Er kunnen er uiteindelijk maar 18 mee naar Londen.quote:Seve van Ass (HGC), Sander Baart (OZ), Billy Bakker (Amsterdam), Marcel Balkestein (OZ), Pirmin Blaak[GK](Rotterdam), Quirijn Caspers (Kampong), Laurence Docherty (Kampong), Floris Evers (Amsterdam), Jeroen Hertzberger (Rotterdam), Rogier Hofman (Bloemendaal), Robert van der Horst (Rotterdam), Tim Jenniskens (Bloemendaal), Wouter Jolie (Bloemendaal), Robbert Kemperman (Rot-Weis Köln), Eby Kessing (Bloemendaal), Floris van der Linden (HGC), Teun de Nooijer (Bloemendaal), Jaap Stockmann [GK] (Bloemendaal), Taeke Taekema (Amsterdam), Sam van der Ven [GK] (HGC), Valentin Verga (Amsterdam), Klaas Vermeulen (Amsterdam), Bob de Voogd (OZ), Mink van der Weerden (OZ), Roderick Weusthof (Rotterdam), Sander de Wijn (Kampong).
Volgens mij eerst voeten inderdaadquote:
eensquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:24 schreef Drassss het volgende:
Nee Kooke niet nuttig, maar een nadeel van de video...
Rn Judoquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:23 schreef BorisDeLul het volgende:
Winst op DuitslandWas het sport rampjaar dan maar tot en met juli?
Als je wint van DLD heb je geen zwakke plekkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:28 schreef marcodej het volgende:
"Zie jij ergens nog... nou ja, zwakke plekken niet." Waarom niet Dioon?
Die moeten dan wel eventjes 1e worden en dat is ook helemaal niet zekerquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:36 schreef Dos37 het volgende:
Australië ontlopen in de halve finale is wel handig.
Met verlies kun je dan alsnog tegen de Australiërs uitkomenquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:42 schreef franklop het volgende:
wordt je eerste in de poule, moet je alsnog tegen de Aussies, maar verliezen van Korea dan overmorgen :p
Eurovisonsports.tv, en dan EBU members, kun je ook bbc3 kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:12 schreef Drassss het volgende:
BBC3Die heb ik niet en geen Nos stream. Tomme!
Spel gaat heen en weer. Australie heeft ook een aantal grote kansen gehad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:15 schreef Guard het volgende:
Ik heb overigens niet heel van de wedstrijd gezien, met al dat sprintgeweld op de atletiekbaan
Het liefst niet tegen Australië.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:44 schreef tong80 het volgende:
Zie net de Britten. Leuk zo'n wedstrijd.
Waar kan Nederland het beste tegen uitkomen in de halve finale ?
Hoe is het programma dan verder. Wat moeten de uitslagen worden. Britten hebben geloof ik genoeg aan en gelijkspel.quote:
Gelijkspel is genoeg voor een plek in de halve voor de Britten inderdaad, en dan zijn ze #2 in de poule, ongeacht de uitslag van AUS - PAK.quote:Op maandag 6 augustus 2012 08:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe is het programma dan verder. Wat moeten de uitslagen worden. Britten hebben geloof ik genoeg aan en gelijkspel.
Af en toe heb je het idee dat men hier hoopt dat NL faalt...quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
Idd fijn dat we er al zijn in vergelijking tot het halve forum dat dit NL afkraakte voordat er nog maar een bal gespeeld was..
Dat heeft er natuurlijk ook mee te maken dat voor het toernooi de ploeg absoluut niet lekker stond te ballen. Momenteel zijn de aanvallende breaks echt super en loopt de corner als een dolle. Ze ballen boven verwachting en tegen Duitsland balde ze zelfs erg sterkquote:Op maandag 6 augustus 2012 09:40 schreef ZwarteMaan het volgende:
Idd fijn dat we er al zijn in vergelijking tot het halve forum dat dit NL afkraakte voordat er nog maar een bal gespeeld was..
leuke analist. Waarom zit er niet bij iedere sport een aparte analist ipv die American-wrestling idolate watermuts ?quote:
Dat is altijd wel eenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:42 schreef TheArt het volgende:
Daar kan ik zo niet tegen, van die volwassen mannen met stukken kaas op hun hoofd
Zou mooi zijn. Gewoon de flowe aanhouden.quote:
Is zijn stick kant, dat doe je niet graag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:48 schreef Ambrosius het volgende:
Raar gekeept, hij ging met z'n linkerhand naar de rechterhoek. Als 'ie dat nou gewoon met rechts doet..
Huh?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Guard het volgende:
Kooke valt af en toe wel he-le-maal stil....
Ach, het is nog vroeg hè, en zo heel boeiend is het niet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef Guard het volgende:
Kooke valt af en toe wel he-le-maal stil....
Soms (vooral bij Koreaans balbezit) is ie gewoon compleet stil, en lijkt het net of je een stream zonder commentaar zit te kijken.quote:
Nou ben ik confuus. De ene keer moet Kooke zijn waffel houden, doet 'ie het, is 'ie weer te stil!quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Soms (vooral bij Koreaans balbezit) is ie gewoon compleet stil, en lijkt het net of je een stream zonder commentaar zit te kijken.
Zal nog een beetje vroeg voor hem zijn
Kooke moet alleen zijn waffel houden als de scheids met de videoref praatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou ben ik confuus. De ene keer moet Kooke zijn waffel houden, doet 'ie het, is 'ie weer te stil!
Veldspel van de vrouwen was toch prima? Het is dat de kansen niet verzilverd wordenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 09:52 schreef TheArt het volgende:
Dat ik dit ooit nog eens zou zeggen, maar de mannen maken op mij een veel betere indruk dit toernooi dan de vrouwen.
Had ik eerder ook al opgemerkt. Was vorig jaar op het EK nog één van de zwaksten aan Nederlandse zijde, maar nu speelt hij echt zeer goed. Net als Balkestein en Baart trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:21 schreef DeeBee het volgende:
De Voogd speelt een prima toernooi tot nu toe!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:30 schreef MarijeH het volgende:
De strafbal gaat erin. 0-3 voor Nederland.
Laatste strohalm voor de Koreanen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Videoref voor zo'n beslissing?
Zonde van de tijd....
Kan zijn stempel nooit drukken nee. Heel onzichtbaar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:31 schreef Drassss het volgende:
De speler die echt tegenvalt is Evers naar mijn mening.
Eens ja, dat zei Brinkman ook in het voorpraatje trouwens.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:31 schreef Drassss het volgende:
De speler die echt tegenvalt is Evers naar mijn mening.
Maar die kan er niets van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eens ja, dat zei Brinkman ook in het voorpraatje trouwens.
Kreeg het ineens in zijn rug.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:39 schreef muzas het volgende:
Ik schakel net in.. Waarom is die koreaan dood?
3-2 is hun favoriete voorsprong.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef MrBadGuy het volgende:
Weer SC, nu niet die mooie voorsprong weggeven hè
Nou ja instorten, gewoon wat aandachtsverslapping + zelf de kansen niet maken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:47 schreef Oidipous het volgende:
Nou, fingers crossed dan maar. Iets te vroeg gejuicht? Nederland stort een beetje in.
quote:
Mogen we blij mee zijn denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:07 schreef MarijeH het volgende:
De Australische hockeyploeg heeft met 7-0 gewonnen van. Pakistan. Zij (Australië) spelen in de halve finale tegen Duitsland. De andere halve finale gaat tussen Nederland en Groot-Brittanië of Spanje.
Ze hebben zoveel pech gehad, mag het eens een keer ze.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 18:06 schreef Sasman het volgende:
Eddy verteld dat België niet eerlijk voorstaat op basis van het spel.
Maar Eddy toch, je stelt me teleur.
Hoho, die kans van Evers vanmorgen had ik wel afgemaakt hequote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:26 schreef Guard het volgende:
Nonde, sommige momenten ook, dan lijkt het net of je naar een studententoernooi zit te kijken, zulke basale fouten
Ik waarschijnlijk niet, ik was op die studententoernooien altijd meer van de derde helftquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hoho, die kans van Evers vanmorgen had ik wel afgemaakt he
Spanje mag niet winnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:07 schreef marcodej het volgende:
Wat moet er gebeuren wil GB doorgaan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Tis wat Verspringen op een waterveld
16.30 of 21.00quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd donderdag?
Hopelijk kiezen ze voor 16.30quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:39 schreef Guard het volgende:
Was bij de vrouwen iig, dus dan lijkt het consequent om dat hier ook te doen... al slaat het nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |