMaan het volgende:
Ach dit Ajax koste 8M .. PSV 40+ dus wat wil je.. jullie zijn beter ;-)
Oja, die breken snel hun botten. My badquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon niet tof van De Jong om een oudere man omver te duwen.
Ik heb het over het team dat speelt ..quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV heeft ook eea. verkocht, vergeet dat niet.
Sulemani alleen was al 16,x miljoen
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:29 schreef Stiggie het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)x/voetbal-2012-08-05
Joostmakaay is nog slechterquote:
Sulejmani speelt niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV heeft ook eea. verkocht, vergeet dat niet.
Sulemani alleen was al 16,x miljoen
Dus deze 11 van PSV waren 40 miljoenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ik heb het over het team dat speelt ..
Ja und? Dat interesseert toch niemand ietsquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef ZwarteMaan het volgende:
[..]
Ik heb het over het team dat speelt ..
Eens, ik zeg ook alleen maar dat jullie beter zijnquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja und? Dat interesseert toch niemand iets
VInd het wel meevallen eigenlijk. We komen duidelijk te kort tov dit PSV, maar dat zie ik echt wel goedkomen hoor.quote:
Ja dat denk ik ook met dit Materiaalquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
VInd het wel meevallen eigenlijk. We komen duidelijk te kort tov dit PSV, maar dat zie ik echt wel goedkomen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |